Bölüm 31

311 41 2
                                    


Saha kenarında oturarak maçı izlemek ile saha dışında maçı izlemek tamamen farklı deneyimlerdi. Mo Lingqiu, Jiang Chenming'in koşarak top sürerken estirdiği rüzgârı hissedebiliyordu.

Jiang Chenming iyi basketbol becerilerine sahipti ve tepkileri hızlıydı. Karşılaştığı durum ne olursa olsun, sakin bir şekilde üstesinden gelirdi.

Hukuk Departmanı basketbol takımı koçu muhtemelen uzun zaman önce oyuncularla bir araya gelmiş ve Jiang Chenming hakkında konuşmuş, ona odaklanmalarını ve onu engellemek için üç kişi ayarlamalarını söylemişti.

Ancak, Jiang Chenming'i engellemek için üç kişiyi serbest bırakmak, sahada korumasız pozisyonlar olacağı anlamına da geliyordu. Jiang Chenming neredeyse her seferinde topu beklentilerini karşılayan takım arkadaşlarına pas verme fırsatını yakaladı. Üç topun ikisiyle sayı yapmayı başardılar; isabet oranları yüksekti ve aradaki farkı giderek açtılar.

Beden Eğitimi Departmanının takımında Jiang Chenming varsa kesinlikle kazanacakları yazılı olmayan bir kural haline gelmiş gibiydi. Hukuk Departmanı ekibi yavaş yavaş yorulmaya başladı, fiziksel güçleri yavaş yavaş azaldı ve kazanma umutları gittikçe azaldı.

Mo Lingqiu gözlerini Jiang Chenming'e dikti ve bakışlarını başka bir yere çeviremedi.

Bu kişi... onu şaşırtmıştı. Rakibi açık bir yenilginin işaretlerini veriyor olsa da, Jiang Chenming maçı oynamak için hâlâ yüzde iki yüz çaba sarf ediyordu.

"Jiang Chenming etkileyici, değil mi?" Beden Eğitimi Departmanı takım koçu aniden Mo Lingqiu'nun yanına oturdu.

Mo Lingqiu dürüstçe "Ah... Evet," diye cevap verdi.

"Bildiğim kadarıyla lisedeyken bir ya da iki yıl profesyonel oyunculuk yaptı."

"Lise mi?" Mo Lingqiu şaşırdı ve başını çevirdi.

"Evet, çok yetenekliydi ve cinsiyetinden dolayı avantajlıydı." Koç onunla gurur duyuyordu. "Daha lisedeyken keşfedildi ve iki yıl boyunca profesyonel olarak oynadı. Ama sonra devam etmedi, sanırım bunun nedeni onu desteklemeyen ailesi."

"Onun... ailesinin ne iş yaptığını biliyor musunuz?" diye sordu Mo Lingqiu.

Koç dürüstçe, "Sadece işle ilgili olduğunu biliyorum ama detayları bilmiyorum," diye cevap verdi. "Her neyse, oldukça zorlular. Her ne kadar başkalarına bundan bahsetmese de herkes bunu görebiliyor."

"Hım." Mo Lingqiu koçun da bilmediğini duyunca merakını bir kenara bıraktı.

"Aslında, iki yıl profesyonel olarak oynasaydı üniversiteye diğerlerinden daha geç girecekti, ama erken başvurdu ve hatta A Üniversitesine yüksek bir puanla girdi - o yıl tüm Beden Eğitimi Departmanındaki en yüksek puan." Jiang Chenming'in A Üniversitesine ilk girdiğindeki ihtişamını hatırlatan koç, "Genel ders puanları diğer bölümlerin en iyi öğrencilerinden daha yüksekti. O zamanlar ona ders veren öğretmen o kadar gururluydu ki ne zaman birini görse gösteriş yapıyordu."

"Öyle mi?" Mo Lingqiu'nun zihninde popüler ve gözde Jiang Chenming'in görüntüsü belirdi.

"Evet, şimdi düşününce oldukça komik geliyor. Haha," diye güldü koç. "Ondan sonra profesyonel bir bölüme geçti ama yine de her zamanki gibi sıkı çalıştı. Belli ki yeteneğini başkalarının çabalarından daha ağır basmak için kullanabilirdi ama hiçbir antrenman seansını kaçırmadı."

"Mn." Mo Lingqiu dikkatle geriye doğru düşündü. Gerçekten de Jiang Chenming'le yaşamaya başladığından beri, antrenman sabah ne kadar erken olursa olsun ya da gece ne kadar geç saatlere kadar sürerse sürsün, bir kez bile antrenmanı kaçırmamıştı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin