Bölüm 4

506 60 1
                                    


"Öğretmen Mo." Jiang Chenming'in yüzünde bir gülümseme vardı, iyi bir ruh hali içinde görünüyordu.

Mo Lingqiu bir adım geri çekildi ve ondan uzaklaştı, ardından ifadesiz bir şekilde başını salladı.

Jiang Chenming bir an dondu kaldı ve içinden gülmek geldi. Harika, yarım aydır görüşmüyoruz ve beni yabancılaştırıyor. Ama zaten birbirlerine aşina bile değillerdi.

"Buraya bir ders için geldim ve tesadüfen sizi gördüm, bu yüzden selamlaşmaya geldim." Jiang Chenming kendine bir neden buldu.

Mo Lingqiu yine başını salladı ve sessiz kaldı.

Jiang Chenming'in yanında duran öğrenci çoktan sinirlenmişti, o da bir alfaydı, onun gözünde de bir alfa olan Mo Lingqiu'nun görüntüsüne katlanamıyordu, çok konuşmadığı ve poz vermeyi sevdiği için, o sevimli omegaları da takdir etmiyordu.

"Hadi gidelim." Öğrenci Mo Lingqiu'ya düz bir surat gösterdi ve Jiang Chenming'in kolunu şiddetle çekti.

Jiang Chenming ona cevap vermedi, bakışları hâlâ sert bir ifadeye sahip olan Mo Lingqiu'da geziniyordu. Bir süre ona baktıktan ve gerçekten birkaç satır sohbet etmeyi planlamadığını teyit ettikten sonra, sadece karamsar bir şekilde veda etti ve arkadaşıyla birlikte okul kapısına doğru yürüdü.

A Üniversitesi'nin iki ünlü alfasının birbirleriyle konuşma sahnesini fark eden pek çok insan vardı. Hatta fotoğraflarını çekip foruma yükleyenler bile oldu. Kısa bir süre içinde Mo Lingqiu ve Jiang Chenming hakkındaki gönderi ana sayfaya asıldı.

Gönderinin adı "İkisinin de hayatımız boyunca birbirleriyle konuşacakları kimin aklına gelirdi!" 

Yükleyen: Buzdan taştan güçlü güzellik ve hayalimizdeki adamla tanıştık, ikisi de birbirini ne zaman tanıdı? [Fotoğraf]

[Ç/N: K kat anlamına geliyor başka novellerde sosyal medya paylaşımlarında da bu şekilde geçiyor]

1K: Aynen, Beden Eğitimi Bölümü öğrencilerinin Çince derslerine gitmelerine gerek olmadığını sanıyordum?

2K: Evet, Beden Eğitimi Bölümü öğrencilerinden duydum, Çince derslerine gitmelerine gerek yokmuş.

......

5K: Bekle, Beden Eğitimi Bölümü öğrencileri Çince dersine katılsa bile, Güçlü Güzellik'in gelip ders vermesine gerek yok, değil mi? Doktora öğrencilerine ders veriyor.

6K: +1

......

10K: İkisini bir arada görmek benim için büyük bir lütuf, kendimi kızışmış gibi hissediyorum QAQ

11K: Yukarıdaki, lütfen terbiyeli olun.

......

Yükleyen: Kimse soruma cevap vermiyor mu? İkisi de birbirini tanıyor, bu çok şok edici bir keşif!

18K: Sen söylediğine göre, bu gerçekten ilgi çekici olmaya başladı. Güçlü Güzellik kocamla sohbet etti mi?

19K: Yukarıdaki???? Kocan kim? Daha açık söyle!

20K: Heh, ne? İkna olmadın mı? Jiang Chenming benim kocam!

21K: Öğretmen Mo'yu kucaklayarak uzaklaştırıyorum, Jiang'ı size vereceğim çocuklar, biraz kendinize saygınız olsun.

22K: Öğretmen Mo benim, lanet olsun!! Sürtük, orada dur!

......

Şimdiye kadar,  yükleyen tarafından sorulan soruyu hatırlayan sadece birkaç kişi vardı. Yarım saat içinde gönderiye binlerce yanıt geldi, insanlar Mo Lingqiu ve Jiang Chenming'in kime ait olduğu konusunda tartışıyor, öfkeyle kızarıyorlardı. Birkaç alfa öğrencisi onların sözünü keserek Mo Lingqiu ve Jiang Chenming hakkında kötü konuştu. Daha sonra bir grup omega ve beta tarafından birkaç kat boyunca dövüldüler.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin