"Öğretmen Mo." Jiang Chenming Mo Lingqiu'yu yatakta yattığı yerden kollarının arasına aldı. Avucunu onun kızarmış alnına koydu. "Öğretmen Mo, iyi misin?"
Mo Lingqiu sadece her yerinde rahatsızlık hissediyordu. Gözlükleri olmadan, eskisi kadar mesafeli bir hava yaymıyordu. Aksine, nemli gözlerle Jiang Chenming'e bakarken kırılgan bir güzellik hissi vardı.
"Beni işaretleyeceğini... söylememiş miydin?"
Jiang Chenming yanan bedenini kucaklayarak onun sözleri karşısında donakaldı ve bir an için nasıl cevap vereceğini bilemedi.
"...Neden beni işaretlemiyorsun?" Mo Lingqiu onun hâlâ hareket etmediğini ve biraz endişeli olduğunu fark etti.
Jiang Chenming ona daha sıkı sarıldı. Ağzını kulağına doğru eğdi ve kısık bir sesle, "Öğretmen Mo, pişman olmadığın sürece," dedi.
Her ne kadar Mo Lingqiu o anda kızgınlıktan dolayı duyarsız hale gelmiş olsa da Jiang Chenming'in ne dediğini anlayabiliyordu. Bunu sözlü olarak itiraf etmek biraz zordu, bu yüzden Mo Lingqiu açıkça kelimeler yerine eylem kullanmayı seçti. İleri atıldı ve Jiang Chenming'in dudaklarını öpmek için inisiyatif aldı.
Jiang Chenming harekete geçerek Mo Lingqiu'nun başının arkasını kavradı ve öpücüğü derinleştirdi.
Bir Omega kızıştığında, feromonlar gücüne göre yayılırdı. O anda, başkanlık süitinin tamamı Mo Lingqiu'nun vücudundan gelen zengin tatlı süt feromonlarıyla doldu.
Jiang Chenming kendi feromonlarının tamamını salmak için Mo Linqiu ile birlikte hareket etti.
Jiang Chenming Mo Lingqiu'yu geçici olarak işaretlemişti ve o anda, bu feromonlar yüzünden Mo Lingqiu çok etkilenmişti. Yüzde yüz eşleşmenin beden ve zihin için ne kadar sezgisel olabileceğini ilk kez hissetmişti.
-................
Bir takırtıyla süitin perdeleri açıldı. Mo Lingqiu uyandı ve yatakta yattığı yerden yavaşça gözlerini açtı.
Doğrulmak istedi ama her tarafı uyuşmuştu ve ellerinde güç eksikliği vardı, bu yüzden tekrar uzandı.
Jiang Chenming elinde sıcak bir bardak suyla yatağın yanına gitti. "Biraz su iç."
Mo Lingqiu sesini kaybetmişti ve konuşamıyordu. Sessizce bardağı aldı ve yavaşça içti.
"İyi misin?" Jiang Chenming ateşini ölçmek için alnını yokladı. Otele vardıklarından sekiz gün sonraydı. Mo Lingqiu'nun ateşi bir gece önce gece yarısı düşmüştü.
Mo Lingqiu bir an için afalladı. Sözsüzce başını salladı.
"Biraz yulaf lapası pişirdim. Daha sonra yiyebilirsin." Jiang Chenming onu kollarına çekti ve şefkatle öptü.
Kalıcı işaretlemeden geçtikten sonra, ister Alfa olarak Jiang Chenming ister Omega olarak Mo Lingqiu olsun, her ikisi de hayatlarının tamamlandığı hissiyle tatmin olmuş hissetti. Sadece Alfa ve Omegalara ait olan bir bağları vardı. Gelecekte, başka insanların feromonlarını koklasalar bile etkilenmeyeceklerdi.
Kalp atışları da duyguları gibi her zaman birbirlerine ait olacaktı.
Mo Lingqiu belini ovuşturdu ve suratını astı, ifadesi kasvetliydi. "Uykum var."
"O zaman biraz daha uyu." Jiang Chenming onu battaniyenin içine taşıdı. " Öğretmen Mo, hazır mısın?"
Mo Lingqiu bir an tepki vermedi. "Ne?"
"Baba olmaya hazırım."
Mo Lingqiu ağzını açtı. Çok endişeliydi. "Nasıl bu kadar erken olabilir?"
Jiang Chenming mırıldandı. "Öğretmen Mo, ne yapmalıyım? Erken mezun olmak istiyorum."
"...Sırf istediğin için erken mezun olamazsın." Mo Lingqiu onun kapris yaptığını düşündü.
"Evet, mezun olabilirim. Yeterince kredi aldım, erken mezuniyet için başvurabilirim." Jiang Chenming'in çeşitli notları Beden Eğitimi Bölümü'nün mezun öğrencileri arasında en iyisiydi. Eğer erken mezun olmak istiyorsa, bu imkânsız değildi. Bir öğrenci kredilerini tamamlar, mezuniyet tezini geçer ve rehber danışmanının imzasını ve onayını alırsa, Üniversite'nin gerekliliklerine göre mezuniyet belgesini erken alabilirdi.
"Yapma." Mo Lingqiu, Jiang Chenming'in üniversite hayatının tadını bütünüyle çıkarabilmesini umuyordu. "Bu senin üniversite hayatın."
Hamilelik gibi bir şey içinse daha uzun süre beklemeye hazırdı.
"Daha sonra kullanmak üzere bir doğum kontrol hapı alacağım. Bir dahaki sefere... hala bir dahaki sefer var. Yapabiliriz..." Mo Lingqiu konuştukça sesi daha da yumuşadı çünkü bu aslında çok önemli bir konuydu.
"Öğretmen Mo, seni seviyorum." Jiang Chenming ona bir öpücük verdi. "Tüm kararlarını destekliyorum ve daha çok zamanımız olacağına inanıyorum, değil mi?"
Mo Lingqiu önceki yedi günün ne kadar gelişigüzel geçtiğini düşünerek kızardı.
Jiang Chenming onun kulağını ısırdı. "Döndüğümüzde Dr. Bao Wen'i görmeye gidelim. Bir tıbbi muayene daha yaptırmalıyız."
"Mn." Ne de olsa kalıcı olarak işaretlenmişti. Farklı hissediyordu ve feromonlara ilişkin tüm algısı da değişecekti.
"Bir dahaki sefere işi hızlandıralım ve seni ikizlere hamile bırakmaya çalışalım." Aslında Mo Lingqiu bu sefer hamile kalsa bile, sadece baba olma sevincini kutlayacaktı.
Ancak Mo Lingqiu'nun bir öğretmen olarak hala bir öğretmenin sorumluluğunu taşıdığını biliyordu. Mo Lingqiu'nun öğrencisi olmasa da, Mo Lingqiu onunla endişelenmeden bir aile kurmadan önce mezun olmasını istemiş olmalıydı.
Bu yüzden Mo Linqiu ile hemen hemen aynı fikre sahiplerdi ve hatta bu konuyu neredeyse ilk o açmıştı. Neyse ki pislik bir Alfa olmamıştı.
Mo Lingqiu onu nazikçe itti. "Önce yetenekli olmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...