"Acele edin, Kardeşiniz Jiang geldi!"
A Üniversitesi'nin yanındaki yemek caddesinde bulunan bir restoran, bir grup yetişkin erkeğin gürültüsüyle çalkalanıyordu. Grubun içinde bazı grup üyelerinin güzel Omega erkek ve kız arkadaşları da vardı.
Jiang Chenming ve Mo Lingqiu'nun gelişi restorandaki hareketli atmosferi daha da canlı hale getirdi - özellikle Mo Lingqiu'nun gelişi. Öğrenciler tarafından düzenlenen bir grup etkinliğine ilk kez katıldığından, atmosfer küçük bir doruk noktasına ulaştı.
"Buraya oturun! Bu koltuklar sizin için özel olarak ayrıldı." Jiang Chenming ile iyi ilişkileri olan bir adam yanındaki iki boş koltuğu göstererek işaret etti.
"Teşekkürler." Jiang Chenming onu selamlamak için beşlik çaktı, bir sandalye çekti ve Mo Lingqiu ile birlikte oturdu. "Öğretmen Mo, bu benim yurtta kaldığım dönemden oda arkadaşım, yurttaki en genç arkadaşımız. Hepimiz ona Lao Si deriz."
"Öğretmen Mo, hakkınızda çok şey duydum." Lao Si uzun boylu değildi; Orta boyluydu ve nispeten narin bir görünümü vardı.
"Merhaba Öğretmen Mo." Lao Si'nin yanında kız arkadaşı olan bir Omega oturuyordu.
Çok sayıda BO çifti vardı. Herkes kaderindeki Alfa ile tanışamayacağı için, beklemek yerine sevdikleri ve o anda kendilerine en çok uyan birini seçerlerdi.
"Hey çocuklar." Jiang Chenming ile birlikte hastaneye gittikten sonra Mo Lingqiu eve gidip altın çerçeveli bir gözlük taktı ve tüm görüntüsüne asalet kattı.
"Alfa yurdunda kalıyoruz. Lao Si bizden sonra taşındı ama iyi bir ilişkimiz var. İkimiz de basketbol takımındayız ve sık sık bire bir oynuyoruz." Jiang Chenming arkadaşlarına karşı samimiydi ve Lao Si ile olan ilişkisi de gerçekten çok iyiydi: " Öğretmen Mo, küçük görünmesine rağmen top sürme konusunda çok yetenekli. Onunla rekabet edemem."
"Ne demek küçüğüm? Açıkça söyle." Lao Si memnuniyetsiz bir şekilde dirseğiyle Jiang Chenming'e vurdu.
"Oldukça küçük olduğu doğru." Lao Si'nin kız arkadaşı ağzını kapattı ve ona hiç yüz vermeyerek güldü.
Etraftaki herkes onu duyunca kahkahalara boğuldu.
Jiang Chenming şaka yapmayı bıraktı ve Lao Si'nin şerefine kadeh kaldırmak için bir bardak kaldırdı. "Hadi, kadeh kaldıralım."
"Sorun değil, seni affediyorum," dedi Lao Si, mutlu bir şekilde bardaklarını tokuşturarak.
"Öğretmen Mo, biraz daha ye," dedi Jiang Chenming ve ona iki parça karabiberli pirzola verdi.
"Teşekkürler." Mo Lingqiu gerçekten de açtı ama dışarıda yediği için davranışlarına çok dikkat ediyordu.
Jiang Chenming onun kişiliğini biliyordu, bu yüzden uzun ellerini avantaj olarak kullanmaya devam etti ve masadaki lezzetli yemeklerden bazılarını toplamasına yardım etti.
Mo Lingqiu'nun masasında oturanlar da dahil olmak üzere oradaki herkes uzun süredir basketbol takımındaydı ve oldukça köklüydü, bu yüzden birbirlerini çok iyi tanıyorlardı.
Mo Lingqiu'nun tam karşısında oturan takım kaptanı, " Öğretmen Mo, Jiang Chenming genellikle çok konuşur mu?" diye sordu.
Mo Lingqiu yanındaki Jiang Chenming'e baktı ve "Pek değil" diye cevap verdi.
Kaptan güldü. "Bizimle çok konuşuyor. Sizin önünüzde kendini tutuyor olmalı. Belki de onu kovmanızdan korkuyordur."
Gruptan biri şakayla karışık, "Alçak Kardeş Jiang internette şirin mi davranıyor?" dedi. Hepsi kahkahalara boğuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...