Havalar giderek ısınırken, Jiang Chenming'in aldığı seyahat kuponlarının kullanım tarihi de yaklaşıyordu.
"Seyahate çıkmak için bir zaman seçelim, tamam mı?" Jiang Chenming'in çok fazla boş zamanı vardı. Dersi olmadığı sürece, istediği zaman istediği yere seyahat edebilirdi. Her şey Mo Lingqiu'nun ne zaman boş olacağına bağlıydı.
"Takım arkadaşlarınla gitmek zorunda değilsin, değil mi?" Mo Lingqiu yine belirsizlikle sordu.
"Gerek yok." Jiang Chenming çoktan bir başvuru formu hazırlamıştı ve seyahat kuponunu hâlâ geçerli olduğu herhangi bir zamanda seyahat etmek için kullanabilirlerdi.
Seyahat kuponu onlara ziyaret etmeleri için belirlenmiş bir yer veriyordu. Gezilecek yerlerin giriş ücretlerinin bir kısmını içeriyordu ve ayrıca bir tur grubuyla gitmeleri halinde konaklama ve yemek masraflarının karşılanmasına da yardımcı olacaktı. Ancak Jiang Chenming bu kadar küçük bir meblağı önemsemiyordu; sevdiği insanlarla seyahat etmek ve eğlenmek daha rahattı.
"Qingming Festivali ?" Mo Lingqiu biraz düşündükten sonra sordu. Bu kadar yakın bir zamanda yapılabilecek tek tatil buydu.
"Pekâlâ. Festivalden bir gün önce ve bir gün sonra dersim yok." Jiang Chenming düşündükten sonra kendisi için beş gün izin alabileceğini fark etti. Bu büyük bir fırsattı.
Mo Lingqiu takvimine baktı ve Qingming Festivali sütununun hâlâ boş olduğunu gördü. Başını salladı. "Ben de boşum."
"O zaman acele edip bize bir uçak ve otel ayarlayayım." Jiang Chenming bacak bacak üstüne atarak kanepeye oturdu ve bilet almaya başladı.
Elbette, Qingming Festivali sırasında seyahat ettikleri için uçak biletleri daha pahalıydı ama Jiang Chenming tereddüt etmeden ödedi ve hatta rahat edebilmeleri için onlara birinci sınıf bilet bile ayırttı. Otel konusunda ise uçak biletlerinde olduğu kadar kararlı değildi. Birkaç otelin düzenini ve odalarını dikkatlice karşılaştırdı ve hatta en iyi iki tercihini kısaca danışmak için aradı. Sonunda özel kaplıca havuzları olan oteli seçti.
Mo Lingqiu rezervasyonu yapılan otele dikkat etmiyordu ve fiyatını bile bilmiyordu. Sadece Jiang Chenming'in ona her şeyin tamam olduğunu söylediğini duymuştu.
" Öğretmen Mo, Festivalden önceki sabah yola çıkacağız. Dört gün boyunca oyalanabilir ve son gün öğleden sonra geri dönebiliriz."
"Tamam." Mo Lingqiu'nun herhangi bir itirazı yoktu.
Yolculuğu ayarladıktan sonra, ikisi de o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Ne de olsa ilk kez birlikte ve yeni ilişki kimlikleriyle seyahat edeceklerdi.
Yola çıkmadan önceki gece Mo Lingqiu eşyalarını topladı ve televizyon izlemek için kanepeye oturdu.
Jiang Chenming son giysilerini de bavuluna doldurdu. "Öğretmen Mo, görünüşe göre bir süredir kızgınlığa girmedin."
Onun bu sözleri üzerine Mo Lingqiu'nun eli uzaktan kumandayı sıkıca kavradı. Jiang Chenming bundan bahsetmemiş olsaydı, son kızgınlığının üzerinden birkaç ay geçtiğini gerçekten unutmuş olacaktı.
"...Bao Wen anormal bir şey olduğunu söylemedi." Yeni Yıldan sonra Mo Lingqiu ve Jiang Chenming başka bir tıbbi kontrol için Bao Wen'e gitmişlerdi ve test sonuçlarının hepsi iyiydi.
Jiang Chenming'in feromon iticiliği ilk etapta güçlü değildi. Bu kontrol için gittiğinde, iyileştiği doğrulandı. Bu arada, Mo Lingqiu'nun feromon iticiliği de hayatını etkilemeyecek kadar güçlü değildi. Diğer Alfalarla fazla temas kurmadığı sürece, temelde iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...