Part 8♥️

270 9 0
                                    

POV ΚΑΜΕΛΙΑΣ

Ξεκλειδώνω και κατευθείαν με κολλάει στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει.
Αυτός: θα σε γαμήσω τόσο άσχημα μωρό μου (λέει και νιώθω ότι θα κάνω εμετό).
Τότε εμφανίζεται ο άγγελος. Επιτέλους.
Άγγελος: τίποτα δεν θα κάνεις (λέει και του ρίχνει μία μπουνιά και τον παίρνει από πάνω μου).

Εμφανίζονται όλοι και τον βάζουν να κάτσει στον καναπέ.
Αυτός: τι σκατά συμβαίνει; (Λέει και απευθύνεται προς τα εμένα).
Εγώ: τίποτα μωρέ. Απλά θέλουμε να μας απαντήσεις σε κάποιες ερωτήσεις που θα σου κάνει το παιδί από δω (λέω και δείχνω τον Άλεξ).

Ο τύπος αποδείχτηκε μεγάλη κότα. Τα ξέρασε όλα με την μια.

Αυτός: και τώρα θα με αφήσετε να φύγω; Δεν θα πω τίποτα στους δικούς μου το ορκίζομαι. (Λέει μα θα ήμασταν ηλίθιοι αν τον αφήναμε να φύγει.)

Ανεβαίνουμε ολοι επάνω και τον αφήνουμε μόνο του με τον Άλεξ ώστε να τον σκοτώσει. Αυτός τα αναλαμβάνει αυτά πάντα.
Η ώρα έχει πάει τέσσερις το πρωί και έχουμε ξεφορτωθεί το πτώμα. Καθόμαστε στον καναπέ και δε μιλάει κανείς. Νιώθω χάλια,  νιώθω ότι εγώ τον οδήγησα στο θάνατο. Έκανα την πουτάνα, τον οδήγησα εδώ και τον σκοτώσαμε.

Ίριδα: καμέλια πως είσαι; (Λέει και με κοιτάζει σπάζοντας την σιωπή.)

Δεν ξέρω τι να απαντήσω και γι'αυτό αργώ. Όλοι με κοιτάζουν.

Εγώ: εμ εγώ θα ανέβω λίγο πάνω (λέω κάπως απότομα και φεύγω επάνω)

POV ΑΓΓΕΛΟΣ

Ανεβαίνει πάνω.
Ίριδα: σκατά σκατά. Ξέραμε όλοι ότι ήταν λάθος ιδέα. Τώρα θα νιώθει σκατά. Θα ανέβω να της μιλήσω (λέει και πάει να σηκωθεί αλλά νιώθω ότι είναι ηδη χαλια και δεν θα έχει καμία όρεξη για την φλυαρία της ίριδας).
Εγώ: άστο θα πάω εγώ (λέω και όλοι γυρίζουν να με κοιτάξουν)
Μάριος: εσύ; Άγγελε δεν θέλουμε να μαλώσετε πάλι. Ήδη είναι χάλια. Δεν θέλουμε να γίνει χειρότερα. Εγώ: ηρέμησε προφανώς δεν θα μαλώσω μαζί της. Δεν είμαι και τόσο βλάκας. Εσείς φύγετε να ξεκουραστείτε (λέω και αφού χαιρετάμε ο ένας τον άλλον φεύγουν).

Ξεφυσάω και ανεβαίνω σιγά-σιγά τα σκαλιά και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο της. Χωρίς να χτυπήσω την πόρτα, καθώς δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιες ευγένειες.Μπαίνω και την βλέπω με μερικά δάκρυα στα μάτια,  τρομάζει και σηκώνεται κατευθείαν και μου γύρισε την πλάτη. Γαμώτο δεν την έχω δει ποτέ να κλαίει. Δεν είναι από τα κορίτσια που εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now