İkisi şehir merkezindeki alışveriş merkezine geldiler. Burada bulunan ürünler üst düzeydi, bu nedenle fiyatlar doğal olarak daha yüksek olacaktı.
Jiang Chenming daha önce buradaki özel bir mağazadan bir çift spor ayakkabı satın almıştı, bu yüzden satılan şeylerin kalitesini biliyordu.
"Sadece günlük olarak kullanılabilecek bir çanta al. Sadece kıyafetlerimi koymak için falan kullanacağım." Jiang Chenming dışarı çıkarken çantasını nadiren yanına alırdı ama antrenman sırasında her zaman kullanırdı çünkü kolayca değiştirebilmek için temiz kıyafetlere ihtiyacı vardı.
Mo Lingqiu sessizce " Tamam," diye cevap verdi. Hâlâ Jiang Chenming'in çöp kutusuna attığı çantayı düşünüyordu.
Jiang Chenming kollarını ona doladı ve onu düzenli olarak gittiği dükkâna getirdi.
Jiang Chenming seçici biri değildi, ama aynı zamanda iyi bir zevki vardı. İki çanta hoşuna gitti ve hangisini alacağına karar veremedi. Başını çevirdi ve "Öğretmen Mo, sence hangisi daha iyi?" diye sordu.
"Sanırım siyah olan. Kirlenmesi kolay değil." Mo Lingqiu soldakini seçti.
"Tamam." Jiang Chenming diğerini geri astı ve siyah olanı kasaya götürdü.
Mo Lingqiu aynı yerde şaşkınlık içinde durdu. Sonra, çantanın parasını ödedikten sonra Jiang Chenming'i alışveriş merkezinden çıkarken takip etti.
İkisi de arabaya geri döndü. İkisine ait olmayan feromonlar çoktan tamamen dağılmıştı. Jiang Chenming şaşırtıcı derecede iyi bir ruh hali içinde eşyalarını yeni çantasına taşıdı.
Mo Lingqiu arabayı tekrar yola sürdü. Jiang Chenming'in gülümsediğini görünce yüzündeki sert ifade gevşedi.
Bao Wen'in kliniğine vardıklarında, ofis koltuğunda oturmuş video oyunları oynuyordu. Gittikçe daha hareketli hale gelirken küfürler çınlıyordu. Kırk yaşlarında birine hiç benzemiyordu.
"Bir dakika bekle, ah!" Bao Wen onların ayak seslerini duydu ama kafasını kaldıramayacak kadar oyuna dalmıştı.
Mo Lingqiu onun yanındaki sandalyeye oturdu. Jiang Chenming de onu takip etti ve oturdu. İkisi de bir şey söylemedi. Bao Wen'in maçı ancak yarım saat bekledikten sonra bitti.
"Gelin, gelin, gelin. Sonunda geldiniz."
"Muayeneyi tek başına mı yapacak?" Mo Lingqiu Bao Wen'e sordu.
"Eğer zahmetli olduğunu düşünmüyor ve sen de kontrolden geçmek istiyorsan, o zaman sorun değil." Bao Wen başlangıçta Mo Lingqiu'nun bir ay önce zaten kontrole gelmiş olması nedeniyle fazla bir değişiklik olmayacağını düşündü. Pek bir şey etkilenmeyecekti. Ancak, Mo Linqiu'ya yaklaştıkça bir şeylerin ters gittiğini daha fazla hissetti. "İşaretli misin?"
"...Evet." Mo Lingqiu, "İşaretlenmiş olmam bu kadar şaşırtıcı mı?" diye düşündü.
"Ne zaman..." Bao Wen'in Mo Lingqiu için bir kontrol gerçekleştirmeme niyeti tamamen ortadan kalktı.
"Dünden önceki gün."
"Bu sadece geçici bir işaret. Neden ikimiz de check-up yaptırmıyoruz?" Jiang Chenming hâlâ Mo Lingqiu'nun vücudu için endişeleniyordu. Çok fazla zaman kaybetmeyecekse, bunu yapmanın her ikisi için de daha iyi olacağını düşündü.
Bao Wen agresif bir şekilde başını salladı. "Elbette, geçici olsun ya da olmasın, işaretlenmek ile işaretlenmemek arasında önemli bir fark var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...