Bölüm 41

277 33 1
                                    


Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun Fan Nian'ı ağabeyine ayarlamak isteyeceğini hiç beklemiyordu. Bunu düşündü ve "Bir koyunu kaplanın ağzına göndermek gibi olmaz mı?" diye sordu.

"Koyun kim? Fan Nian mı?" Mo Lingqiu'nun kafası karışmıştı.

"...Koyun ağabeyim olabilir mi?" Jiang Chenming bunu hayal ettiğinde şeytani bir ürperti hissetti.

"...Pek sayılmaz." Mo Lingqiu da bunu hayal edemiyordu. "Ama Fan Nian'ı bir koyun olarak düşünemezsin, değil mi? Bazı açılardan, kolay kolay zorbalığa uğramaz."

"Öyle mi? Bunu gerçekten göremiyorum." Jiang Chenming'in gözünde Fan Nian'ın mizacı bazen bir çocuğunkine benziyordu ama bazen de çok mantıklıydı; yine de çoğunlukla çocuksu taraftaydı. Oldukça sıradan bir hayat yaşayan, mutlu ve neşeli bir insandı.

"Eğer uygun olmayacağını düşünüyorsan, unut gitsin." Mo Lingqiu'nun Fan Nian'ı Jiang Junshen'e ayarlamayı düşünmesinin tek nedeni artık bekâr olmamasıydı. Fan Nian onun en iyi arkadaşıydı ve %100 feromon uyumluluğuna ulaşmayı takıntı haline getirmişti; doğru kişiyle ne zaman karşılaşabileceğini bilmiyordu.

Fan Nian'ın ailesi de onu bir eş bulması için endişeyle teşvik ediyordu. Mo Lingqiu içgüdüsel olarak Jiang Junshen'in oldukça sorumluluk sahibi olduğunu ve yaşının da uygun olduğunu hissetti. En önemlisi, görünüşü tamamen Fan Nian'ın ideal tipiydi, bu yüzden onları bir araya getirmek istedi.

Ancak Jiang Chenming onların birbirine uygun olduğunu düşünmüyorsa, eşleşmeleri için teşvik etmeyecekti. Ne de olsa Jiang Junshen'in kardeşi Jiang Chenming'di ve Jiang Junshen hakkında Mo Lingqiu'dan daha fazla şey biliyor olmalıydı.

"Hayır, Dr. Fan'ın kişiliği oldukça iyi." Jiang Chenming birbirlerine uygun olmadıklarını düşünmüyordu. " Ağabeyimin meşguliyeti bittiğinde ona soracağım."

"Tamam. Fan Nian'a da söylemem gerek."

Durduk yere eşleştirme yapamazlardı; haber verilmesi gereken kişilere bilgi verilmeliydi.

" Sana ağabeyimin birkaç fotoğrafını vereyim mi?" Jiang Chenming WeChat'te Jiang Junshen'in Anlar'ına tıklamadan önce düşündü. Finans ve eğlence sektörüyle ilgili bazı makalelerden başka bir şey paylaşmamıştı.

"Hiç resim yok mu?" Mo Lingqiu da bakıyordu.

"Şirketlerinin resmi web sitesini kontrol edeceğim. Orada bir tane olmalı," dedi Jiang Chenming. Resmi sayfasına tıklamadan önce tarayıcıda Jiang Junshen'in şirketini aradı.

Beklendiği gibi, Jiang Junshen'in resmi şirket bölümünün en üstünde yönetici olarak asılıydı.

Jiang Chenming mavi arka planlı kimlik fotoğrafını kaydetti ve Mo Lingqiu'nun telefonuna gönderdi. "Bu iyi mi?"

Mo Lingqiu bir süre fotoğrafa baktı ve "Hâlâ kabul edilebilir" dedi.

Jiang Chenming bunun oldukça komik olduğunu düşünse de, yine de ellerinde bir fotoğraf vardı. "Bununla idare etmeye çalışın. Eğer ikisi birbirlerinden gerçekten hoşlanırsa, dışarı çıkıp birlikte fotoğraf çektirmek için pek çok fırsatları olur."

"Fan Nian'la konuşacağım." Mo Lingqiu fotoğrafları aldı ve Fan Nian'a mesaj göndermeye başladı.

Qiu: Orada mısın?

Hedefim 300 milyon: Mm-hmm.

Qiu: Burada oldukça iyi bir Alfa buldum. Seni onunla tanıştırmamı ister misin?

Hedefim 300 milyon: Ha?

Qiu: Jiang Chenming'in ağabeyi. Adı Jiang Junshen. Bu yıl otuz bir yaşında ve başarılı bir Alfa girişimcisi olarak kariyer yapıyor.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin