Pan Zhe, Jiang Chenming'in aniden ortaya çıkmasıyla o kadar dehşete düştü ki bir süre konuşamadı. Bu alfanın kendisinden çok daha güçlü olduğunu çok iyi biliyordu. Sadece bu feromonlar bile onu zar zor konuşabileceği kadar baskı altına alabilirdi.
Pan Zhe dişlerini sıktı ve sonunda isteksizce oradan uzaklaştı.
Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun elini bıraktı. "Öğretmenim, iyi misin?"
"Evet, teşekkürler." dedi Mo Lingqiu. Açıkçası, o sırada doğrudan Pan Zhe'ye saldırmayı planlıyordu.
"Sen ve o kişi... birbirinizi tanıyor musunuz?" Jiang Chenming Pan Zhe'nin gittiği yöne bir kez daha baktı ve kararsızca sordu.
Mo Lingqiu dudaklarını büzdü; kendini biraz garip hissediyordu. Aslında Pan Zhe'den istasyonda olmasını istemişti, böylece karışıklığı önlemek için ona yüz yüze açıkça söyleyebilecekti. Ama ne yazık ki Jiang Chenming bunu gördü ve şimdi bunu açıklaması gerekip gerekmediğini bilmiyordu.
Jiang Chenming bir an için onun yan profiline baktı ve sonra iç çekti. "Sorun değil, bu konuda konuşmak istemiyorsan unut gitsin. Hadi yemeğe gidelim."
Mo Lingqiu elinde taşıdığı büyük buharlı yemek torbasını gördü ve açıklamaya karar verdi, "Bu ailemin benim için ayarladığı kör randevu, ilk gün geldiklerinde zaten reddetmiştim."
"O zaman? Neden bugün seni görmeye geldi?" Jiang Chenming ağzıyla 'hiçbir şey' dese de, kalbinde çok önemsiyordu. Mo Lingqiu bu konu hakkında konuşmaya başlar başlamaz sorular sormaya başladı.
Onun bu kadar sabırsız olduğunu gören Mo Lingqiu kalbinde biraz mutluluk hissetti. "Babam onu eklemem ve açıkça anlatmam için beni ikna etti. Bugün bu saatte istasyonda olduğumu öğrendi ve kendisi de bir iş gezisinden yeni dönmüş gibi göründüğü için benimle görüşmek istediğini söyledi. Şahsen reddetmeyi düşündüm, bu yüzden kabul ettim."
"Ve sonra...?"
"Sonra ne olduğunu gördün." Mo Lingqiu'nun sesi yavaş yavaş yumuşamaya başladı: "Sen gelmeden önce bu meseleyi halletmek istiyordum."
"Bunu bilmemi istemiyor musun?" Jiang Chenming Mo Lingqiu'ya yaklaşarak sorusuna bir cevap almaya çalıştı.
Mo Lingqiu başını çevirdi. "Eğer öğrenirsen neler olacağını görmedin mi?"
Jiang Chenming onun yakışıklı yan profiline baktı, Öğretmen Mo bugün çok konuşmuştu, ilk başta onu kızdırsa da şimdi her bir sözünü dinlemek onu biraz mutlu ediyordu.
"Evet, kızgınım, kıskancım, hasetçiyim." Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun elini kavradı. "Öğretmen Mo, ben senin Alfa'nım. Bir gün sen de benim Omega'm olursan çok iyi olur."
Mo Lingqiu elini tutmasına izin verdi, elini bırakmadı ama yine de utanmıştı. Bütün yüzü kızardı. "Biliyorum, bunu daha sonra konuşuruz."
"Tamam, hadi yemeğe gidelim." Jiang Chenming onun elinden tuttu ve istasyonun yeraltı otoparkına götürdü, bir oraya bir buraya döndükten sonra siyah bir Land Rover'ın önünde durdular.
Mo Lingqiu bu siyah Land Rover'ın her zaman biraz tanıdık geldiğini hissetmişti ama daha önce nerede gördüğünü pek hatırlamıyordu.
"Arabaya binin." Jiang Chenming arabanın kapısını açtı ve Mo Lingqiu'dan binmesini istedi.
Mo Lingqiu dondu kaldı. "... Senin araban mı?"
"Evet, daha önce içinde oturmamış mıydık?" Jiang Chenming onun sözlerini duyunca yüksek sesle güldü. "Seni daha önce yemek sokağından aldığımda, bunu unuttun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...