Bölüm 44

255 35 0
                                    


Jiang ailesinin evine döndüklerinde, yeni yıl akşam yemeği neredeyse hazırdı. Yemek odasındaki uzun masa sadece doyurucu değil, aynı zamanda lezzetli görünen her türlü yemekle kaplıydı. Mo Lingqiu ilk kez ailenin aşçısının olağanüstü yeteneklere sahip olduğunu bir bakışta anlayabildi.

"Ailenizdeki tüm bu insanlar Yeni Yıl için evlerine gitmiyorlar mı?"

Jiang ailesinin epeyce hizmetkârı vardı: geniş çimlerden sorumlu bahçıvan; yemeklerden sorumlu şef; ve kahya Yu Amca. Saatlik çalışanlara ek olarak, evde sabit olarak yaşayan dört ya da beş kişi daha vardı.

"Eve gitmiyorlar. Hepsi yetim," diye açıkladı Jiang Chenming. "Babam birkaç yetimhaneye yatırım yaptı. Babam pek çok çocuğa yetimhaneye girdikleri andan itibaren ve eğitimleri boyunca maddi destek sağladı. Mezun olduktan sonra kendi işlerini seçebiliyorlar ama birçoğu iş başvurusu yapmak için bizim eve geliyor."

Mo Lingqiu muhtemelen bu insanların neden iş aramaya geldiklerini tahmin edebiliyordu. Ya yapılan iyiliğin karşılığını ödemek istiyorlardı ya da Jiang ailesinin çalışanlarının maaşlarının genellikle daha yüksek olduğunu biliyorlardı - sadece iki şoförün aylık maaşı beş haneliydi. Kâhya Yu Amca onlarca yıldır aileyle birlikte çalışıyordu. Aylık maaşı, sıradan işletmelerde çalışanların aksine onu kesinlikle varlıklı sınıfa itiyordu.

"Babam insanları da seçer. Evden kabul edilmeyenleri, eğer iyi niteliklere sahiplerse, şirkette çalışmaları için ayarlıyor." Jiang Chenming bir an düşündü. "Bugün tanıştığın sekreterim bir yetimhanede büyümüş."

"Bu çok iyi."

Zengin bir insanın yapabileceği en tabu şey gözünü sadece paradan ayırmamak ve diğer önemli şeylere sırt çevirmekti. Zengin bir adam olarak Jiang Chenming'in babası Jiang Zhongzhen, her gün sürekli akan parasını yine de iyi bir şekilde kullanır ve ihtiyacı olanlara yardım ederdi. Bu insanlar büyüdüğünde, çoğu Jiang Zhongzhen'in katkılarını kesinlikle takdir edecek ve gönülden karşılık verecekti. Hepsi yüzde yüz olmasa da, bu yeterliydi.

"Ailemin şirketinde yetimhanelerden gelen pek çok insan var ve ben onları da yakın arkadaşlarım olarak görüyorum." Jiang Chenming şirketin bu şekilde kurulmasından oldukça memnundu.

"Mn." Mo Lingqiu tamamen anlayabiliyordu.

"Gelin ve yemeğinizi yiyin." Chen Shan odasından çıktı, yeni yıl yemeğinin hazır olduğunu gördü ve herkesi yemeğe çağırdı.

Jiang ailesinin tüm üyelerinin masanın etrafında oturup yemek yiyeceği bir gündü. Mo Lingqiu ve Jiang Chenming sağ tarafa, Jiang Junshen Jiang Chenming'in yanına ve Jiang Zhongzhen ile Chen Shan doğal olarak ana koltuklara oturdu. Geri kalan koltuklar Yu Amca ve diğerleri tarafından işgal edilmişti.

Mo Lingqiu yemeğini yerken, herkesi dikkatle gözlemlemek için biraz zaman ayırdı. Jiang ailesinin efendileri gösteriş yapmıyordu ve hizmetkârlar da gergin değildi. İki grup arasında o güne kadar gördüğü en eşit ilişki vardı.

"Yu Amca, geçen sefer bahsettiğin çocuk... Bugünlerde hâlâ A Şehri'nde mi?" Jiang Chenming'in zaten bir sevgilisi olduğundan ve hatta onu eve getirdiğinden beri Chen Shan, Jiang Junshen'in aşk hayatını düşünüyordu.

"Evet." Yu Amca başını salladı. "Kiraladığı evde yaşıyor."

"Yeni yılda yalnız olmak çok üzücü. Yarın gelip oynamasını istemeye ne dersin?" Chen Shan başını pirincine gömmüş olan Jiang Junshen'e bakarak sordu.

"Olabilir, ah... Büyük Genç Efendi'ye sorsam mı..." Yu Amca, Jiang Junshen'in kabul edip etmediğini sormak istedi. Ne de olsa daha önce bundan ona bahsetmemişlerdi.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin