Bölüm 33

349 40 0
                                    


"Sen git biraz daha ileride uyu." Mo Lingqiu kendisine daha sıkı sarılan Jiang Chenming'i iterek karanlığa geri dönmesini istedi.

Jiang Chenming onu dinlemedi, hâlâ sıkıca sarılıyordu. Bunun yerine bacaklarını sarkıttı.

Mo Lingqiu'nun vücudu kaskatı kesildi ve kıpırdamadan öylece yattı.

"İkimiz daha yeni bir araya geldik. Sana sarılmama izin ver," dedi Jiang Chenming, sesi mutluluk doluydu.

Mo Lingqiu onun parlak gözlerini gördü ve uzlaşmayı seçti. O zaman bana sarılmasına izin vereyim; nasıl olsa bir parça et kaybetmeyeceğim.

"Öğretmen Mo, bugünkü takım menajerimiz meselesi... Sana henüz açıklamadım." Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun daha önce aniden öfkelenmesinin nedeninin basketbol takımının Omega menajerini kıskanmış olabileceğini düşündü. Hatta Omega onunla bu konu hakkında özellikle konuşmuştu. Jiang Chenming durumu açıklığa kavuşturma ihtiyacı hissetti.

"...Ne?" Mo Lingqiu gerçekten dinlemek istemiyordu. Omega'dan her bahsedildiğinde, bilinçaltında kendini onunla kıyaslıyordu. Görünüşünden yaşına, kişiliğinden popülaritesine kadar, onun daha yaşlı ve daha az popüler olduğu aşikârdı.

"Bir süre önce bana geldi ve senden özür dilememi istedi." Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun yine kendine kızdığını düşündü ve elini kaldırarak başının arkasındaki saçları düzeltti. "Geçen sefer seninle tanıştığında davranışlarının pek iyi olmadığını ve artık benden hoşlanmadığını söyledi."

Mo Lingqiu bir şey söylemedi ama kendisinden çok daha genç bir öğrenci tarafından rahatsız edilmeyeceği kesindi. Ancak, Jiang Chenming'den hoşlanmadığını bu şekilde nasıl söyleyebilirdi? Muhtemelen acısını içine gömmüştü.

"Öğretmen Mo, takım menajeri her yıl seçilir. İş yeteneğe gelince, o oldukça iyi. Ancak, gelecekte kesinlikle dikkat edeceğim ve ondan uzak durmaya çalışacağım, bu yüzden..."

"Gerek yok," diye araya girdi Mo Lingqiu. "Ben... sana güveniyorum."

Jiang Chenming'in kalbi onun sözleri karşısında tatlılıkla doldu. "Öğretmenim Mo en iyisidir."

Mo Lingqiu ona ters ters baktı. "Uyu."

Jiang Chenming Mo Lingqiu'ya yaklaştı, alnına bir öpücük bıraktı ve sonra huzur içinde gözlerini kapattı.

Daha sonra, okul içi basketbol müsabakaları düzenli bir şekilde devam etti. Yarım aydan fazla süren 'savaşın' ardından yarı finalistler kısa sürede belirlendi. Jiang Chenming'in Beden Eğitimi Departmanı takımı tabii ki listede yer alırken, kalan üç takım Bilgisayar Bilimleri, Kimya ve Mimarlık Departmanlarından geliyordu.

Jiang Chenming takımların listesini gördüğünde, kafasında kazanma şansını hesapladı. Engel büyük değildi ama Mimarlık Bölümüne karşı oynamak biraz zor olacaktı.

A Üniversitesi'nin Mimarlık Departmanı nispeten ünlüydü. Bölümdeki hemen hemen tüm öğrenciler en iyi öğrencilerdi ve başta tüm bölümün sembolü olan basketbol takımı olmak üzere çeşitli etkinliklerden geri kalmıyorlardı.

Jiang Chenming lisans öğrencisiyken, Mimarlık Departmanı basketbol takımının üyeleriyle eski rakipleriydi. Daha sonra, bu oyuncular birbiri ardına takımdan ayrıldılar, mezun oldular ve okuldan ayrıldılar. Jiang Chenming her yıl onların biraz daha farklı kadrosuna karşı oynar ve her yıl az farkla kazanmayı başarırdı.

Jiang Chenming rakibinin hangi takım olduğunu çok fazla önemsemiyordu çünkü Mimarlık Departmanı'nın takımıyla karşılaşmazlarsa finale çıkma ihtimalleri yüksek olacaktı. Eğer finalden önce karşılaşırlarsa, o zaman sadece oynamaya başlamak zorunda kalacaklardı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin