Ani kızgınlığı nedeniyle, Mo Lingqiu'nun Qingming Festivali civarındaki iki günlük izni beş güne çıktı.
Tüm okul Mo Lingqiu'nun o kadar gün boyunca okula gelmediğini ve Jiang Chenming'in de aynı şekilde izin aldığını öğrendiğinde, Mo Lingqiu'nun kızgınlığının başlayıp başlamadığı konusunda spekülasyon yapmaya başladı.
Herkes neredeyse doğru cevabı tahmin ettiğinde -hatta kızgınlığı geçirebilecekleri çeşitli yerler ve yollar hayal ettiklerinde- Mo Lingqiu nihayet tatilden sonraki altıncı günde A Üniversitesi kampüsünde göründü.
Öğrenciler yanından geçerken, etrafındaki acı badem feromonlarının biraz güçlü olduğu belliydi, ancak tatlı süt kokusuyla sihirli bir şekilde harmanlandığı için yersiz hissettirmiyordu.
Mo Lingqiu, ensesindeki bezi cömertçe açıkta bırakan bisiklet yaka bir gömlek giyiyordu. Yine de bir ısırık izi yoktu, bu da herkesin düşündüğü şeyi doğruluyordu - gerçekten de kalıcı olarak işaretlenmişti.
Çok geçmeden Jiang Chenming Kuzey Kampüste göründü ve yurduna geri döndü.
"İşte." Jiang Chenming getirdiği atıştırmalıkları Fatty'nin masasına koydu.
Fatty'nin gururu okşandı. "Gerçekten geri mi geldin?"
"Seyahate çıkmadın mı? Neden uzun bir izin aldın?" diye sordu 2 numaralı yataktan He Jia. Fatty'nin yanına koştu ve çantasından bir paket atıştırmalık alıp açtı.
Jiang Chenming "Bir kaza oldu," dedi ama yüzündeki ifadeye bakılırsa kaza hiç de kötü bir şeymiş gibi görünmüyordu.
Lao Si bir bakışta ne olduğunu anladı. Kız arkadaşı olduğundan bahsetmiyorum bile, bu yüzden biraz empati kurabiliyordu. " Sen ve Öğretmen Mo, hm?"
Bu soruyla birlikte, Fatty ve He Jia cevabını duymayı umarak hemen ona baktılar.
"Hımm. Bugün size biraz atıştırmalık getirmek için geldim. Muhtemelen arada bir daha geleceğim. Beni çok özlemeyin, tamam mı?"
" Cık cık, geçen dönemden beri gelmedin, tamam mı?" Dedi Fatty, küçümseme dolu bir sesle.
Jiang Chenming güldü. "O zaman bir daha asla geri dönmeyeceğim. Atıştırmalıklarımı geri ver."
"Hey, hey, hey! Hayır!" Fatty hızla uzandı ve atıştırmalıkları geri aldı. Atıştırmalıkları zaten onlara vermişti, nasıl geri alabilirdi ki?
"Şaka yapıyorum." Jiang Chenming elini salladı. "Pekâlâ, sadece sizi görmeye geldim çocuklar."
"Gidiyor musun?" Lao Si şaşırmış görünüyordu.
"Evet, Öğretmen Mo'yu almaya gidiyorum. Onu sağlık kontrolüne götürmem gerekiyor," dedi Jiang Chenming ve ayağa kalktı.
He Jia afallamıştı. Yüksek sesle bağırdı, "Kahretsin! Sen harikasın, değil mi? Düşündüğüm gibi değil, değil mi?"
Jiang Chenming tereddüt etti ama sonunda yine de inkâr etti. "Hayır. Bu sadece düzenli bir kontrol, çok fazla düşünme."
Jiang Chenming bu sözlerle üçünü de şaşkınlık içinde odada bıraktı.
Okula döndüğünde Mo Lingqiu sistemdeki hastalık iznini iptal etti ve ardından ofisindeki eşyaları topladı. Zamanı iyi değerlendirdi ve Yang Sheng ile Liao Nan'a bazı görevler verdi. Ofisten çıkarken Jiang Chenming koridorda dolaşıyordu.
"Gitmeye hazır mısın?"
" Evet." Mo Lingqiu başını salladı.
Jiang Chenming hâlâ damlayan şemsiyesini sallayarak, "Dışarıda yağmur yağıyor," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...