Bölüm 15

387 49 3
                                    


Dizindeki sakatlık nedeniyle Jiang Chenming birkaç gün antrenmanlara katılamadı. Derslere gitmek ve eve zamanında ulaşmak dışında, Mo Lingqiu ile öğle yemeği yemek için Çin Dili Bölümüne gidiyordu.

Kısa süre içinde neredeyse tüm A Üniversitesi öğrencileri Beden Eğitimi Bölümü prensi ile Çin Dili Bölümü'nün erkek tanrı öğretmeni Mo Lingqiu'nun birbirlerini tanıdığını öğrendi.

"Burada güveç yemenin sorun olmayacağından emin misin?" Mo Lingqiu endişeyle Fan Nian'ın masasına yerleştirilmiş olan indüksiyon ocağına baktı.

"Sorun değil." Fan Nian elini salladı. "Bu odayı bir tek ben kullanıyorum ve sadece dinlenmek için."

Söylediği gibi, gerçekten de kliniğin dinlenme odasındaydılar. Fan Nian bu odayı genellikle mola vermek için kullanırdı. O gün o kadar sıkılmıştı ki Mo Lingqiu ve Jiang Chenming'i güveç yemek için çağırdı.

Mo Lingqiu, hepsi öğle yemeği için anlaştıktan hemen sonra malzemeleri satın almış, güveç suyunu ise Fan Nian temin etmişti. Dinlenme odasında her türlü et suyu bazını saklamıştı.

"Baharatlı et suyu mu yoksa kemik suyu mu?"

"Kemik suyu."

"Baharatlı."

Mo Lingqiu kemik suyunu seçerken aynı anda Jiang Chenming de baharatlıyı seçti.

İkisi de birbirlerine baktı ve aynı anda birbirlerine sitem etti.

"Baharatlı yemeyi sevmiyor musun?"

"Yaran henüz iyileşmedi."

Fan Nian'ın sol eli baharatlı et suyu tabanını, sağ eli ise kemik suyu tabanını tutuyordu. Onları bilerek masaya çarptı. "Kavga etmeyi bırakın. Benim gibi tek bir köpeğin önünde ne kadar sevgi dolu olduğunuzu mu gösteriyorsunuz?"

"O zaman siz karar verin."

"Dr. Fan, siz karar verin o zaman."

Aynı anda üçüncü kez konuşuyorlardı. Fan Nian'ın yüzü yeşile dönmeye başladı. Her iki poşeti de kutunun içine attı ve "O zaman şu mantar suyunu içelim. Mo Lingqiu, biber sosunu kendin batır."

İkisi de buna cevap veremedi ve beceriksizce oturdular.

Tenceredeki su kaynamaya başladığında Fan Nian mantar suyu karışımını içine döktü. Aroma yavaşça dışarı yayıldı. Suyun içinde tamamen çözündüğünde üçü de yemek çubuklarını hareket ettirdi.

"Hey, dürüst olmak gerekirse, bugünlerde işimden ayrılmak istiyorum." Fan Nian bir parça enoki mantarı aldı. "Seyahate çıkmak istiyorum ama seni burada yalnız bırakmak istemiyorum."

"Neden işten ayrılıyorsun?" Mo Lingqiu oldukça şaşırmıştı çünkü Fan Nian işini her zaman sevmişti, bu yüzden ani açıklaması mantıklı görünmüyordu.

"Çünkü burası çok kısıtlayıcı. Emekli olana kadar bu işi yapmaya devam edersem çok sıkıcı olacak."

"Bırak o zaman." Bir iş sıkıcı hale geldiyse ve insan başka işler yapabiliyorsa, bırakmayı düşünmekte bir sakınca yoktu.

"Ben sadece söylüyorum." Fan Nian kaşlarını kaldırdı. "Ne yani? Bir erkek arkadaşın olduğuna göre, artık benim gibi gerçek bir arkadaşa ihtiyacın yok mu?"

"...Hayır." Mo Lingqiu önce 'Saçmalama' demek istedi ama Fan Nian'dan hâlâ gerçeği sakladığını hatırladı ve sözlerini değiştirdi. "O zaman burada çalışmaya devam et."

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin