Fan Nian saçmalıklarını telafi etmek için Mo Lingqiu'ya öğle yemeği ısmarlamayı teklif etti. Mo Lingqiu reddetmekte ısrar etmedi ve yemek istediği her şeyi sipariş etti.
"Neden aniden kızgınlığa girdin?" Fan Nian Mo Lingqiu'nun uzun süreli inhibitörler kullandığını bilmiyordu, onun da kendisi gibi kullandığını ve kızgınlığının her üç ayda bir geleceğini düşünüyordu.
"Bilmiyorum." Mo Lingqiu dürüstçe cevap verdi.
"Ben de sizlerin buna dayanabilmenize hayranım." Fan Nian böyle bir şey kendi başına gelseydi, içgüdülerine teslim olabileceğini düşündü.
Mo Lingqiu onun sözlerine yanıt vermedi.
İster yüksek dereceli bir omega ister normal bir omega olsun, alfalara karşı doğuştan gelen bir itaatkârlık ve boyun eğme duygusu vardır. Ancak bu tür bir itaatkârlık ve boyun eğmenin tam olarak ortaya çıkmaması Jiang Chenming'in kendini sürekli dizginlemesinden kaynaklanıyordu.
Mo Lingqiu onun feromonlarından yüksek dereceli bir alfa olduğunu, her on bin alfada bir olduğunu hissedebiliyordu. Eğer Jiang Chenming ona gerçekten bir şey yapmak isteseydi, feromonlarını onu bastırmak ve itaat etmesini sağlamak için kullanabilirdi ve Jiang Chenming'in ruh halini bozduktan sonra sabırla oradan ayrılmazdı bile.
"Dürüst olmak gerekirse, bir alfa olarak kılık değiştirmeye devam etmek gerçekçi değil. Diğerleri beta kılığına girerken sen alfa kılığına giriyorsun, eğer bir şey olursa..." Fan Nian onun için gerçekten endişeleniyordu çünkü aradaki fark bir omega'nın alfa kılığına girmesi için çok büyüktü. Eğer kazara ifşa olursa, bundan etkilenecek kişi Mo Lingqiu'nun kendisi olacaktı.
"İfşa olmayacağım." Mo Lingqiu, Jiang Chenming ile karşılaştığı bu iki seferin tamamen kaza olduğunu düşünüyordu. Ancak yine de sıkı bir tıbbi kontrolden geçecekti, eğer bir anormallik yoksa Jiang Chenming'den uzak durursa her şey yoluna girecekti.
Fan Nian endişelense de, artık onu ikna etmenin bir yolu yoktu. Mo Lingqiu oldukça inatçı biriydi, karar verdiği bir konuda fikrini değiştirmek gerçekten zordu.
Yemekten sonra Fan Nian Mo Lingqiu'yu kıyafet alması için alışveriş merkezine götürdü. Başlangıçta Mo Lingqiu'dan daha parlak renklere sahip kıyafetler seçmesini ve sürekli siyah takım elbise ve beyaz gömlek giymeyi bırakmasını istemişti ama Mo Ligqiu sonunda sadece siyah-beyaz bir spor kıyafet aldı.
"Şu kazaklara bir göz atmak istemez misin? Fena değiller." Fan Nian yumurta sarısı bir kazak aldı ve Mo Ligqiu'nun önünde gösterdi.
Mo Lingqiu başını salladı, o artık 17-18 yaşlarında bir çocuk değildi, böyle kıyafetler giymesi insanların onun genç gibi davranmaya çalıştığını düşünmesine neden olacaktı.
Öte yandan Fan Nian'ın da hoşuna gitmişti, orasını burasını seçtikten sonra o yumurta sarısı kazağı gerçekten satın aldı. Bununla birlikte, Fan Nian daha parlak renklere sahip giysiler giymeye uygundu, bu yüzden yine de iyiydi.
Kıyafetleri satın aldıktan sonra ikisi de alışverişe devam etmedi. Mo Lingqiu tezlerinin konusunu planlamak üzere doğrudan ofisine döndü.
Pazar günü öğleden sonra Mo Lingqiu arabasıyla özel doktorunun kliniğine doğru yola çıktı.
Özel doktoru olmasına rağmen, doktor aslında ailesinin eski meslektaşıydı. Doktor ulusal araştırma merkezinden ayrıldıktan sonra A Şehri'nin kırsal bölgesinde küçük bir klinik açmıştı. Vakit buldukça ufak tefek gripleri tedavi ediyor ve çoğu zaman kendi laboratuvarına girip çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...