Bölüm 51

216 32 0
                                    


Mo Lingqiu ve Jiang Chenming ellerinde mısır ve kaburgalarla evin önünde belirdiğinde Fan Nian yere çömelmiş telefonuyla oynuyordu.

Mo Lingqiu konuşmaya fırsat bulamadan Fan Nian onların döndüğünü fark etti ve hemen ayağa fırladı. "Sonunda döndünüz."

"Sorun nedir?" Mo Linqiu bir şey anlamadı.

"Pek bir şey yok. Sadece birkaç günlüğüne evinizde kalmaya geldim." Fan Nian nedenlerini kelimelere dökmenin bir yolunu bulamadı.

"İçeri gel." Mo Lingqiu kapıyı açtı ve onu içeri almak için yana döndü.

Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun elinden eşyaları aldı ve mutfağa taşıdı. "Siz konuşun, ben yemek pişireceğim."

"Bu akşam ne yiyeceksiniz?" Fan Nian merakla etrafına bakınırken sordu.

"Mısır ve domuz kaburgası çorbası," dedi Mo Lingqiu.

Fan Nian bunu duyduğuna sevindi. "Oh, bu güzelmiş. Ben de severek yerim."

Mo Lingqiu'nun dikkati dağılmamıştı. "Ne oldu?"

"...Önemli bir şey değil." Fan Nian nereden başlayacağını bilemez bir halde burnuna dokundu.

"Jiang Junshen daha önce de gelmişti," dedi Mo Lingqiu, Fan Nian'a gerçekleri doğrudan ve acımasızca anlatarak.

Jiang Junshen, Mo Lingqiu ve Fan Nian'ın yakın olduklarını biliyordu. Fan Nian ortadan kaybolduğunda, aklına gelecek ilk yer kesinlikle burası olacaktı.

Fan Nian ayağa fırlamadan önce bir an dondu kaldı. "Neden daha önce söylemedin? Ben gidiyorum."

Mo Lingqiu onun kapıya doğru yürümesini izledi, dışarı çıkmak üzereyken onu durdurmak niyetindeydi ama kapı zili aniden çaldı.

İkisi de afallamıştı. Fan Nian refleks olarak Mo Lingqiu'nun odasına kaçtı.

Mo Lingqu kapalı yatak odasının kapısına bakarken, kapı zilinin sesi durmadan kulaklarında çınlıyordu. Sessiz bir iç geçirdi. Eğer kapıdaki gerçekten Jiang Junshen ise, odasında saklanmanın ne faydası vardı? Alfalar feromonlarla Omegalarının nerede olduğunu teyit ederdi.

Beklendiği gibi, kapıyı açtığında Jiang Junshen dışarıda ifadesiz bir şekilde duruyordu.

"Fan Nian burada mı?"

"Fan Nian'ı neden aradığını öğrenebilir miyim?"

Jiang Junshen, Mo Lingqiu'nun Fan Nian'ı kendisinden korumaya gerçekten yardım edeceğini hiç düşünmemişti. "Etraftaki her şeyi öylece yiyemez."

"...Ha?" Mo Lingqiu şok olmuştu. Bir an için Jiang Junshe'nin ne dediğini anlamadı.

"O hamile."

Şaşkınlık içindeki Mo Lingqiu'nun kapı kolunu tutuşu gevşedi. Jiang Junshen onun bir anlık dalgınlığından yararlanarak eve girdi ve doğrudan Mo Lingqiu'nun yatak odasına yöneldi.

"Fan Nian, seni almaya geldim."

Odanın içinde Fan Nian sesini yükseltti. "Birkaç günlüğüne burada Lingqiu ile kalacağım."

"O zaman ben de burada kalacağım," dedi Jiang Junshen. Fan Nian'dan dışarı çıkmasını istemeyi hemen bıraktı ve bunun yerine oturma odasında bir sütun gibi durdu.

Mo Lingqiu tereddüt etti. Sonunda kapıyı kapattı, Jiang Junshen'e bir bardak su doldurdu ve sonra mutfağa girdi.

"Hm? Öğretmen Mo, bir şey mi istiyorsun?" Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun içeri girdiğini görünce bir an için kaburgalarla uğraşmayı bıraktı. Dondurucuyu işaret etti. "Orada biraz içecek var. Dr. Fan'a vermek için biraz alabilirsin."

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin