Κατεβαίνω στην κουζίνα και τους βλέπω ολους να κάθονται στο τραπεζι. Ολους εκτός από τον Άγγελο φυσικά. Του στέλνω γρήγορα ένα μήνυμα να κατέβει σε δυο λεπτά και κάθομαι και εγώ στο τραπεζι
Εγώ: Καλημερα παιδιά
Όλοι: καλημερααα (απαντάνε με μια φωνή αλλά φυσικά η φωνή της ίριδας ξεχωρίζει)
Ίριδα: λοιπόν; Πως περάσατε χθες; (Λέει και κοιτάζει εμενα και τον αλεξ)
Αλεξ: μια χαρα, βγηκα χαλαρά με κάτι φίλους σε ένα κλαμπ στην διπλα περιοχή, εσείς;
Ίριδα: εμείς πήγαμε για φαγητο με τον μαριο σε ένα τελειο μαγαζί. Ήταν όλα πεντανόστιμα και με τετοια μουσική
Εγώ: α μια χαρα. (Λέω και ακούμε το κλειδί στην πορτα. Τελεια φαίνεται πολύ πιστικό)Τότε μπαίνει και ο Άγγελος μεσα στο σπιτι με τα χθεσινά ρούχα.
Άγγελος: Καλημερα (λεει σε ολους και κάθεται στην καρέκλα διπλα μου)
Όλοι: Καλημερα (απαντάνε όλοι, και φυσικά και εγώ μαζί τους, αλλά αυτό ακούστηκε αρκετά δυνατά από ολους και έκανε εμενα και τον άγγελο να πιάσουμε τα κεφάλια μας)Αλεξ: α κάποιοι το γλέντησαν καλά χθες το βράδυ (λέει και τότε πιάνω την κανάτα με τον καφέ και βάζω στην κούπα του αγγελου αλλά και την δίκη μου)
Ίριδα: για πείτε τι κάνατε; Και κυριως εσυ Άγγελε που δεν κοιμήθηκες και σπιτι (λέει και τον κοιτάζει πονηρά)
Μαριος: μμμ ίριδα νομίζω πως δεν παρατήρησες κάτι. Μπορεί ο Άγγελος να κοιμηθηκε αλλου, όμως δες και τον λαιμό της Καμέλιας, δεν φαίνεται να περασε άσχημα και εκείνη. (Λέει και γουρλωνω τα μάτια μου. Νιώθω τα μάτια όλων στον λαιμό μου και κυρίως του αγγελου, ανοίγω την καμερα του κινητού μου και βλέπω πως υπάρχει μια τεράστια πιπιλια. Θα τον σκοτώσω)
Ίριδα: ιιιιιιι ισχύει!!
Μαριος: παντως και του αγγελου η γκομενα ρουφήχτρα πρέπει να ήταν, και αυτος έχει πιπιλια (λέει και κοιτάζω τον λαιμό του αγγελου ενώ εκείνος κοιτάζει εμενα)
Ίριδα: πείτε μας τώρα τι όργια κάνατε χθες! (Λέει διασκεδάζοντας το)Εγώ: Ε χθες με πήρε ο Άγγελος μαζί του έξω με έναν φίλο του. Και περασαμε ωραια (λέω χωρίς να προσθέσω κάτι άλλο)
Ίριδα: τι αυτό; Νομίζεις ότι ετσι θα ξεμπερδέψεις;
Εγώ: τιποτα μωρε είμασταν στο κλαμπ, γνωρίσαμε και κάτι αλλά παιδιά και χόρεψα με ένα παιδί και ήρθαμε λίγο πιο κοντα. Δεν έγινε κάτι παραπανω. Μετά είχα ζαλιστεί φουλ και πήρα ταξί και γύρισα σπιτι. Αυτά
Ίριδα: μμμ μαλιστα, εσυ Άγγελε;
Άγγελος: Ε όπως είπε η καμέλια πήγαμε στο κλαμπ με έναν φίλο μου. Εκείνος σε κάποια φαση πήγε σε ένα γκομενακι. Εγώ με την καμέλια γνωρίσαμε κάτι παιδιά από το διπλα τραπεζι, κάτσαμε όλοι μαζί. Μου αρεσε εμενα μια από εκει. Αρχίσαμε να χορεύουμε και μετά πήγαμε σπιτι της και καταλαβαίνετε... (λέει ενώ κοιταει την κούπα του και χαμογελάει πονηρά)
Μαριος: και; Καλή; (Τον ρωτάει ο μαριος. Ω Θεέ μου δεν το ζω αυτό)
Άγγελος: πολύ καλή, δεν έχω παραπονο (λέει και περνάει το βλέμμα του από πάνω μου και βλέπει ότι χαμογελάω)
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...