"Patron, sipariş ettiğimiz her şeyden bir tur daha servis et."
Jiang Junshen, Jiang Chenming'in güzel bir gömlek giydiğini ve elinde bir blazer ceket olduğunu fark etti ve kayıtsızca, "Bugün bir etkinliğiniz mi var?" diye sordu.
"Okulda bir parti. Ev sahibi bendim," diye açıkladı Jiang Chenming.
"Ah." Jiang Junshen başını salladı ve tekrar sessizliğe gömüldü.
Fan Nian her zaman çok konuşan biri olmuştu ama bugün hiç konuşmadı. Mo Lingqiu ona birkaç kez baktı ve sadece feromonlarının kokusundan bile neler olduğunu anlayabildi.
"Son zamanlarda nerelerdeydin?"
"...Bazı işler çıktı." Fan Nian utanmıştı ve bunu gerçekten söyleyemiyordu.
Mo Lingqiu "Başka bir şey sipariş etmek ister misin?"
"Ha?" Fan Nian dondu kaldı.
"Barbekü." Jiang Chenming patrondan sipariş ettiklerinden bir tur daha servis etmesini istemiş olsa da Fan Nian başka bir şey yemek istemiş olabilirdi.
Yemek lafını duyduktan sonra ve kendisi de çok aç olduğu için Fan Nian hemen pes etti ve "...Sarımsaklı frenk soğanı" diye cevap verdi.
"'Tamam." Mo Lingqiu dükkân sahibini çağırmak üzereyken Jiang Junshen masanın karşısından kalktı ve tabakları eklemek için dükkân sahibine doğru yürüdü.
Bu şekilde dördü masanın etrafına oturdu ve sessizce yemeklerini yediler. Zaman zaman Jiang Chenming birkaç konu açıyor ve onlar hakkında bir iki cümle söylüyordu. Mo Lingqiu ve Jiang Junshen her zaman sessizdi ve sohbete katkıda bulunmadılar. Genellikle, konuşkan olan Fan Nian birkaç kelime ile sohbete katılırdı, ancak bugün Fan Nian bile çenesini kapalı tuttu.
"Ağabey, yakın zamanda başka bir yere mi taşındın?" Jiang Chenming, Jiang Junshen'in kış tatilinin ikinci yarısından beri evde görmemişti.
Jiang Junshen, "Mn, kendi evimde yaşıyorum," dedi.
"Yalnız mı?"
"Ben ve..."
Jiang Junshen tam cevabını bitirmek üzereydi ki Fan Nian aniden elini kardeşiyle arasına uzattı. "Bunu istiyorum."
"Ne?"
"Şiş," dedi Fan Nian gelişigüzel bir şeyler uydurarak.
Jiang Junshen sessizce uzandı ve şiş tabağını Fan Nian'a uzattı. "Bu yeterli mi?"
"Yeter, yeter." Fan Nian şişleri yemek istemiyordu; sadece Jiang Junshen'in söylediklerini bölmek istiyordu.
"Ağabey, şirketiniz şimdi daha iyi durumda mı?" Kış tatilinden önce Jiang Junshen şirketin işleri yüzünden sürekli baş ağrısı çekiyordu ama eve dönmediği için Jiang Chenming'in durumu sorma fırsatı olmamıştı.
"Evet, şimdi daha iyi."
Jiang Chenming bunu duyduğunda ne demek istediğini gayet iyi anladı. Jiang Junshen'in söylediği "daha iyi", bulunacak hiçbir kusur olmayacağı ve muhtemelen kısa bir süre içinde büyük bir gelişme olacağı anlamına geliyordu.
"Bu çok iyi. Babam ayrıca sana bir mesaj iletmemi istedi."
"Ne?"
"Senden çok aceleci olmamanı istedi." Aslında bu Jiang Chenmng'in babası Jiang Zhongzhen'in Yeni Yıl Arifesinde söylediği bir şeydi ama yine de endişeliydi ve Jiang Chenming'den mesajı tekrar iletmesini istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...