Ανεβαίνει από πάνω μου και βγαζει το πουκαμισο του. Τα μάτια μου δεν σταματάνε να τον κοιτάζουν, βγαζει και το παντελόνι του. Μετά αρχίζει να μου βγαζει το φόρεμα ενώ δεν σταματάει να με φιλάει.
Αφού έχουμε αφαιρέσει ότι υπάρχει πάνω μας, νιώθω το χέρι του να χαϊδεύει την περιοχή μου.
Εγώ: αχ Άγγελε (λέω και αρχίζει να αφήνει φιλία στον λαιμό μου και κατεβαίνει στο στήθος μου ενώ συνεχίζει να τρίβει την περιοχή μου)
Εγώ: Άγγελε τελειωνε
Άγγελος: πες μου τι θέλεις καμέλια (λέει και το βλέμμα του τώρα ειναι στα μάτια μου)
Εγώ: βάλε τα δάχτυλα σου μεσα μου (λέω και κατευθείαν νιώθω δυο δάχτυλα να μπαίνουν μεσα μου)Σε λίγο νιώθω τα πόδια μου να τρέμουν
Άγγελος: τελείωσε για τον φίλο σου μωρό μου (λέει ειρωνικά την λέξη φίλος και αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο)Μόλις τελειώνω τον γυρίζω και ανεβαίνω πάνω του. Πιάνω τα χέρια του ψηλά ώστε να μην κουνιέται. Και αρχίζω να γλυφω τον λαιμό του. Μετά ξεκινάω να αφήνω υγρά φιλία και πιο κατω. Στο στήθος, στους απίστευτους κοιλιακούς του, ώσπου φτάνω στο σημείο του. Φιλάω δεξιά και αριστερά από αυτό και τον ακούω να βρίζει. Καθυστερώ να τον πάρω στο στόμα μου γιατί με αγχωνει το μέγεθος. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο. Πως μπορεί να ειναι σε όλα τελειος;
Άγγελος: καμέλια
Εγώ: παρακαλω (λέω και συνεχίζω να φιλάω γύρω γύρω εκει)
Άγγελος: πάρε με στο στόμα σου (λέει με την πιο σεξυ φωνή που έχω ακούσει)Τότε ακουμπάω την γλώσσα μου πάνω του και στην συνέχεια αρχίζω να γλυφω και να παίρνω όσο πιο πολύ μπορώ. Θέλω να το κάνω τελεια αυτό.
Τον ακούω να βρίζει και να αναπνέει βαριά.
Εγώ: τι ειναι φίλε μου (λέω και εγώ ειρωνικά ενώ όση ωρα τον γλυφω δεν έχω σταματήσει να τον κοιτάω μεσα στα μάτια)
Άγγελος: το κανεις τελεια αυτό ρε Μαλακα (μου λέει και χαμογελάω)Σε λίγο τον νιώθω να σφίγγεται και καταλαβαίνω ότι έρχεται το τέλος.
Άγγελος: βγαλτον τελειώνω (λέει και κλείνει τα μάτια του. Όμως εγώ δεν τον βγάζω. Συνεχίζω να ρουφάω πιο έντονα, ώσπου νιώθω μια μεγάλη ποσότητα από τα υγρά του στο στόμα μου. Τα καταπίνω και ανεβαίνω πάνω διπλα του)Ο Άγγελος χωρίς να μιλήσει αρχίζει να με φιλάει. Το φιλί διαρκεί ωρα και με χαλαρώνει. Όμως σε λίγο γίνεται πιο απαιτητικό.
Μετά από λίγο βρίσκεται πάλι από πάνω μου, βάζει το μόριο του πάνω στην σχισμή μου και κουνιέμαι γιατί δεν μπορώ να περιμενω άλλο. Ο Άγγελος χαμογελάει και μπαίνει με φορά μεσα μου. Εγώ βογκαω και κλείνω τα μάτια μου. Το ίδιο και αυτος.
Συνεχίζει με δυνατές ωθησεις ώσπου τον γυρίζω και αρχίζω να τον καβαλάω και να ανεβοκατεβαίνω πάνω του. Το στήθος μου κουνιέται και το πιάνει.Άγγελος: είσαι ότι πιο καυλα υπάρχει (λέει και επιταχύνω)
Σε λίγο τελειώνουμε και οι δυο. Δεν λεμε κάτι. Ειμαι πολύ κουρασμένη. Τα μάτια μου κλείνουν κατευθείαν.
Το πρωί ανοίγω τα μάτια μου και τα ξανά κλείνω αμέσως. Ο ήλιος με τυφλώνει και νιώθω ότι το κεφάλι μου θα σπάσει. Αρχίζω να τεντώνομαι και ξαφνικά βλέπω τον άγγελο και θυμαμαι αρκετά πράγματα από το χθεσινό βράδυ και αρχίζω να πανικοβάλλομαι.
Εγώ: Άγγελε, Άγγελε!!! (Λέω και αρχίζω να τον κουνάω. Εκείνος μουγκρίζει και γυρίζει από την άλλη)
Εγώ: Άγγελε ξυπνα αγόρι μου (λέω και συνεχίζω να σκουντάω)
Άγγελος: Ελα έγινε κάτι; (Λέει και προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια του ενώ πιάνει και αυτος το κεφάλι του. Μάλλον πονάει και αυτος)
Εγώ: κάναμε σεξ αυτό έγινε! (Λέω και ανοίγει και αυτος τα μάτια του)
Άγγελος: σκατα (λέει και σηκώνεται και κάθεται και αυτος στο κρεβάτι όπως εγώ)Καθομαστε και οι δυο στο κρεβάτι και δεν μιλάει κανεις.
Εγώ: ήταν μεγάλη βλακεία. Μεγάλη βλακεία όμως
Άγγελος: ήταν ναι. Όμως ενταξει ήταν ένα σεξ, θα κάνουμε ότι δεν έγινε ποτε (λέει και με κοιτάζει)
Εγώ: ναι, δεν πρέπει να το μάθει κανεις (λέω και τότε ακούω την πορτα να χτυπάει.)Γουρλωνω τα μάτια μου και κοιταζομαι κατευθείαν με τον άγγελο. Του κάνω νόημα να μην μιλήσει και απανταω.
Εγώ: παρακαλω; (Λέω με αγχωμένη φωνή)
Ίριδα: καμέλια παμε κατω για πρωινό, θα έρθεις;
Εγώ: Ε ναι ναι, έρχομαι σε 10 λεπτά
Ίριδα: οκέι. Ο Άγγελος ξερεις που ειναι; Το δωμάτιο του ειναι άδειο και στρωμένο. Μάλλον δεν κοιμηθηκε εδώ
Εγώ: Ε βγήκαμε χθες και έφυγε με μια κοπέλα, λογικά θα ειναι ακόμη μαζί της
Ίριδα: οκέι μπάι (λέει και φευγει από την πορτα και κατεβαίνει κατω)Εγώ: δεν το πιστευω
Άγγελος: εγώ τώρα τι θα κάνω; Πως υποτίθεται ότι μπήκα μεσα στο σπιτι χωρίς να με δουν;
Εγώ: Λοιπόν άκου, θα πάω στην κουζίνα που ειναι τα παιδιά. Και όταν δω ότι όλοι καθομαστε, θα σου στειλω μηνυμα να έρθεις στο σαλόνι, να βάλεις τα κλειδιά στην κλειδαριά και να κανεις ότι μπαίνεις μεσα, ωραια;;
Άγγελος: ωραια ναι (λέει και σηκώνομαι)
Άγγελος: εμ καμέλια. Ριξε κάτι πάνω σου (λέει και με κοιτάζω)
Εγώ: κάνε ότι δεν έγινε αυτό (λέω με ντροπή και αρπάζω ένα σεντόνι)
Άγγελος: καλά ειδα χειροτερα χθες ξερεις... (λέει πονηρά)
Εγώ: σοβαρά τώρα;; (Λέω με νεύρα)
Άγγελος: καλά καλά ντυσου, πλύσου και κατέβα (λέει και υπακούω)Μπαίνω στο μπάνιο του δωματίου μου. Και αφού βάλω τις μαύρες μου φορμες, πλένω δοντια, πρόσωπο, και βγαίνω ξανά στο δωμάτιο μου.
Εγώ: λοιπόν κατεβαίνω, σηκω να πλυθείς και εσυ. Και να έχεις το κινητό κοντα σου.
Άγγελος: οκέι (λέει και βγαίνω από το δωμάτιο)Καιιιιι αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερααα. Ελπίζω να σας αρεσεεε, αν σας αρεσε μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστερακιιι♥️
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...