"Geldik."
Jiang Chenming Mo Lingqiu'yu takip etti ve arabadan indi, "Öğretmen Mo, koku hâlâ duruyor mu?"
Mo Lingqiu'nun adımları durakladı ve başını salladı. Hafif acı badem kokusu dışında başka bir koku almadı.
Jiang Chenming rahat bir nefes aldı. Nedense, öğretmeni tarafından fark edilen hatalarını düzelttikten sonra bir rahatlama hissine kapıldı.
Kliniğin kapısı bugün ardına kadar açıktı, muhtemelen Mo Lingqiu için kapıyı açık bırakan Bao Wen'di.
Her ikisi de kliniğe adım attı ama Bao Wen'i göremediler.
Mo Lingqiu'nun da acelesi yoktu, boş olan kanepeye oturdu ve okumak için masadan bir kitap aldı.
Jiang Chenming etrafına bakındı, klinikte pek bir şey yoktu ama çöp kutusundaki boş kola şişeleri ve kola şişeleriyle dolu kutu gerçekten dikkat çekiciydi.
Saat 5'i vurduğunda Bao Wen arka kapıdan tam zamanında kliniğe girdi, "Erken geldiniz."
Bao Wen onları selamlarken tepeden tırnağa Jiang Chenming'e baktı, kimse ne düşündüğünü bilmiyordu.
Mo Lingqiu kitabı bıraktı ve ayağa kalktı, "Rapor çıktı mı?"
" Evet, işte burada." Bao Wen elindeki kan ve feromon inceleme raporunu Mo Lingqiu'ya uzattı.
Mo Lingqiu raporu ciddiyetle okudu, bir önceki indeksle karşılaştırıldığında, kanının tüm göstergeleri sağlıklı aralıktaydı, ancak feromon konsantrasyonunda daha büyük bir değişiklik vardı.
"Bu ne anlama geliyor?" Mo Lingqiu tam olarak anlayamadığı için başını kaldırdı ve Bao Wen'e sordu.
"Feromonun dengesiz, konsantrasyonundaki değişim çok büyük. Bu sadece senin kızgınlığın sırasında oluyor." Bao Wen Jiang Chenming'e bakarak, "Onun yüzünden, uzun süredir bastırılmış olan kızgınlığın tetiklendi, dahası, kızgınlığın da kararsız hale geldi." dedi.
Mo Lingqiu hiçbir şey söylemedi, Jiang Chenming biraz garip hissetti, "Öğretmen Mo'nun vücudunu etkiliyor mu?"
"Elbette etkiliyor." Bao Wen başını salladı, alfa ve omega için feromon vücudun önemli bir göstergesidir. İndeksle ilgili bir sorun olduğunda, bu aynı zamanda sahibinin vücudunda da değişiklikler olduğu anlamına gelir. "Şimdilik en doğrudan etki, kızgınlığınızın dengesiz hale gelmesi. Ancak gözlemlerime ve Mo Lingqiu'nun bana söylediği belirtilere göre, diğer insanların feromonlarına karşı da iğrenç hissedebilir."
Mo Lingqiu'nun narin kaşları çatıldı, "Başkalarından etkilenmek istemedim, bu yüzden inhibitörleri kullandım. Kullanmaya devam edersem, yine de iğrenecek miyim?"
"İnhibitörlerden bahsetmişken, kanın üzerinde bir deney yaptım, vücudun uzun süreli inhibitörlere karşı antikor üretti. Şu andan itibaren bu inhibitörü kullanmasan iyi edersin, işe yaramaz."
Mo Lingiqu onun sözlerini duyunca endişelendi, "Ama biliyorsun, kullanmamak imkansız!"
"Bu yüzden senden onu bugün buraya getirmeni istedim." Bao Wen bakışlarını Jiang Chenming'e doğru çevirdi.
Jiang Chenming ilk kez Mo Lingqiu'nun soğukkanlılığını kaybettiğini görüyordu, "Ne yapmam gerekiyor?"
"Eğer uygunsan, feromon muayenesi için beni takip et." dedi Bao Wen ve ayağının yanında duran bir şişe kolayı almak için belinden aşağı eğildi. Birkaç yudum içti ve ayağa kalktı, "Mo Lingqiu, burada bir süre beklemen gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...