Part 38♥️

216 9 2
                                    

Νιώθω την ανάσα του στο πρόσωπο μου και δεν κάνω καμία κίνηση για να φύγω. Όμως τότε......

Ακούμε κλειδί στην πόρτα και κατευθείαν απομακρυνόμαστε ενώ ακούω τον αγγελο να βρίζει.

Ίριδα: γεια σας (λέει και με κοιτάει)
Ίριδα: τι έγινε; Καμέλια σε χτύπησαν; (Λέει και τότε και το βλέμμα του αλεξ και του Μαριου πέφτουν πάνω μου)
Εγώ: μια μικρή μπουνάτσα, ήρθε ένας μαλακας την ωρα που φεύγαμε
Αλεξ: και; Όλα καλα;
Άγγελος: ναι αν εξαιρέσουμε τα χείλια της καμέλιας.
Αλεξ: κατάλαβα. Πάλι καλα. (Λέει και κάθονται όλοι)
Μαριος: σε εμάς όσο σας περιμέναμε ήρθε άλλος ένας, τον χτυπήσαμε και ήρθε και η ίριδα μαζί. Μετά ακούσαμε φασαρία και πήγαμε να κρυφτούμε, και μας είδαν και ξεκινήσαμε να τρέχουμε. Μπήκαν και αυτοί και εμεις σε αμάξια και προσπαθούσαμε να μας χάσουν.
Καμέλια: ωραια, καλα πήγε και αυτό. Ελπίζω να μην βρουνε τρόπο να μας εντοπίσουν, γιατι το μέρος ήταν γεμάτο κάμερες (λέω και όλοι καθόμαστε σκεπτικοί)


Σε λίγο ενημερώνουμε το αφεντικό για την κατάσταση και κανονίζουν να του πάει σε ενα μέρος τα λεφτά ο αλεξ αύριο και το κλείνουν.

Ίριδα: Μάριε πάμε να κοιμηθούμε;
Μαριος: πάμε, άντε καλό βράδυ παιδιά
Ολοι: καληνύχτα.

Εγώ: λέω να πάω και εγώ, καλό βράδυ (λέω στους άλλους δυο ενώ αποφεύγω να κοιτάξω τον αγγελο)
Άγγελος+αλεξ: καληνύχτα (μου απαντάνε και ανεβαίνω πάνω)

Πετάω τα ρούχα μου στα άπλυτα, μπαίνω για ένα γρήγορο ντουζ και πέφτω κατευθείαν για ύπνο.




Επόμενη μέρα:

Η σημερινή μέρα κύλισε ήρεμα, πήγαμε σε μια πορεία χωρίς αναταράξεις με τα παιδιά και το βράδυ μας ήταν ελεύθερο οπότε κανόνισα να πάω σπίτι του Βασίλη, έχουμε μέρες να βρεθούμε. Παίρνω μερικά πράγματα που θα χρειαστώ σε μια τσάντα και κατεβαίνω κάτω στο σαλόνι. Εκεί βλέπω μόνο τον Μάριο και τον αγγελο. Ο Άγγελος φοράει καλα ρούχα, θα βγει μάλλον.

Εγώ: γεια σας
Μαριος+Άγγελος: γειααα
Εγώ: τι λέει; Που είναι οι άλλοι;
Μαριος: ο αλεξ έχει βγει και η ίριδα είναι επάνω, εσυ θα βγεις από ότι βλέπω ε;
Εγώ: ναι θα κοιμηθώ στον Βασίλη σήμερα (λεω και βλέπω τον αγγελο να με κοιτάζει έντονα ενώ εγώ αποφεύγω το βλέμμα του)
Μαριος: μια χαρά, άντε να έρθει το Σάββατο να τον γνωρίσουμε.
Εγώ: χαχα ναι, εσυ Άγγελε θα βγεις; (Ρωτάω αυτό που με καίει τόση ωρα)
Άγγελος: όχι έβαλα πουκάμισο για να κάνω βόλτες στο σπίτι (απαντάει ειρωνικα. Α δεν θα τα πάμε καλα)
Εγώ: μια ερώτηση έκανα (λέω ανεβάζοντας λίγο τον τόνο)
Άγγελος: ηλίθια ερώτηση (λέει συνεχίζοντας το, αλλά δεν έχω όρεξη)
Εγώ: φεύγω, καλό βράδυ (λέω και πάω στο αυτοκίνητο μου χωρίς να περιμένω απάντηση)


Τι σκατά κάνουμε;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt