Aslında Mo Lingqiu ve Jiang Chenming çocuk konusunda aynı fikirdeydi. Bir sonraki kızgınlık dönemi geldiğinde artık doğum kontrol hapı kullanmayacaklar ve Mo Lingqiu hamile kaldığında aileye yeni bir hayat getirmeye hazır olacaklardı.
Sömestr sonunda Mo Lingqiu beklenmedik bir şekilde okul tarafından dünya çapında bir öğretmen yaz kampına katılmak üzere K ülkesine gitmek üzere programlandı. Kamp bir ay sürecek, Temmuz ortasında başlayıp Ağustos ortasında sona erecekti.
Jiang Chenming'i bilgilendirdikten sonra, onun kısa bir sessizliğe gömülmesini izledi.
"Öğretmen Mo, bu tür bir fırsat nadir bulunur. Eğer gitmek istiyorsan, o zaman gitmelisin." Mo Lingqiu da bir keresinde Jiang Chenming'e aynı şeyi söylemişti.
"... Kızgınlığım geçtikten sonra gideceğim."
"Endişeleniyorum. Vücudun etkilenirse ne yapacaksın?" Mo Lingqiu gerçekten hamile kaldıysa, kampta aşırı çalıştırılması çok kötü olurdu.
Mo Lingqiu ona derin bir bakış attı ve inatla, "İyi olacağım," dedi.
Jiang Chenming ağzını açtı, çaresizce gülümsedi ve Mo Lingqiu'yu kollarına çekti. "Öğretmen Mo, daha önce bunun için acele etmemize gerek olmadığını söylemiştin. Sen yurt dışına gidiyorsun ve ben senden çok uzakta olacağım, bu yüzden endişeliyim."
Mo Lingqiu bir an düşündü ama yine de uzlaşmaya karar verdi. "...Mn."
Yurtdışına çıkar çıkmaz hem çevre hem de gelenekler değişecekti. Ayrıca, yaz kampı için çok fazla bilinmeyen vardı. Herhangi bir özel durum olup olmayacağını bilmiyordu ama güvende olmak daha iyiydi.
Jiang Chenming onu öptü. "İyi şeylerin gelmesi zaman alır."
"Evet." Mo Lingqiu bu sözü sevdi.
Aynen böyle, ikisi bir kez daha aynı fikirdeydi. Bir sonraki kızgınlık geldiğinde, gerekli doğum kontrol yöntemlerini kullanacaklardı ve Mo Lingqiu'nun ailesinin onlara verdiği araştırma enstitüsünden zararsız hap önceden alınacaktı.
Temmuz ayı geldiğinde hava gittikçe ısındı ve sıcağa karşı pek hassas olmayan Mo Lingqiu da terlemeye başladı.
Jiang Chenming havalandırmanın gücünü biraz artırdı. "Öğretmen Mo, bırak ben yapayım. Sen git dinlen."
Mutfakta klima yoktu, sadece büyük bir vantilatör üflüyordu.
Jiang Chenming ve Mo Lingqiu aşırı sıcak olmaması için sırayla yemek pişirmeye başladılar.
Mo Lingqiu gerçekten çok sıcaktı. Spatulayı bıraktı ve mutfaktan çıktı, bambu minderlerle kaplı kanepeye oturdu, karpuz yerken klima üflüyordu. Jiang Chenming yemeği pişirmeyi bitiremeden, önündeki karpuzun yarısının üçte ikisi yok olmuştu.
Mo Lingqiu ağzını kapatarak dikkat çekmeden geğirmeye çalışırken elini kaldırdı ve havayı yelpazeledi. Klimanın üflemesine rağmen hâlâ sıcak hissediyordu ve içinde yükselen isimsiz bir ateş her tarafını terletiyordu.
Bacaklarını hareket ettirmek dayanılmazdı ama Mo Lingqiu kanepeye uzandı ve bu pozisyonu daha rahat buldu. Ama Jiang Chenming yemek yapmayı bitirdiğinde daha da sıcaklamıştı.
"Neden bu kadar çok terliyorsun?" Jiang Chenming aniden gömleğini çıkararak çıplak kaldı. Mo Lingqiu'nun yüzünü kaplayan ince ter tabakasını görünce afalladı.
"Bilmiyorum, hava çok sıcak." Mo Lingqiu içini çekti ve bir şeyler yemek isteyerek doğrulup oturdu.
Sadece sıcak değil, aynı zamanda acıkmıştı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...