Yang Sheng'in sözleri üzerine Mo Lingqiu birdenbire A Üniversitesi'nin forumuyla ilgilenmeye başladı, ancak URL'yi bilmiyordu. Her zaman okul forumundan bahseden Fan Nian'ı düşündü ve ona bir mesaj gönderdi.
Qiu: Bana okul forumunun URL adresini gönder.
Hedefim 300 milyon: ???
Hedefim 300 milyon: Okul forumunda sörf yapmak mı istiyorsun?
Qiu: Evet.
Hedefim 300 milyon: [Link]
Hedefim 300 milyon: Sen ve Jiang Chenming hakkında yazılarla dolu.
Qiu: .
Fan Nian noktayı gördü ve konuşmaya devam edemeyeceğini anladı.
Hedefim 300 milyon: Tamam, tamam. Göz gezdir. Öğretmeninin iş hesabını kullanarak kaydolmayı unutma.
Hedefim 300 milyon: Sorun değil. Gerçek isim alanları ve anonim alanlar var. Anonim alanlarda her türlü gönderi var ama gerçek isim alanlarında sadece çalışmalar tartışılıyor.
Qiu: Tamam.
Mo LIngqiu cevap verdikten sonra bağlantıyı tarayıcıya kopyaladı ve arabasına bindiğinde açtı.
A Üniversitesi'nin forumunun kullanıcı arayüzü fena değildi; siyah ve beyaz tonları kullanıyordu ve kullanıcılar göz koruması için bunu yeşile veya diğer renklere çevirebiliyordu. Kullanıcılar gerçek isim alanları ve anonim alanlar için ayrılmış sütunlar arasında kolayca ayrım yapabiliyordu.
Mo Lingqiu gerçek isim alanları için ana sayfada gezindi. Hepsi gerçekten de çalışmalarla ilgili gönderilerdi. Hatta Çince ile ilgili sorular soran birini bile gördü. Refleks olarak bağlantıya dokundu ama sistem önce kaydolmasını istedi.
Mo Lingqiu ancak o zaman Fan Nian'ın bahsettiği kayıt işlemini hatırladı.
Sosyal medyayı nadiren kullandığı için başarılı bir şekilde kaydolması biraz zaman aldı. Sayfayı yeniledi ve Çince gönderinin kaybolduğunu gördü.
Mo Lingqiu birkaç saniyeliğine sersemledi ve anonim alana geçti.
Bölgedeki en üst gönderide kurallar ve düzenlemeler listeleniyordu. Aşağıda 'sıcak' işareti olan dokuz gönderi vardı ve bunların altısı kendisi ve Jiang Chenming hakkındaydı. Bu kadar çok insanın onları tartışacağını gerçekten beklemiyordu.
Merak ve şaşkınlık içinde en fazla hareketliliğin olduğu paylaşıma dokundu. Orijinal paylaşımda iki fotoğraf vardı. Bunlardan biri Jiang Chenming'in basketbol sahasında özel olarak çekilmiş bir fotoğrafı, diğeri ise Mo Lingqiu'nun ana salonda konuşma yaparken çekilmiş bir fotoğrafıydı.
Bu iki fotoğrafın birbiriyle hiçbir ilgisi yoktu, ancak takip eden başlıklarda bu iki fotoğrafı birlikte düzenleyen sayısız photoshoplu resim vardı. Hatta arka planı değiştiren resimler bile vardı. Düzenlemeler Mo Lingqiu'yu şoke etti çünkü daha önce Photoshop'a hiç maruz kalmamıştı.
Önce herkesin yeteneği ve yaratıcılığı karşısında şaşırdı ama sonra neden herkesin ikisinin bu tür bir ilişki içinde olduğunu düşündüğünü anlayamadı. Şaşırması aşağıya indikçe arttı ve en çok beğeni alan paylaşımın bir öpüşme resmi olduğunu gördü. Orijinal gönderide verilen resimleri içermemesine rağmen, photoshoplu resim yeterince gerçek görünüyordu.
Mo Lingqiu olaya karışanlardan biri olmasaydı, buna inanabilirdi.
Mo Lingqiu dizüstü bilgisayarın dokunmatik yüzeyine dokundu ve aşağı kaydırmaya devam etti. Daha fazla edit gördükten sonra, paylaşımdan ayrılmayı seçti ve başka bir trend paylaşıma girmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...