İkili eve vardıktan sonra, Jiang Chenming odaya girip yatağa girerken Mo Lingqiu tarafından izlendi.
Jiang Chenming yarı şaka Mo Lingqiu yanında olmazsa uyuyamayacağını söylüyordu.
Mo Lingqiu'nun onun davranışlarıyla başa çıkmasının hiçbir yolu yoktu. Sadece masanın yanında oturup kitap okuyarak onun uykuya dalmasını bekleyebilirdi.
Jiang Chenming muhtemelen gerçekten yorgundu. Yatağa uzandıktan kısa bir süre sonra uykuya daldı. Mo Lingqiu ona baktı, kitabı bıraktı ve sessizce misafir odasından çıktı.
Mo Lingqiu kendi odasına döndükten sonra annesini aradı. Han Ying hemen cevap verdi.
"Oğlum, az önce Pan Zhe'nin ailesiyle konuşmayı bitirdim." Han Ying'in ses tonundan ne iyi ne de kötü hisler duyulabiliyordu. "Pan Zhe ile tanıştın mı?"
"Onunla bu öğleden sonra tanıştım." Mo Lingqiu doğruyu söyledi.
"Sana bir şey mi söyledi? Ailesi koşarak benden özür dilemeye geldi."
"... Oh." Mo Lingqiu neredeyse annesinin Pan Zhe'nin ailesinin Han Ying'le hesaplaşmak için geldiğini söyleyeceğini düşünmüştü.
"Ne?" Han Ying sonunda yüksek sesle güldü. "Annene inanmıyor musun?"
"Hayır." Mo Lingqiu öğleden sonra olanları kabaca anlattı.
Beklendiği gibi, bir saniye sonra Han Ying çılgınca ateş etmeye başladı. Önce Pan Zhe'nin ne kadar kötü biri olduğunu, onu Mo Lingqiu ile tanıştırmaması gerektiğini vs. söyledi.
Mo Lingqiu yaklaşık on dakika boyunca onun enerjik konuşmasını dinledi ve sonunda durup, "Anne, onu çoktan reddettim ve arkadaş listemden sildim," dedi.
"Bu iyi, onunla bir geleceğimiz olamaz!"
"... Zaten hiç başlamamıştı," diye düzeltti Mo Lingqiu.
Han Ying başını sallamaya devam etti. "Doğru, hiç başlamadı, böyle bir insanın hayatını etkilemesine izin veremezsin."
" Vermeyeceğim."
"O zaman Xiao Jiang'la düzgünce çık."
"Tamam." Mo Lingqiu dalgın bir şekilde cevap verdi. Cevap verdikten sonra bir şeylerin yanlış gittiğini fark etti ama sözlerini değiştirmek için artık çok geçti. Annesi telefonun diğer ucundan çılgınca gülüyordu.
"Gerçekten de bugün Pan Zhe ailesine, seni almaya gelen çok çirkin bir Alfa olduğundan yakınmış. Kısa boylu ve aptal görünüşlü olduğunu söyledi ve senin erkek arkadaşın olduğunu iddia ederek özellikle kötü bir zevkin olduğunu söyledi." Ancak Han Ying bunu söylerken mutsuz değildi. "Uzun boylu ve yakışıklı, yüksek dereceli bir Alfa olan Xiao Jiang olduğundan emindim. O Pan Zhe denen adamdan kat kat daha iyi."
Mo Lingqiu iç çekti. "Anne, sesini alçalt. Pan Zhe'nin ailesi de seninle aynı araştırma enstitüsünde çalışmıyor mu?"
"Merak etme, onlar da kendi oğullarını eğitiyorlar." Han Ying, az ötede telefonda yüksek sesle azarlayan ve küfreden Pan Zhe'nin babasına baktı. Kendini harika hissetti. "Sen ve Xiao Jiang düzgün bir şekilde çıkın, tamam mı? Bana söz verdin ve sözünden dönemezsin."
Doğru olmasa bile Mo Lingqiu'nun da yalanlayacak bir sözü yoktu. Sadece annesinin sözlerinin bir kulağından girip diğerinden çıkmasına izin verebilirdi.
Bundan sonra Han Ying, Mo Lingqiu'nun söylediklerinin gerçek olduğunu düşünerek kendi ilişkilerinde yaşadığı bazı deneyimlerden bahsetti.
Telefonu kapattıktan sonra Mo Lingqiu kararan telefon ekranına baktı ve Jiang Chenming ile çıkma konusunu gerçekten düşünmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...