Part 31♥️

232 9 0
                                    

Δυο μήνες μετά


Λοιπόν η ζωή μου έχει ως εξής. Τελείωσε το διάλειμμα και ξανά ξεκινήσαμε την δουλειά. Με τα παιδιά πλέον κάνουμε απίστευτη παρέα, έχουμε γίνει αχώριστοι. Με τον άγγελο η κατάσταση ειναι κάπως περίεργη από τότε που τους ειπα ότι είμαστε ζευγάρι με τον Βασίλη! Ναι καλά ακούσατε. Είμαστε μαζί. Αποφάσισα να δωσω μια ευκαιρία σε αυτον γιατί ειναι καλό παιδί ξεκαθαρίζοντας του ότι δεν θέλω να είμαστε συνέχεια μαζί γιατί πιέζομαι. Αν και η αληθεια ειναι ότι κυρίως δεν ήθελα να είμαστε συνέχεια μαζί γιατί δεν μπορώ να του μιλήσω για την πραγματική ζωή μου. Τώρα θα μου πεις, τώρα έγινε περίεργη η κατάσταση με τον άγγελο; Λες και πριν δεν ήταν. Ε ισχύει απλά τώρα ειναι κάπως απότομος όπως παλιά.

Τώρα με τον Βασίλη τι να σας πω. Δεν ξέρω πως πάει. Καλά υποθέτω. Λογικά ετσι ειναι μια σχέση. Βγαίνουμε για φαγητο. Πάμε και για καμία ταινία. Το σεξ δεν ειναι και το πιο συχνό πραγμα. Αλλά νταξει κάνουμε και ειναι κομπλέ. Κάπως μίζερη η φαση αλλά τι να πεις. Σχέση ήθελα όποτε μια χαρα. Δεν μαλωνουμε ποτε για τιποτα. Ειναι υπερβολικά ήσυχος και δεν εκφράζει την ενοχληση του για τιποτα πραγμα που κάπως με ξενερώνει . Τέλος πάντων. Αυτά ειναι τα βασικά.

Με τον άγγελο δεν έχει γίνει κάτι καινούργιο. Δεν είχαμε ξανά αμήχανη στιγμή. Ούτε κάτι φαση να πάμε να φιληθουμε. Απλά μιλάμε και όχι και πολύ.


Τώρα είμαστε όλοι στο σαλόνι και μιλάμε.

Αλεξ: θα κάνουμε τιποτα σήμερα; (Μας ρωτάει)
Μαριος: τι δεν θα έχουμε δουλειά το βράδυ; Σου είπε το αφεντικό ότι θα έχουμε κενό; (Ρωτάει ο μαριος και οντως και γω αυτό σκέφτηκα)
Ίριδα: μα ειναι Κυριακή ρε μωρό μου, το ξέχασες; (Λέει και κάνω face palm από μεσα μου με το ποσο ηλιθια ειμαι γιατί και εγώ το ξεχασα)
Μαριος: αχ ναι ρε Μαλακα. Σορρυ τότε ναι εγώ θα ήθελα να κάνουμε τιποτα
Ίριδα: ναι και γω
Αλεξ: τελεια, εσείς παιδιά; (Ρωτάει και αναφέρεται σε εμενα και τον άγγελο)
Άγγελος: ναι και εγώ μεσα
Εγώ: Ε εγώ συνήθως Κυριακές βγαίνω με τον Βασίλη αλλά σιγα μπορώ να το ακυρώσω, καλύτερα να βγούμε όλοι μαζι. (Λέω αδιάφορα)
Άγγελος: τι έγινε; Έχουμε προβλήματα με τον γκομενο; Τον βαρεθήκαμε; (Λέει ειρωνικά και φαίνεται αδιάφορος)
Εγώ: τι λες ρε; Ούτε καν. Απλά δεν ειμαι ηλιθια να σας ακυρώσω για ένα αγόρι (λέω και δεν ξανά μιλάει)
Αλεξ: ωραια θα πάμε σε κλαμπάκι; (Ρωτάει και όλοι συμφωνούμε)

[...]

11 το βράδυ είμαστε όλοι έτοιμοι στο σαλόνι για να βγούμε. Εγώ φοράω αυτά:

Τι σκατά κάνουμε;Où les histoires vivent. Découvrez maintenant