Bölüm 56

196 22 0
                                    


Havalar ısınmaya başlamıştı. Haziran ayı başlarında, tanınmış bir Çin gazetesi dergisi Mo Lingqiu'nun birçok engelden geçtikten sonra yazdığı bir tezi yayınladı. Dergi aynı zamanda bazı akademik web siteleriyle işbirliği yaparak tezi öğrencilerin öğrenebilmesi için büyük üniversitelerin Çin Dili Bölümlerinin kullanımına sundu.

Sonuç olarak Mo Lingqiu, iş deneyimine hakkında konuşmaya değer bir başarı daha ekleyebildi.

Daha fazla öğretmeni araştırma ruhlarını geliştirmeye teşvik etmek ve daha mükemmel çalışmalar yaratmalarını beklemek amacıyla A Üniversitesi Mo Lingqiu için bir takdir töreni düzenledi ve üniversite içinde bir dizi ödül mekanizmasının uygulanmasını teşvik etti.

Haber Jiang Chenming'in kendi üniversitesindeki çevresine bile ulaşmıştı ve tesadüfe bakın ki lisansüstü öğretmeni de takdir listesinin bir parçasıydı.

Aynı öğretmene sahip olan başka bir öğrenci şaşkınlıkla bağırdı, "Demek öğretmenim, yeteneğinizi saklıyordunuz, ha!"

"Görmüyor musunuz? Ben çok entelektüelim." Öğretmen elini saçlarının arasında gezdirdi ve anında bir parfüm kokusu yayıldı. Bir Beta olduğu ve feromon yayamadığı için koku rahatsız edici değildi.

"Öğretmenim, abartıyorsunuz," dedi öğrenci, arsız bir gülümsemeyle onunla şakalaşarak.

"Peki ya Jiang Chenming? Gel ve beni değerlendir," dedi öğretmeni ve ona jüri olma fırsatı verdi.

Jiang Chenming böylesine zor bir soruya cevap vermek istemiyordu ama yine de işbirliği yapması gerektiğini biliyordu. "Öğretmenim, gerçekten de çok üstün bir yeteneğiniz var. Gerçekten de başından beri bunu saklıyormuşsunuz."

Diğer öğrencinin söylediği sözleri tekrarlamak çok basitti - Jiang Chenming'in cevabı kusursuzdu.

Onun sıkıcı cevabı karşısında eğitmeni şöyle demekten kendini alamadı: "Neden ağzının eskisi kadar tatlı olmadığı hissine kapılıyorum? Geçmişte tanıdığım Jiang Chenming insanları nasıl öveceğini çok iyi biliyordu."

Diğer öğrenci söze karıştı. "Bu doğru. Son zamanlarda o kadar güzel şeyler söylemiyor."

Jiang Chenming aklından geçeni söylemedi; elbette tüm güzel sözlerini sadece Mo Lingqiu'ya söylemek istiyordu.

"Aşk gerçekten harika bir şey." Öğretmeni iç çekti. Bir Beta olarak otuz beş yıldır evlenmemişti ve sadece bununla yetinmek istemiyordu. Başka birinin gerçek aşkı bulmasını kim kıskanmazdı ki?

Jiang Chenming gülümsedi. "Hayır dualarınız için teşekkür ederim, Öğretmenim. Ben çıkıyorum."

Aslında bugün yüksek lisans dersinin ikinci döneminin sonundaki tezi hakkında konuşmak için öğretmenini bulmaya gelmişti. Gerekenleri teslim ettikten sonra, onun için yapacak bir şey kalmayacaktı. Akşam yemeği için Mo Lingqiu'yu bulmaya can atıyordu.

"Hadi, hadi, hadi." Öğretmeni elini sallayarak onu gülümseyerek uzaklaştırdı.

İzni alan Jiang Chenming hızla eşyalarını topladı ve öğretmeninin ofisinden ayrıldı.

Çok iyi bir ruh hali içinde Çin Dili Bölümü öğretim binasına kadar uçtu. İkinci kattaki bir sınıfın ön kapısına ulaştığında durdu ve Mo Lingqiu'nun içeride sınav gözetmenliğini bitirmesini bekledi.

Çeşitli A Üniversitesi fakültelerinin final sınavları bölümlere göre düzenlenmişti. Çin Dili Bölümü lisans öğrencileri sınavlarına her zaman erken başlardı. Çok sayıda öğrenci ve az sayıda öğretmen olduğu için Mo Lingqiu sınavı yönetmekle görevlendirilmişti.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin