Εγώ: πάμε (της απανταω αλλά κλείνουν αυτόματα και τα δικά μου μάτια)
Ακούω πολύ άχνα τα αγόρια να μιλάνε μεταξύ τους και μετά νιώθω δυο χέρια να με σηκώνουν. Μυρίζω το άρωμα του αγγελου όμως δεν μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Νιώθω πολύ κουρασμένη. Με ακουμπάει στο κρεβάτι και πέφτω σε έναν βαθύ ύπνο.
Η επόμενη μέρα φτανει και εγώ νιώθω ότι το κεφάλι μου θα σπάσει. Πηγαίνω πλενομαι, αλλάζω ρούχα γιατί κοιμηθηκα με αυτά που είχα βγει χθες. Και κατεβαίνω κατω στην κουζίνα που ειναι όλα τα παιδιά. Βλέπω την ίριδα και φαίνεται ακριβώς στην ίδια φαση με εμενα.
Αλεξ: επ καλημερούδια
Εγώ: Καλημερα (λέω κάπως ακεφα. Πονάει πολύ το κεφάλι μου)
Άγγελος: τι λέει καμελιουλα τα ήπιαμε χθες; (Λέει κάπως φωναχτά και έχει ένα χαμόγελο τζοκερ κολλημένο στην μουρη του)
Εγώ: σσσσσς ας μην φωνάζουμε παρακαλω (λέω και πιάνω το κεφάλι μου)
Ίριδα: ναι ναι συμφωνώ. Μην φωνάζουμε.
Αλεξ: και για πείτε ρε κορίτσια τώρα που είστε καλύτερα. Το κάψατε χθες;
Εγώ: Ε ναι ωραια ήταν
Ίριδα: ναι περασαμε πολύ ωραια. Ήρθαν στο τραπεζι μας και τα παιδιά που γνωρίσαμε και ήταν πραγματικά πολύ ωραια.
Εγώ: ναι συμφωνώ
Μαριος: μπραβο ρε κορίτσια, χαίρομαι που αρχίσατε να κάνετε περισσότερο παρέα. (Λέει και σταματάει εδώ η συζήτηση, και τα αγόρια συνεχίζουν να μιλάνε για αλλά πράγματα)Σε λίγο η ίριδα και ο μαριος βάζουν να δούνε μια ταινία. Ο αλεξ θα έβγαινε. Και εγώ ανεβαίνω πάνω να κάνω τις τελικές πινελιές στο δωμάτιο μου.
Φτάνω πάνω και ειναι και ο Άγγελος έτοιμος να μπει στο δικό του δωμάτιο.
Άγγελος: θέλεις βοηθεια; (Με ρωτάει και με κοιταει)
Εγώ: όχι Ευχαριστω, δεν έχω πολύ δουλειά ακόμη
Άγγελος: εγώ βαριέμαι φριχτά να τακτοποιήσω τα πράγματα μου
Εγώ: άρα θέλεις εσυ βοηθεια, για αυτό τόση ευγένεια (λέω και γελαω)
Άγγελος: ίσως (λέει και γελάει και αυτος)
Εγώ: Ελα στο δωμάτιο μου να κάτσεις να μου κανεις παρέα μέχρι να τελειώσω και μετά θα πάμε στο δικό σου να αδειάσουμε λίγες κούτες
Άγγελος: τελεια (λέει και μπαίνει στο δωμάτιο μου)Ξαπλωνει στο κρεβάτι μου όσο εγώ φτιάχνω την ντουλάπα μου
Άγγελος: πως και βγήκες χθες με την ίριδα; Δεν πίστευα ότι θα ήθελες παρέα με κάποια που μιλάει όσο εκείνη
Εγώ: ναι δεν έχεις άδικο. Όμως ξέρουμε ότι αντικειμενικά ειναι καλή κοπέλα. Και κάνει πραγματικά καλή παρέα όποτε τώρα που μένουμε και μαζί ειπα γιατί όχι; Άσε που δεν υπάρχει ποτε αμήχανη σιωπή μαζί της! (Λέω και γυρίζω να τον κοιταξω και γελάμε)
Άγγελος: ναι ειμαι σιγουρος για αυτό
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...