Bölüm 35

308 40 0
                                    


Mo Lingqiu skor tablosunu gördüğünde, Jiang Chenming'in takımının aslında on puan geride olduğunu kim bilebilirdi ki?

"Nasıl geride kalabildiler?" dedi Mo Lingqiu. Kalbindeki şoku engelleyemedi; buna inanmak çok zordu.

Yanında duran kişi refleks olarak "Jiang Chenming bileğini burktu ve takımın yedek pivotu da sakatlandı," diye cevap verdi. Soruyu kimin sorduğuna bakmamıştı, bu yüzden konuşmasını bitirdikten sonra başını çevirdiğinde Mo Lingqiu'yu görünce şok oldu. "Öğretmen--Öğretmen Mo?"

"Bileğini nasıl burktu?"

"Ah... şöyle bir şey: şu uzun boylu, kaslı adamı görüyor musunuz? Mimarlık Bölümü'nde bu yıl birinci sınıf öğrencisi. Basketbol becerileri fena değil ama biraz asi" diye açıkladı yanındaki kişi. "Bu sadece eğlence amaçlı normal bir iç basketbol maçı olduğu için kurallar o kadar katı değil ve hakemler aşırıya kaçmayan her şeyi görmezden geliyor."

Mo Lingqiu kaşlarını sertçe birbirine yaklaştırarak dinledi.

"Jiang Chenming ribaundu almak için uzanırken ona çarptı. Diğer adam iriydi ve herkes sıçramanın ortasındaydı, bu yüzden Jiang Chenming kesinlikle onu geçemedi. Yere düştüğünde bileğini burktu.

"Ama o adam da oldukça sert düştü, yani muhtemelen ikisinin de sakatlık seviyesi aynı."

"Yedek orta saha oyuna girdiğinde puan kaybettik. Yedeklerin hepsi Beden Eğitimi Bölümü basketbol takımına yeni katılan oyuncular, bu yüzden fazla tecrübeleri yok," diye ekledi yakınlardaki bir başkası.

Mo Lingqiu'nun mutsuz olacağından endişelenen biri güven verici bir şekilde, "Ama Jiang Chenming artık sahada olduğuna göre, sayıları kesinlikle telafi edebilir," dedi.

Mo Lingqiu bir an sessiz kaldı. Sonra onlara teşekkür etti ve oyunu daha iyi görebilmek umuduyla önündeki boş alana doğru hafifçe adım attı.

Jiang Chenming aslında smaç basabiliyordu; büyük bir sıçrama gücüne sahipti ve uzun boyluydu, bu yüzden bir pivot olarak ribaundu kapmak sorun değildi. Ancak, ayak bileğini burktuğu için zıpladığında ağırlık merkezi kaçınılmaz olarak dengesiz olacaktı. Mo Lingqiu bunu yüzüne yansıtmadı ama yine de çok endişeliydi.

Beden Eğitimi Bölümü için mevcut durum oldukça acımasızdı. Özellikle Jiang Chenming sakatlandığı için moralleri bozulmuştu.

Jiang Chenming ilk başta Mo Lingqiu'nun gelişini fark etmedi. Bir yandan rakibi tarafından engellenmekle uğraşıyor, bir yandan da skoru nasıl tersine çevireceğini düşünüyordu.

Mimarlık Bölümü basketbol takımının dört üyesi yeni takıma alınmıştı ve Jiang Chenming onlara karşı daha önce hiç oynamamıştı. Oyun tarzlarına alışık değildi ama kampüs forumunda birkaç kişinin bunu tartıştığını görmüştü, yani tamamen yeni değildi.

Bununla birlikte, Mimarlık takımının üyeleri kendi takımına kıyasla ortalama olarak uzun boylu olmasalar da, kazanma şansları daha yüksekti çünkü hepsi kendilerini zorlamaya başlamıştı. Öte yandan, kendisinin ve yedek pivotun sakatlıkları nedeniyle takımının morali çok daha zayıflamıştı.

Biri kazanma niyetini kaybettiğinde, kesinlikle kaybedecekti.

Jiang Chenming konsantre oldu ve sol tarafından gelen basketbol topunu fark etti. Rakibine blöf yaparak ve kafasını karıştırarak hızlıca çalım atmakta tereddüt etmedi. Yarım saniye içinde topu aldı, olduğu yerde zıpladı ve çok yükseğe gidecekmiş gibi görünen ama tam olarak çembere düşen bir üçlük attı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin