Fan Nian küçüklüğünden beri kaygısız bir çocuktu. Notlarının üst düzey olduğunu söyleyemeseniz de, öğrenmenin rekabetçi olduğu A Şehrinde orta ve üst sıralara ulaşabiliyordu.
Tek ebeveynli bir aileden gelmesine rağmen Fan Nian'ın karakteri kötü değildi. İyi huylu, uslu bir çocuktu.
Fan Nian'ın babası erken yaşta ölmüş ve kendisine ve annesine büyük bir miras bırakmıştı. Doğal olarak, ikisinin de hayatlarının geri kalanı için endişelenmelerine gerek yoktu. Fan Nian'ın annesi çok erdemli ve tutumlu biriydi. Çok parası olsa bile, onu harcamak istemiyor, bunun yerine Fan Nian'ın bir eşle evlenmesi için bırakmayı düşünüyordu.
O zamanlar Fan Nian henüz farklılaşma dönemine ulaşmamıştı ve her zaman kesinlikle bir Alfa'ya dönüşeceğini düşünüyordu. Annesinin isteklerine itaat etti ve gelecekte kendisiyle %100 eşleşen bir Omega ile evlenmeyi planladı.
Fan Nian ve Jiang Junshen'in ilişkisinin başlangıcı da farklılaşma döneminden öncesine dayanıyordu. O zamanlar Fan Nian şehir genelinde ilk 200'e girerek A Şehrinde ortaokuldan liseye geçmeyi başarmıştı.
Lisede birçok erkeğin boyu uzamaya başlamış, herkes gizliden gizliye birbiriyle yarışır olmuştu. Kim daha uzunsa o yüksek kaliteli bir Alfa oluyordu. Bu aslında tıbbın bir paradoksuydu ama enerji dolu tüm bu çocuklar için iyi bir özgüven artırıcıydı.
Fan Nian'ın yüzünde her zaman bir gülümseme vardı ve boyundan hiç bahsetmezdi. Ancak, bu onun gerçekten önemsediği bir şeydi. Gizlice kendisiyle yarışır ve her sabah kalkıp boyunu ölçerdi.
Ne yazık ki, tam bir yıllık lise hayatından sonra boyu sadece bir santimetre uzamıştı.
Elinde olmadan sınıf arkadaşlarını uzun boylu oldukları için kıskanırken, sınıflarına yakışıklı ve uzun boylu bir Alfa transfer oldu.
Doğru, başarılı bir şekilde farklılaşmış yüksek kaliteli bir Alfa.
"Jiang Junshen tongxue, neden kendini tanıtmıyorsun?" Sınıf öğretmeni genç bir Beta kadındı. Jiang Junshen'in görünüşünü gördüğünde kalbinde bir sevinç hissetti ve farkında olmadan ses tonu yumuşadı.
Jiang Junshen önünde oturan öğrencilere baktı ve basit bir giriş yaptı. "Herkese merhaba. Benim adım Jiang Junshen."
Sınıf öğretmeni Jiang Junshen'in konuşmasını genişletmesini bekledi ama uzun bir sessizlikten sonra beceriksizce gülümsedi. "Jiang Junshen yurtdışında okuyordu, ancak A Şehrine döndükten sonra, bazı özel nedenlerden dolayı, buradaki herkesle birlikte çalışmak için sınıfımıza transfer oldu. Üçüncü sınıf mezuniyetine kadar bizim sınıfta okuyacak. Jiang Junshen çoktan farklılaştı, ancak diğer herkes farklılaşmadı. Farklılaştırma ile ilgili sorularınız varsa ona sorabilirsiniz. Umarım herkes iyi geçinir."
"Tamam!" Önündeki öğrenciler hep bir ağızdan cevap verdi. Sadece Fan Nian, ağzı yarı açık, tek kelime etmedi.
Daha sonra, sınıf öğretmeni Jiang Junshen'i uzun boylu olduğu için son sıradaki boş koltuğa oturması için yönlendirdi.
Fan Nian'ın bakışları onu takip etti. Kendisi dördüncü grubun ilk sırasına, Jiang Junshen ise birinci grubun son sırasına oturdu. Sınıfın çaprazında, en uzak mesafedeydi.
O zamandan beri Fan Nian kendini her zaman istemeden de olsa Jiang Junshen'i izlerken bulurdu.
Neden mi? Jiang Junshen, Fan Nian için henüz farklılaşmamış ama Alfa olmak isteyen ergen bir erkek tanrıydı.
Fan Nian, sürekli gözleminin bir sonucu olarak, istemeden de olsa Jiang Junshen hakkında pek çok şey biliyordu.
Örneğin, Jiang Junshen kendisinden üç yaş büyüktü ama Fan Nian'la aynı lisenin ikinci sınıfındaydı. Üç yıldır sürekli ders çalıştığı söyleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...