Bölüm 10

424 55 0
                                    


Mo Lingiu bir rüya gördü, sıcak suya atılmış bir balık gibiydi ve yuvarlanıp çırpınıyordu. Bilincini kaybetmek üzereyken biri onu çekip çıkarmış ve soğuk suya koymuştu.

Mo Lingiu ağırlaşan göz kapaklarını yavaşça kaldırdı, güneş ışığı kör ediciydi, kolunu kaldırdı ve gözlerinin üzerine koydu.

Az önce kapıyı iterek açan Jiang Chenming onun hareketlerini fark etti, hızla yatağa doğru yürüdü ve şefkatle sordu, "Öğretmen Mo, uyandınız mı?"

Mo Lingqiu önce ona cevap vermek istedi ama bunu yapacak gücü yoktu. Ağzını açtı ve tekrar kapattı.

Jiang Chenming belini destekledi ve kalkmasına yardım etti, " Kızgınlığın yeni geçti, biraz rahatsız hissedebilirsin, biraz su iç."

Ilık suyla dolu bardak ağzına uzatıldı, Mo Lingqiu havalı bir ses tonuyla teşekkür etti ve suyu küçük yudumlarla içmek için ağzını büzdü.

Yarım bardak suyu içmeyi bitirdiğinde nihayet yanıyor gibi olan boğazının daha iyi olduğunu hissetti, "Şu anda saat kaç?"

"Öğleden sonra 3." Jiang Chenming bardağı ondan aldı ve yatağın yanındaki masanın üzerine koydu.

Mo Lingqiu dudaklarını ısırdı ve cevap vermedi. Dün gece kızgınlık geçirmiş ve sadece bir gün içinde geçmişti. Ancak, normalde ilaç yardımı olmadan en az yedi gün sürerdi, bu yüzden bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti. Bunu düşündüğünde bacaklarını hareket ettirdi ama yine de tuhaf bir şey hissetmedi.

Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun yatakta otururken derin düşüncelere daldığını görünce bir şeyler söylemesi gerektiğini hissetti.

Mo Lingqiu, Jiang Chenming'in garip davrandığını fark etmedi, dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordu ama kendisini yatağa taşıyanın Jiang Chenming olduğunu hayal meyal hatırlayabiliyordu. Ancak Jiang Chenming'in ne yaptığına dair herhangi bir anısı yoktu, kızışmanın yan etkisi bu kadar güçlü müydü?

"Sen... dün bana yardım ettin, değil mi?" Mo Lingqiu'nun aklına bir şey gelmedi, bu yüzden konuyla ilgili başka birine sormaya karar verdi.

Jiang Chenming onun sorusunu duyunca hafifçe öksürdü, "Ben... ben de pek bir şey yapmadım."

Genellikle akıcı bir şekilde konuşan Jiang Chenming'in bu kez kekelediğini görünce, bir şey olmuş olabileceğini anladı, "Ne yapmış olursan ol, teşekkür ederim."

Jiang Chenming, 'Şeytani Öğretmen' Mo Lingqiu tarafından soğuk bir şekilde sorgulanmaya çoktan hazırlanmıştı ama ona teşekkür edeceğini düşünmemişti. Çok iyi hazırladığı sözler orada kalmıştı. Sonunda söylemek istediği her şeyi yuttu ve "Gidip sizin için biraz yemek hazırlayacağım" şeklinde değiştirdi.

Mo Lingqiu onun gidişine baktı, yatağa oturdu ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Sadece yatak başlığına yaslanıp bir süre daha dinlenebilirdi. Bu arada dün gece olanları da hatırlamaya çalıştı.

Zihni bulanıklaşıp tekrar uykuya dalmak üzereyken dün geceye dair anılarını hatırlatan bazı sahneler zihnine aktı. Normalde herhangi bir ifadesi olmayan yüzü kızardı.

Uyku hali tamamen kayboldu. Mo Lingqiu bir süre tereddüt ettikten sonra yataktan indi, ayakkabılarını giydi ve zayıf adımlarını aynaya doğru sürükledi.

Pijamasının üst kısmında düğmeler vardı. Aynanın karşısına geçti ve düğmeleri teker teker açtı, sonra yakasını çekti ve sırtını aynaya döndü, bezinin etrafındaki deri kızarmıştı.

Bunu kendi başına yapamazdı. İzleri bizzat gördüğünde hafızası daha da netleşti.

"...Öğretmen Mo." Jiang Chenming az önce yaptığı yulaf lapasını odaya getirdiğinde, Mo Lingqiu'nun aynanın önünde ifadesiz bir şekilde durduğunu gördü.

Mo Lingqiu hiçbir şey söylemedi, yakalarını yukarı çekti ve tekrar ilikledi. Sonra masaya doğru yürüdü.

Jiang Chenming ona yulaf lapasını getirdi, "Biraz sıcak."

"Teşekkür ederim." Mo Lingqiu dumanı tüten sıcak lapayı görünce acıktığını hissetti, yemek yemeyeli bir gün ve bir gece olmuştu.

"Bir şey değil." Jiang Chenming dün yanlış bir şey yapmadığına inanmasına rağmen yüksek sesle nefes almaya cesaret edemedi.

Mo Lingqiu sıcak lapayı kaşıkla ağır ağır karıştırdı ve usulca, "Dün beni işaretlemedin, değil mi?" dedi.

Jiang Chenming garip bir şekilde gülümsedi, "Evet, henüz iznini almadım, yani......"

Jiang Chenming dün sadece bezinin yakınında bazı izler bırakmaya cesaret edebildi, amacı Mo Lingqiu'yu sakinleştirmek için kendi feromonlarını kullanmaktı. İşaretleme kadar etkili olmasa da, bugünkü durumundan yine de yararlı olduğunu kanıtladı.

Bir omega olarak Mo Lingqiu uzun süreli inhibitörler kullanıyor ve kızgınlık dönemine pek aşina olmasa da, bu durumu iyi anlamadığı anlamına gelmiyordu. Omega kızıştığında, omegayı çevreleyen alfalar da bundan etkilenir ve kızışırdı. Eğer kızgınlık tarafından kontrol edilmek istemiyorlarsa, ya inhibitör almaları ya da omegaları işaretlemeleri gerekirdi.

" İnhibitör mü kullandın?" Mo Lingqiu sadece bu olasılığı düşünebildi.

"... Hayır." Jiang Chenming, Mo Lingqiu'dan etkilendiği için kızıştığında inhibitörlerini arayacak zamanı yoktu, sadece bezine doğru atılabilirdi.

100'lük uyumluluk oranından etkilenmek şaka değildi, Jiang Chenming o anda delirdiğini hissetti.

"Bezin etrafında iz bırakmak da işe yarıyor mu?" Mo Lingqiu bunu anlayamadı, ellerini kaldırdı ve bezinin bulunduğu ense bölgesine dokundu. Gıdıklanma ve uyuşma hissetti, bunda garip bir şey yoktu. Ama dün gece ne olduğunu öğrendiğinde ateş bastı.

Jiang Chenming başını salladı, "Bu benim özelliğimle ilgili bir şey olabilir."

Jiang Chenming yüksek dereceli bir alfaydı, feromonu doğuştan normal alfalardan daha üstündü. Bu aynı zamanda feromonunun omegaları daha iyi rahatlatabildiği anlamına gelmekteydi.

Her ne kadar bezi çevreleyen kaslar alfa feromonlarını kabul edebilecek kadar hassas olmasa da ve ısırıldıktan sonra üç ay boyunca geçici olarak işaretlenemese de, bir alfa enjekte ettiğinde, yine de omega'yı rahatlatabilir. Etki, alfa ve omeganın uyumluluk oranına bağlı olarak değişecektir, bu nedenle Jiang Chenming ve Mo Lingqiu için oldukça iyi çalıştı.

"Hımm." Mo Lingqiu anladı ve başını salladı, ardından önündeki yulaf lapasını yavaşça bitirdi.

Jiang Chenming onun bitirdiğini görünce sordu, "Hâlâ daha istiyor musunuz? Çok pişirdim."

"Evet." Mo Lingqiu aç ve yorgun hissediyordu, kızgınlığın zincirleme reaksiyonu gerçekten çok açıktı.

Jiang Chenming ona bir kâse daha getirmek için hızla dışarı çıktı, vücudunu çevirdiğinde Mo Lingqiu çoktan odadan çıkmıştı. Buzdolabını açtı ve havuç turşusunu çıkardı.

"Otur." Mo Lingqiu havuç turşusunu masanın üzerine koydu ve karşısındaki boş koltuğu işaret etti.

"Dün için çok özür dilerim, sanırım biraz fazla sert davrandım." Mo Lingqiu başını eğdi, kulakları kızarmıştı.

Bir kaşık yulaf lapası alan Jiang Chenming'in eli havada donmuştu, bir süre sonra gülümsedi, "Sorun değil, yakında daha iyi olacak."

Mo Lingqiu gizlice Jiang Chenming'in kolsuz gömleğinin dışından görünen omzuna baktı ve hemen bakışını geri çekti. Bu iz onun tarafından ısırılmıştı, hatta üzerinde bir kabuk bile oluşmuştu.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin