Bölüm 42

260 34 0
                                    


"Bay Mo, işte burası." Jiang ailesinin şoförü Mo Lingqiu'yu Wozi Yolu üzerindeki bir binaya getirdi.

Mo Lingqiu camdan dışarıdaki yüksek gümüş grisi binaya baktı ve bir an için düşüncelere daldı.

Şoför acele etmedi. Arabayı bir kenara çekti ve kapıyı açmaya yardım etmek için dışarı çıktı.

Mo Lingqiu ancak o zaman kendine geldi. Elinde beslenme çantasıyla arabadan indiğinde, "Teşekkür ederim," dedi.

" Sizi burada beklememi ister misiniz? Yoksa akşam Küçük Genç Efendi'yle birlikte mi döneceksiniz?"

Mo Lingqiu tereddüt etti. "Önce siz dönebilirsiniz."

"Tamam, akşam bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen beni arayın." Şoför Mo Lingqiu'yu selamladı ve uzaklaştı.

Mo Linqiu öğle yemeği kutusuyla binaya girdi. Tüm lobi biraz boştu, ancak çok aydınlık ve düzenliydi ve resepsiyonda üniformalı iki personel duruyordu.

Onlara doğru yürümeden önce bir süre etrafına bakındı. "Jiang Chenming'in hangi katta olduğunu söyleyebilir misiniz?"

Personel onun sorusu karşısında dondu kaldı.

"Başkan Jiang'ı görmek için randevu almanız gerekiyor. Randevu aldınız mı?"

"...Hayır." Başkan Jiang mı? Mo Lingqiu için bu unvan oldukça sıra dışıydı; görünüşe göre Jiang Chenming öğrenci kimliğinden sıyrılmış ve çoktan başkan olmuştu.

"Lütfen biraz bekleyin. Arayıp kontrol edeceğim." Resepsiyon görevlisi çok kibardı. Birini doğrudan uzaklaştırmamak için, Mo Lingqiu'ya dönmeden önce Jiang Chenming'in sekreterini arayıp bugün gerçekten de randevu olmadığını teyit etti. "Üzgünüm, az önce Başkan Jiang'ın sekreterinden gerçekten de bir randevu olmadığını teyit ettim. Çok özür dilerim."

Mo Lingqiu, "'Tamam," dedi. Bunun üzerinde durmadı. Sadece salonun yanındaki kanepeye doğru yürüdü, oturdu ve yemek kutusunu sehpanın üzerine koydu.

Onu izleyen iki resepsiyonist biraz şaşkındı.

"Neden gitmiyor?"

"Emin değilim. Başkan Jiang'ı arayan pek çok insan var. Ayrıca, o bir Omega."

"Oldukça yakışıklı ama sanki ne dediğimizi anlamadı."

İkisi o kadar alçak sesle konuşuyordu ki Mo Lingqiu onları tam olarak duyamıyordu ama muhtemelen kendisinden bahsettiklerini tahmin edebiliyordu.

Jiang Chenming'e şirkette olduğunu bildiren bir mesaj göndermeyi düşünüyordu ama işini aksatmaktan korktuğu için vazgeçti. Kanepede sessizce oturdu ve Jiang Chenming'le daha sonra öğle yemeği vakti geldiğinde iletişime geçmeye karar verdi.

Mo Lingqiu, o sırada ofisinde oturan Jiang Chenming'in kahyası Yu Amca'dan bir telefon aldığını bilmiyordu.

"Küçük Genç Efendi, sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim. Sizinle konuşmak istediğim bir şey var."

"Öğretmen Mo hakkında mı?" Yu Amca evde olduğu için, Jiang Chenming'in telefonla ilgili düşünebildiği tek şey Mo Lingqiu'ydu.

"Evet. Bay Mo yaklaşık yarım saat önce evden çıktı ve size öğle yemeği götürdüğünü söyledi." Yu Amca gülümsedi. "Küçük Genç Efendi, sadece size haber veriyorum."

Jiang Chenming'in gözleri parladı. Mo Lingqiu ayrılalı yarım saat olmuştu, yani bir süre önce gelmiş olmalıydı. "Aşağı inip bir bakacağım."

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin