Bölüm 11

421 51 0
                                    


Mo Lingqiu ayın 8'inde okula döndüğünde, Çin Dili Bölümü öğrenci ofisinden, yanındaki öğrencileri kültür müzesini ziyaret etmeleri için götürmesini isteyen bir bildirim aldı.

Bildirimi doktora öğrencilerine ilettikten sonra Mo Lingqiu bütün sabah boyunca ders konularıyla meşgul oldu. Öğleden sonra okul kafeteryasında basit bir yemek yedi ve bildiride belirtildiği gibi saat 13.00'te okul kapısına vardı.

Öğrencileri Yang Sheng ve Liao Nan, ellerinde birer kalem ve kitapla çoktan gelmişlerdi.

"Öğretmen Mo, biz geldik." Yang Sheng heyecanla elini Mo Lingqiu'ya doğru salladı.

Mo Lingqiu başını kaldırdı ve büyük otobüse baktı. İçeride zaten bir sürü insan oturuyordu.

Yang Sheng ve Liao Nan'ı otobüse kadar takip etti. Otobüste son sıradaki beş kişilik koltuk dışında sadece ikiz koltuklar vardı. Mo Lingqiu kendisine ön tarafta bir koltuk bulurken, Yang Sheng ve Liao Nan da hemen onunla aynı sırada ikiz koltuk buldular.

Müzeyi ziyaret edecek öğrenci ve öğretmenler teker teker otobüse bindi. Mo Lingqiu o anda sadece Çin Dili Bölümü'nün değil, her bölümden öğrenci ve öğretmenlerin olduğunu fark etti.

Mo Lingqiu diğer bölümlerden gelen öğretmenleri tanımıyordu. Perdeyi çekip kör edici güneş ışığını engelledikten sonra dinlenmek için gözlerini kapattı.

Birden burnuna tanıdık bir koku geldi ve yanındaki koltuk çöktü.

Mo Lingqiu gözlerini açtı ve Jiang Chenming'in yüzünde belli belirsiz bir gülümsemeyle yanında oturduğunu gördü.

"Sen..." Mo Lingqiu biraz şaşırmıştı.

Jiang Chenming birinin koltuğunda oturduğunu düşündü. "Burası birinin yeri mi?" diye sordu.

"...Hayır." Mo Lingqiu başını salladı.

"Burada birinin oturduğunu sanıyordum." Jiang Chenming gülümsedi. " Bölümümüzden gelmesi gereken kıdemli kişi eğitim için gitti. Ben yakalandım ve burada olmam için zorlandım."

Mo Lingqiu ona belli belirsiz " Tamam," diye cevap verdi. Tekrar gözlerini kapattı. Jiang Chenming orada bulunmasının nedeninin yakalanması olduğunu söyledi, ancak popülaritesi gerçekten yüksekti ve öğretmenlerin bu tür etkinlikler için onu çağırması normaldi.

Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun gözlerini kapattığını görünce onunla konuşmayı kesti. Kulaklığını taktı ve forumlarda gezinirken müzik dinlemeye başladı.

Bitişik koltuklarda oturan Yang Sheng ve Liao Nan şaşkınlık içindeydi. Jiang Chenming'in Mo Lingqiu'nun yanına oturmaya cüret etmesi onları şok etmişti. Onu sorgulamaya da cesaret edemediler. Sadece ikisi arasındaki ilişkinin gerçekten iyi olup olmadığını merak ediyorlardı.

Otobüs A Üniversitesi'nden kültür müzesine doğru gidiyordu. Üst yola girmeden önce, küçük ve özellikle engebeli bir yoldan geçtiler. Otobüs o kadar sarsılıyordu ki birçok kişinin başı dönüyordu.

Jiang Chenming genelde araba tutması yaşayan biri değildi ama kendini kontrol edemedi ve bakışlarını Mo Lingqiu'ya çevirdi. Derin bir uyku çekiyordu ve engebeli yoldan etkilenmiyordu ama kafası ara sıra cam pencereye çarpıyordu. Sadece ona bakarak bile acı hissedilebilirdi. Dahası, Mo Lingqiu'nun başını bu şekilde eğmesi ensesinin sol tarafının tamamen ortaya çıkmasına neden oldu. Bezesini çevreleyen kırmızı deri parçaları görülebiliyordu.

Jiang Chenming bir süre tereddüt ettikten sonra elini uzattı ve Mo Lingqiu'nun başını kendine doğru çekerek omzuna yaslanmasını sağladı.

Sert camla karşılaştırıldığında, sıcak omzunun çok daha rahat olduğu açıktı. Mo Lingqiu daha da derin bir uykuya daldı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin