Bölüm 18

325 48 0
                                    


Jiang Chenming boş bardağı yere bıraktı, telefonunu aldı ve yanındaki kişiye hafifçe vurdu. "Önce ben gideceğim."

"Ah? Bu kadar erken mi gidiyorsun?"

"Çok fazla içtim. Kendimi rahatsız hissediyorum." Jiang Chenming elini salladı ve dışarı çıktı.

Mo Lingqiu onu nadiren arardı. Başkalarını rahatsız etmekten hoşlanmayan biriydi, bu yüzden Jiang Chenming içgüdüsel olarak bir şeyler olduğunu hissetti.

Restoranın canlı atmosferinden sıyrıldıktan sonra, JIang Chenming yol kenarında durdu ve telefonu kabul etti. "Merhaba, Öğretmen Mo."

"Jiang Chenming?" Telefonun diğer ucundaki Mo Lingqiu'nun sesi değildi.

"...Kimsiniz?"

"Benim, Fan Nian. Şu anda neredesin?" Fan Nian'ın sesi endişeliydi.

"Okula yakın bir restorandayım."

"Ah, bu mükemmel. Çabuk gel. Geçen sefer yemek yediğin arka sokaktaki şiş dükkanındayız. Patronun evinde." Fan Nian , "Gelmeden önce biraz inhibitör almayı unutma. Lingqiu kızgınlığa girdi."

Jiang Chenming'in eli telefonuna sıkıca sarıldı. Hemen şiş dükkânına doğru koştu.

Ter içinde şiş dükkanında göründüğünde patron onu hemen tanıdı. Onu hemen arka kapıdan içeri aldı.

Fan Nian kapıda durmuş endişeli görünüyordu. Jiang Chenming'i gördüğünde, kurtarıcısıyla karşılaşmış gibi davrandı. "Çabuk... çabuk git ve ona bir bak! "

"Dr. Fan, önce siz gidebilirsiniz. Burada kalmak..." Jiang Chenming kendini kontrol edemeyeceğinden ve Fan Nian'ı bile etkileyebilecek feromonlar salgılayacağından korkuyordu.

Fan Nian başını salladı. Burada kalamayacağını biliyordu ama Jiang Chenming'den bir ricası vardı. "Sen... onu geri götürmelisin."

Mo Lingqiu gururlu bir insandı. İster dışarıda kızgınlığa girmek ister başkalarının evlerini ödünç almak olsun, her ikisinin de olmasını istemezdi. Eğer ikisinden de kaçınabilirse, elinden gelenin en iyisini yapardı.

Jiang Chenming ciddiyetle kabul etti. "Onu mümkün olan en kısa sürede geri getireceğim. Teşekkürler, Dr. Fan."

"O zaman önce ben gideyim. Siz çocuklar... bununla ilgilenin."

Patron, Jiang Chenming'e doğru gülümsedi. "Yardıma ihtiyacınız olursa bana söyleyin."

Jiang Chenming ona teşekkür etti. Patron gittikten sonra kapıyı iterek açtı ve elinin tersiyle hızla kapattı.

Gelirken iki inhibitör hap almıştı ama odayı dolduran tatlı süt kokusu hâlâ bacaklarını titretiyor ve başını döndürüyordu.

Mo Lingqiu kanepede uzanıyordu. Yemek yerken kızgınlığa girmişti. Bilincinde kalan tek anı, feromon kokusu olmayan odanın karanlığında Fan Nian'ın endişeli ifadesiydi.

Vücudundan yayılan sıcaklık kazağını bilinçsizce çekiştirmesine neden oldu. Gömleğin içindeki düğmelerden bazıları bile çözülmüştü.

Jiang Chenming ile birlikte odaya giren tanıdık acı badem kokusu Mo Lingqiu'nun gözlerini açmasına neden oldu.

Öpücük istemek için Jiang Chenming'in kucağına atlamadan önce zayıflamış bacaklarıyla kendini kanepeden taşımak için bir süre mücadele etti.

Jiang Chenming onun kızgın bedenine sarıldı ve onu yatıştırmak için alnından öptü. Bu sırada birini aradı.

"Arabayı buraya sür. Evet, çabuk ol."

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin