Mo Lingqiu Yeni Yılın ikinci günü evine döndü çünkü Jiang ailesinin akrabaları ve toplumun her kesiminden çok ünlü insanlar ziyarete gelmeye başlamıştı.
Çok fazla insan olduğu ve Mo Lingqiu'nun feromon iticiliği henüz tamamen iyileşmediği için Jiang Chenming onu Yuanqiao apartmanına geri getirdi.
"Öğretmen Mo, yoğun dönemim bittikten sonra yaşamak için geri geleceğim."
Mo Lingqiu da sevgilisi tarafından işaretlenmiş bir Omega olarak içgüdüsel olarak Jiang Chenming'den ayrılmak istemiyordu ama ince ruhluydu. "Sorun değil, sen kendi işlerini düzgünce hallet, benim birkaç gün içinde başkente gitmem gerekiyor." Mo Lingqiu, "Ailemi görmek için." diye açıkladı.
Jiang Chenming anladı. Mo Lingqiu'nun ailesinin bu yılki Yeni Yıl için bir tatili yoktu. Bir buluşma günü olmalıydı ama birbirlerinden ayrılmışlardı.
"O zaman başkente vardığında bana haber ver."
"'Tamam."
Jiang Chenming gittikten sonra Mo Lingqiu ailesini aradı ve onlara başkente gideceğini bildirdi.
Han Ying ona "Yeni yılı yalnız mı geçirdin?" diye sordu.
"...... Hayır." Mo Lingqiu bunu düşündü ama doğruyu söylemeye karar verdi.
"Xiao Jiang'la mı?" Han Ying bu olasılık dışında başka bir seçenek olmadığını düşündü.
" Evet, onun evine gittim." Mo Lingqiu, "İkimiz de çıkıyoruz," diye itiraf etti.
"Siz ikiniz uzun zaman önce çıkmaya başlamadınız mı?"
"Hayır, siz geçen sefer geldiğinizde çıkmıyorduk." Mo Lingqiu açıklamanın şu anda biraz zayıf göründüğünü bilse de yine de söyledi.
Han Ying, beklendiği gibi, oğlunun Jiang Chenming ile geçirdiği zamanı umursamadı ve iyi haberi tüm enstitüye yayma düşünceleriyle doluydu.
"Doğru, Pan Zhe'nin ailesiyle konuşmalıyım, oğlumun nasıl haksızlığa uğradığını anlatmalıyım.
"Anne, buna gerek yok." Mo Lingqiu iç çekti. "Herkes hata yapabilir, mümkünse onu affetsen iyi olur. Meslektaşların da onu azarlamadı mı?"
Han Ying "Peki o zaman, bu gerçekten de iyi değil."
Mo Lingqiu sadece iyi olmadığını değil, aynı zamanda çok kötü olduğunu da söylemek istiyordu.
"Ama yine de herkese bir ilişkiniz olduğunu söylemek istiyorum. Ne de olsa zamanı geldiğinde herkesi düğün törenine davet etmem gerekiyor." Han Ying gerçekten çok mutluydu. Yıllardır bunu dört gözle bekliyordu ve uzun süredir bekâr olan Mo Lingqiu'nun nihayet bir sevgilisi olmuştu.
Mo Lingqiu ve Han Ying bir süre sohbet ettiler, ancak çoğu zaman Han Ying konuşuyordu. Sohbetin ardından bavullarını toplamaya, uçak ve otel rezervasyonu yapmaya gitti.
Mo Lingqiu'nun başkente vardığı ilk gün, otele giriş yapar yapmaz otel personeli iki büyük kutu hediye getirdi.
"Bu Bay Jiang'ın size vermemiz için bize emanet ettiği bir hediye. Lütfen imzalayın."
Mo Lingqiu şaşkındı ve bir an sonra kendisine uzatılan makbuzu imzaladı, kapıyı kapattı ve Jiang Chenming'i aradı.
Jiang Chenming çağrıyı aldığında bir toplantıdaydı. Toplantıyı durdurmak için elini kaldırdı ve telefona cevap vermek için konferans odasından çıktı.
"Alo, Öğretmen Mo, sorun nedir?"
"Toplantıda mısın?"
"Öğretmen Mo, çok zekisin." Jiang Chenming'in ses tonunda bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...