Part 43♥️

206 10 0
                                    

Χτυπάω το κουδούνι του

Βασίλης: καμέλια;; Τι ευχάριστη έκπληξη, δεν μου είπες ότι θα περνούσες (λέει και με αγκαλιάζει)
Καμέλια: ναι το ξέρω. Συγγνώμη που ήρθα έτσι, απλά ηθελα να μιλήσουμε (λέω σοβαρά και του κόβετε το χαμόγελο)
Βασίλης: κάθισε (μου λέει και καθόμαστε στον καναπέ)

Βασίλης: πες μου, τι έγινε;
Εγώ: εμ, ωραια. Δεν το έχω ξανά κάνει αυτό. Άκου Βασίλη. Είσαι απίστευτο παιδί. Αλήθεια νομίζω δεν έχω γνωρίσει πιο γλυκό και καλό παιδί από εσενα
Βασίλης: αλλά; (Ρωτάει και φαίνεται ποσό στεναχωρημένος είναι. Έχει καταλάβει που το πάω)
Εγώ: αλλά μάλλον αυτή η σχέση δεν είναι μια σχέση όπως την φανταζόμουν. Όμως ειλικρινά αυτό είναι εντελώς δικό μου θέμα. Και δεν το λέω απλά όπως όλες που λένε δεν φταις εσυ, εγώ φταίω. Για να τελειώνουν. Εγώ το εννοώ. Εσυ ήσουν πραγματικά το καλύτερο πρώτο αγόρι που θα μπορούσα να έχω. Μου δίνεις τον χώρο μου ακόμη και αν εσυ θες περισσότερα. Είσαι διακριτικός. Δεν μου θυμώνεις για τίποτα. Ακόμη και σε στιγμές που θα έπρεπε να μου θυμώσεις εσυ δεν το κανεις. Είσαι απίστευτος ρε Βασίλη (λέω και του πιάνω τα χέρια)
Εγώ: απλά εγώ είμαι ηλίθια. Εγώ δεν θέλω το εύκολο. Θέλω μια ζωή να ζορίζομαι. Νιώθω ότι παρά είσαι καλός και ήρεμος άνθρωπος για μένα. Και είμαι σίγουρη ότι εγώ δεν σου δίνω αυτά που αξίζεις. Εσυ αξίζεις αλήθεια μια κοπέλα που θα ειναι πάντα εκεί για εσενα. Και εγώ σίγουρα δεν είμαι μια τέτοια.
Βασίλης: αχ ρε καμέλια (λέει και με βάζει στην αγκαλιά του)

Νιώθω ότι θέλω να κλάψω.. φφφ δεν περίμενα να μου είναι τόσο δύσκολο να χωρίσω μαζί του. Μάλλον γιατι πραγματικά τον συμπαθώ.

Εγώ: Βασίλη; (Λέω και βγαίνω από την αγκαλιά του)
Βασίλης: τι είναι μικρή;
Εγώ: θα ηθελα πολύ να μείνουμε φίλοι, δεν θα ηθελα να σε χάσω από την ζωή μου. Αν το θέλεις και εσυ φυσικά
Βασίλης: θα χρειαστώ λίγο καιρό και μετά εννοείται ρε μικρή
Εγώ: σαγαπω Βασίλη, ίσως όχι όπως θα ήθελες εσυ. Αλλά πραγματικά είσαι υπέροχος άνθρωπος
Βασίλης: και εγώ σαγαπαω μικρή, ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΤ ΖΟΟΥΝ (λέει και σκάμε στα γέλια)

Εγώ: λοιπόν, καλύτερα να πηγαίνω. Καλό βράδυ. Και κάποια μέρα πάρε με ένα τηλέφωνο να βγούμε, εντάξει; (Λέω και σηκώνομαι)
Βασίλης: εντάξει. Μπορούμε να έχουμε ένα τελευταίο φιλί; (Μου λέει και χαμογελάω)
Εγώ: φυσικά μπορούμε (λέω και τον πλησιάζω)

Ενώνει τα χείλια μας σε ένα απαλό γλυκό φιλι. Ήταν ένα πολύ ωραίο αποχαιρετιστήριο φιλι για να κλείσει όμορφα αυτή η σχέση.

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now