Bölüm 37

292 37 0
                                    


"Biraz başım dönüyor." Otoparka doğru giderken Jiang Chenming restoranın canlı atmosferinden henüz kurtulamamış gibi alnını ovuşturdu.

Gecenin o saatinde sokakta pek fazla insan yoktu. Mo Lingqiu, Jiang Chenming'in gerçekten sersemlemiş göründüğünü fark etti ve ona yaslanması için bir omuz vermek niyetiyle hafifçe ona doğru eğildi.

Jiang Chenming itaatkâr bir şekilde eğildi ama aynı zamanda Mo Lingqiu'nun elini tuttu ve parmaklarını birbirine kenetledi. "Neyse ki çok fazla içmemişsin."

Mo Lingqiu'nun aslında alkol toleransı yüksekti ama içmeyi sevmezdi. Beyaz şaraba kıyasla kırmızı şarabı daha çok severdi.

"Bu velet grubu gerçekten de beni mahvetmek istiyor." Jiang Chenming Doğruluk mu Cesaret mi oynadıkları sırada yemek masasında yaşanan kargaşayı düşündü. O ve Mo Lingqiu "şanssız adam" rolünü oynamaktan kurtuldukları için şanslı olsalar da, yine de kaçınılmaz olarak çok fazla şarap içmişlerdi.

"Bu popüler olduğun anlamına geliyor."

Jiang Chenming "popüler" kelimesini duyduğunda ifadesi gerginleşti ve sanki aniden bir şey hatırlamış gibi ciddi bir şekilde, "Öğretmen Mo, çok çekicisin" dedi.

Bunu duyan Mo Lingqiu'nun kafası karıştı. Neden aniden kendisinden bahsedildiğini bilmiyordu.

" Senin için sayacağım: Hu Zi, Kardeş Xiao, Qiao Qiao..." Jiang Chenming parmaklarıyla sayarak tek tek isimlerini saydı. On parmağı da bitince dönüp Mo Lingqiu'ya baktı. "Basketbol takımımızda seninle ilgilenen kaç kişi var, ha?"

Mo Lingqiu gözlerini kırpıştırdı. İfadesi soğuk olsa da, yüzünde bir rahatlama izi vardı. Karşısındaki kişi masadaki herkesin söylediği saçmalıklar yüzünden kıskanmıyordu, değil mi? Ayrıca, Jiang Chenming'in bahsettiği kişilerden hiçbirini tanımıyordu.

"Öğretmen Mo, neden bir şey söylemiyorsun?" İçtiği şarap sayesinde Jiang Chenming rahatsız etme becerilerini sergiliyordu.

Mo Lingqiu ne diyeceğini bilmiyordu, bu yüzden cevap vermeden dudaklarını büzdü.

Jiang Chenming ilerledi ve Mo Lingqiu'nun kulağına fısıldadı, "Öğretmen Mo, sen benimsin."

Mo Lingqiu tepki veremeden sol kulağı ısırıldı. Jiang Chenming en ufak bir merhamet göstermedi.

"...Tss." Mo Lingqiu soğuk bir nefes aldı, başını çevirdi ve kulağını sık sık ısıran adama baktı. "O zaman senden hoşlananların sayısını sayalım mı?"

Bir saniye önce "hırçın" olan Jiang Chenming'in birden nutku tutuldu. Hafif bir öksürüğün ardından küstahça, "Benim gözümde sadece sen varsın, Öğretmen Mo. Bunu bilmiyor değilsin."

"Ben..." Mo Lingqiu "Gözümde başka kimse yok" demek istedi, ancak bu onun kişiliğine uymayan çok duygusal bir cümle olduğu için kelimeleri çıkamadan yuttu.

"'Ben' ne? Cümleyi bitir yoksa bu gece uyuyamayacağım." Jiang Chenming adımlarını durdurdu ve gerçekten ciddi bir ifadeyle Mo Lingqiu'ya baktı.

Mo Lingqiu onu hafifçe itti ama Jiang Chenming yerinden kıpırdamadı. Başını eğdi ve "Birinden altı, diğerinden yarım düzine" diye mırıldandı. (aynı şeyi hissettiği anlamına geliyor)

"Öğretmen Mo, siz Çince öğretiyorsunuz. Bu doğru bir kelime kullanımı değil." Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun avucunu kaşıyarak onu keyifle kızdırdı.

Mo Lingqiu ona baktı ve hızla ileri doğru yürüdü.

Jiang Chenming sıçradı ve onun peşinden gitti. "Öğretmen Mo, erkek arkadaşını bekleyebilir misin? Sakat bir bacakla hızlı yürüyemem."

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin