Part 4♥️

263 9 0
                                    

Λοιπόν είχαμε μείνει στο σημείο που εγώ και ο Άγγελος καθόμασταν στις κερκίδες.

Εγώ: θέλεις να βγούμε έξω; Να κάνουμε ένα τσιγάρο και να περιμένουμε τους άλλους στο αμάξι; (Ρωταω και περιμενω την απάντηση του)
Άγγελος: πάμε (λέει και σηκώνετε)

Βγαίνουμε έξω και βλέπω τον άγγελο να ανοίγει το πακέτο με τα τσιγάρα του και να μου προσφέρει ένα. Ουαου δεν περίμενα τετοια ευγένεια από αυτον.

Εγώ: Ευχαριστω ( λέω κάπως περίεργα και παίρνω ένα τσιγάρο και το ανάβω)

Ο καπνός εισέρχεται μεσα στο σώμα μου και με κάνει να χαλαρώσω αμέσως.

Παίρνω το τσιγάρο από το στόμα μου και βλέπω πάνω του λίγο αίμα από τα χείλια μου.

Εγώ: τι θα γίνει; Για πόση ωρα θα τρέχει ακόμη αυτή η μαλακια; (Λέω με νεύρα και ο Άγγελος καταλαβαίνει αμέσως ότι μιλάω για την πληγη στα χείλια μου και τα κοιταει)

Άγγελος: φαίνεται βαθύ σκίσιμο όμως θα σταματήσει ( λέει και συνεχίζει να απολαμβάνει το τσιγάρο του)

Μετά από δυο λεπτά πετάμε και οι δυο την γόπα κατω και ξεκινάμε να κατευθυνόμαστε προς το αυτοκίνητο. Ένα λεπτο πριν φτάσουμε με πιάνει απότομα από το χέρι και με γυρίζει, ποιος αλλος. Φυσικά ο βλάκας ο Πέτρος. Σταματαω αναγκάστηκα και βλέπω ότι σταματάει και ο Άγγελος λίγο πιο διπλα χωρίς όμως να μας δίνει ιδιαίτερη σημασία.

Πέτρος: βρε βρε η καμέλια. Πόσος καιρος περασε από την τελευταία φορά. Μπορώ να πω ότι έχεις γίνει ακόμα πιο ομορφη και σίγουρα ακόμη πιο σεξι από τότε. Και μπραβο για σήμερα. Την γαμησες την κοπέλα. Δεν σου το είχα.
Εγώ: γαμησε μας ρε Πέτρο που μου δίνεις και συγχαρητήρια, τι σκατα θες; (Λέω με νεύρα και σταματαω να προσπαθώ μα φύγω καθώς με κρατάει)
Πέτρος: ήθελα να μιλήσουμε λίγο μωρε γλυκουλα.
Εγώ:Σκασε Πέτρο, δεν έχω καμία όρεξη να μιλήσω μαζί σου για αυτό σπάσε και παράτα μας.
Πέτρος: μμμ όταν τα είχαμε δεν ήσουν τόσο ζόρικη. Μπορώ να πω ότι με καυλωνει αυτό. Όπως με καυλωνει και το σκίσιμο στο χείλος σου που θέλω τόσο πολύ να φιλησω αυτή την στιγμή. (Λέει και με πλησιάζει επικίνδυνα πολύ)
Εγώ: Πέτρο συνελθε επιτέλους. Δεν τα είχαμε ποτε. Ήταν όλα στο κεφάλι σου. Και άσε με ήσυχη. Εξάλλου όλο αυτό που κανεις ειναι άβολο μπροστά στον άγγελο το αγόρι μου!! (Λέω και βλέπω τον άγγελο να με κοιτάζει περίεργα. Πφ μακάρι να με βοηθήσει)
Πέτρος: το ποιο;; Τα έχεις με αυτον τον Μαλακα; (Λέει και αφήνει το χέρι μου)
Εγώ: αγγελεε, Ελα λίγο πιο κονταααα. Και επίσης όχι και μαλακας, εγώ ειδα να σε γλεντάει ευκολα πάνω στο ρινγκ....(λέω και πιάνω το χέρι του αγγελου. Πω ειναι πολύ αβολο όμως θέλω να γλιτώσω από αυτον τον τρελό)

Πέτρος: Σιγα... τον αφησα να με νικήσει.. (λέει και νιώθω τον άγγελο να σφίγγετε)
Άγγελος: ποιον άφησες ρε Μαλακα που σε έκανε ένα με το πατωμα ( λέει λίγο έντονα όμως γελάει)
Πέτρος: πως γίνεται μα τα έχετε; Αφού εσυ καμέλια δεν κανεις σχέσεις όπως λες(Πφ έχει δικιο γαμω)
Εγώ: Ε για τον άγγελο έκανα μια εξαίρεση, αναφορά θα σου δωσω;
Πέτρος: μα σας έβλεπα τόση ωρα μαζί και με το ζόρι ανταλλάξατε δυο κουβέντες, ποιον πάτε να κοροϊδέψετε;
Εγώ: τι θες Πέτρο τώρα; Αναφορά για το πως θα συμπεριφέρομαι με το αγόρι μου; Δεν ειμαι από τα κορίτσια που κάθομαι και φιλιέμαι όλη την ωρα μπροστά σε κοσμο
Πέτρος: μπα συγγνώμη αλλά δεν με πείθεις. Νιώθω ότι θες να με ξεφορτωθείς γλυκουλα, δεν είσαι από τα κορίτσια που σε νοιαζει τι θα πει ο κοσμος (πω ρε πουστη αυτό θα το μετανιώσω)

Πιάνω αμέσως τον άγγελο και αρχίζω να τον φιλάω έντονα. Στην αρχη ξαφνιάζεται και δεν ανταποκρίνεται όμως μετα από λίγο ξεκινάει να με φιλάει και αυτος. Αυτό το φιλί δεν το λες καθόλου ήρεμο. Τον πιάνω από την μπλούζα και κολλάω όσο περισσότερο μπορώ πάνω του και συνεχίζω να τον φιλάω πολύ έντονα βάζοντας την γλώσσα μου μεσα στο στόμα του. Βάζει και αυτος τα χέρια του στην μέση μου και με κολλαει ακόμη πιο πολύ πάνω του.
Μετά απο λίγη ωρα δεν μου έχει μείνει καθόλου ανάσα, απομακρύνομαι και προσπαθώ να ρυθμίσω την αναπνοή μου.

Πέτρος: εγώ να πηγαίνω (λέει και ρίχνει μια δολοφονική μάτια στον άγγελο πριν φύγει)

Επιτέλους έφυγε

Τότε έρχονται τα παιδιά και γαμω δεν προλαβαινω μα ευχαριστήσω τον άγγελο και τώρα θα είμαστε άβολα για πολύ ωρα.

Ίριδα: γεια σας παιδιααα, ήρθαμε. Καλε εσυ γιατί είσαι αναψοκοκκινισμένη; (Ρωτάει κοιτώντας εμενα, πω ρε πουστη όσο πάει γίνεται και καλυτερο)
Εγώ: Ε απλά ζεστάθηκα (λέω και βλέπω τον άγγελο που ρίχνει ένα γελακι)
Μπαίνουμε όλοι μεσα στο αμάξι και ξεκινάμε για τα σπιτι μας. Αφήνουμε πρώτα την ίριδα και μετά φτάνουμε στο δικό μου

Εγώ: λοιπόν παιδιά τα λεμε αύριο λογικά, άντε καλό βράδυ. (Λέω και αφού με χαιρετάνε και αυτοι φεύγω)

Μπαίνω μεσα στο σπιτι, και αφού βάζω μπιτζαμες, πέφτω κατευθείαν στο υπέρδιπλα κρεβατακι μου και κοιμάμαι πριν καν προλάβω να σκεφτώ το οτιδήποτε.





Γεια σαςςςς, λοιπόν αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα!! Αν σας αρεσε μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστερακο♥️

Τι σκατά κάνουμε;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin