Mo Lingqiu, Jiang Chenming'i ikinci kattan aşağıya kadar takip etti, elinde iki kutu hediye taşıyordu, yanlış bir şey yapıp Jiang Chenming'in ailesini kızdırmaktan korkarak her adımı dikkatle atıyordu.
"Anne, baba. Bu Mo Lingqiu." Jiang Chenming Alfa feromonlarıyla dolu odanın Mo Lingqiu'yu etkilemesinden ve onun gergin olmasından korktuğu için onu biraz daha yaklaştırdı.
Mo Lingqiu eğildi ve ciddiyetle selamladı: "Amca ve teyze, tanıştığımıza memnun oldum. Ben Mo Lingqiu."
Chen Shan ve Jiang Zhongzhen birbirlerine baktılar ve birbirlerinin gözlerine yansıyan memnuniyeti gördüler.
"Merhaba. Oğlumuza çok iyi bakıyorsun." Jiang Zhongzhen elini uzattı.
Mo Lingqiu dondu kaldı. Hediyeyi bir eline aldı ve diğer eliyle Jiang Zhongzhen'in elini sıkarak hediyeyi uzattı. "Bu ikiniz için. Umarım beğenirsiniz."
"Aiyo, çok kibarsın." Chen Shan hediyeyi gülümseyerek aldı.
"Teşekkür ederim." Mo Lingqiu'nun ifadesi pek belli olmuyordu ama aslında kalbinde gerçekten gergindi.
Jiang Chenming bir kez daha onu omuzlarından tuttu. "Anne ve baba, Öğretmen Mo bu gece burada kalacak."
"Elbette. Bir misafir odası hazırlayayım mı yoksa birlikte bir odada mı kalacaksınız?" Chen Shan eşyalarını hizmetçiye uzattı.
"Aynı odayı paylaşırsak sorun olmaz." Jiang Chenming Mo Lingqiu'ya güven verici bir gülümseme gönderdi.
"Tamam." Chen Chan'in itiraz edeceği bir şey yoktu; düzgün bir ilişki içindeydiler ve işaretleme çoktan yapılmıştı. İşler yolunda giderse, Mo Lingqiu gelecekte ailelerine katılacaktı. Aynı odayı paylaşmalarında yanlış bir şey yoktu.
"Akşam yemeği hazır mı? Hazırsa birlikte yiyeceğiz." Chen Shan hizmetçiye baktı.
Hizmetçi yarı eğildi. "Hanımefendi, Genç Efendi bu akşam yemeği kendisinin pişirmek istediğini söyledi, o yüzden yemek henüz hazır değil."
"Yemek pişirmek mi istiyorsun?" Chen Shan şaşırmıştı.
"Evet. Tesadüfe bakın ki bu gece hepiniz buradasınız, anne ve baba." Jiang Chenming gülümsedi. "Öğretmen Mo, yemeği hazırlamama yardım edermisin?"
Mo Lingqiu dondu kaldı ve hemen "Tamam." dedi.
Bununla birlikte, Jiang Chenming Mo Lingqiu'yu mutfağa götürdü ve Chen Shan ile diğerlerini kendi işleriyle ilgilenmeleri için oturma odasında bıraktı.
"Bu şekilde içeri girmemin bir sakıncası var mı?" Mo Lingqiu oturma odasına bir göz attı, hâlâ biraz endişeliydi.
"Sorun değil. Orada tek başına oturursan kesinlikle rahatsız olursun. Eğer ailem seninle konuşmak istiyorsa, bunu daha sonra yemek masasında yapalım." Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun ailesiyle orada tek başına uğraşmasına izin vermekten rahatsızdı.
"Tamam." Mo Lingqiu başını salladı ve sonunda yemek pişirmesine yardım etti.
Eylemleri nispeten hızlıydı ve bulaşıklar çoktan halledilmişti, bu nedenle tüm pişirme ekipmanları temelde kullanılmaya hazırdı. Kısa süre sonra, başlangıçta boş olan masa lezzetli görünen yemeklerle doldu.
Jiang Chenming bazılarını işaret ederek, "Bunlar Öğretmen Mo tarafından yapılan yemekler. Siz de tadına bakın. Eğer iyilerse, birazını benim için saklayın."
Chen Shan ona eğik bir bakış attı. "Hepsini yiyeceğimden bu kadar mı korkuyorsun?"
"Evet." Jiang Chenming gerçekten dürüsttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...