Jiang Chenming yüksek lisanstaki üçüncü yılının ikinci yarısındayken, Mo Lingqiu neredeyse sekiz aylık hamileydi ve evde dinlenmek için doğum izni aldı.
Ancak, Jiang Chenming mezuniyet tezini teslim etmek zorunda olduğu için çok meşguldü ve Mo Lingqiu'ya bakmak için geri dönecek fazla zamanı yoktu.
Han Ying endişeliydi ama Araştırma Enstitüsü'ndeki işi nedeniyle gidemiyordu. Tam endişelendiği sırada Jiang Chenming'in annesi Chen Shan, Mo Lingqiu'yu evinde kalması için getirdi.
"Bu süre zarfında burada kal, evde hizmetçiler de var, sadece dinlenebilirsin." Chen Shan evdeki hizmetçilere Mo Lingqiu'nun hiçbir şey yapmasına gerek olmadığını, sadece gönül rahatlığıyla bebeğe bakması gerektiğini söyledi.
Mo Lingqiu kendini çok mahcup hissetti. Hâlâ bir şeyler yapabileceğini söylemek istedi ama Chen Shan'ın "Böyle büyük bir göbeği olan birinin yapması gerekeni yapmalıdır" sözleriyle engellendi.
Jiang Chenming mezuniyetle meşgulken Mo Lingqiu evde sıkılıyordu. Zaman zaman dolaşmak için büyük bahçeye gidiyordu. Yürüdükten sonra yorulduğunda bir sandalyeye oturup kitap okudu. Ancak gözleri çok ağrıyacağı için uzun süre bakamıyordu.
Bu dönemde Fan Nian sık sık onunla oynamaya gelirdi.
Fan Nian'ın karnı büyüdüğünde, A Üniversitesi kliniğindeki işini bıraktı ve evde gönül rahatlığıyla kalabildi. Jiang Junshen ona destek olmaktan mutluluk duydu ve işini evine taşıdı.
Fan Nian çocuğunu doğurduktan sonra, çocuğa Jiang Junshen tarafından istihdam edilen bir dadı baktı. Çocuğu sütten kestikten sonra artık özgürdü.
Zamanla Fan Nian'ın çocuğu neredeyse altı aylık olmuştu.
"Günaydın!" Fan Nian evde enerji dolu bir şekilde belirdi ve elindeki yüzük güneş ışığı altında göz kamaştırıyordu.
Mo Lingqiu gözlerini kitaptan ayırdı. "Günaydın."
"Bu sabah ne yedin?"
"Sandviç." Mo Lingqiu'nun yediği sandviç Jiang ailesinin aşçısı tarafından özenle pişirilmiş ve içine çeşitli besleyici malzemeler eklenmişti.
""Cık, sana Xiao Long Bao bile getirdim."" Fan Nian paketlenmiş Xiao Long Bao'yu masaya koydu, "Denemek ister misin?"
"Bir tane yiyeceğim." Mo Lingqiu artık çok doymuştu ve çok fazla yiyemiyordu, bu yüzden minnettarlığını göstermek için sadece bir tane yiyebildi.
"Tamam, gerisi bana ait." Fan Nian gelmeden önce kahvaltı etmişti. Doğum yaptıktan sonra iştahı çok artmıştı. Neyse ki kilo alma eğilimi yoktu ve gönül rahatlığıyla yedi.
Mo Lingqiu lezzetli bir Xiao Long Bao yedikten sonra kalanını Fan Nian'ın önüne koydu.
Fan Nian yemek yerken onunla sohbet etti, "Bilmiyorsun, geçen gün A Üniversitesi forumuna giriş yapmak için bir tanıdığımın öğretmen hesap numarasını kullandım. Tahmin et şimdi herkes ne hakkında konuşuyor?"
"Ne hakkında?"
"Kız mı erkek mi doğuracağın hakkında konuşuyorlar." Fan Nian dudak büktü, "Bebeğim olduğunda neden benim hakkımda konuşmadılar?"
"O zaman zaten istifa etmemiş miydin?"
Fan Nian bir "cık" çekti: "Hayır, ben o kadar ünlü değilim ama sen birçok insanın kalbindeki erkek tanrısın. Erken bir evlilik yapmış olman çok yazık."
"...Erken evlilik sayılmaz, değil mi? Henüz evlenmedik." Mo Lingqiu boş parmaklara baktı. O ve Jiang Chenming mezun olana kadar bekleyip sonra evlilik cüzdanı almaya gitme konusunda anlaşmışlardı. Doğal olarak yüzük diye bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...