Η ωρα ειναι δυο το μεσημερι και ξυπνάω από τον ήχο του κινητού μου. Χωρίς να δω ποιος ειναι στο τηλεφωνο το σηκώνω.
Εγώ: ναι; Λέω με βαριά φωνή από τον ύπνο
Γιαγια: Καμέλια κορίτσι μου σε ξύπνησα; Μα καλά ακόμη κοιμάσαι; (Με ρωτάει η γιαγια μου)
Εγώ: γεια σου γιαγια μου, ναι με πήρε ο ύπνος λίγο παραπανω γιατί χθες είχα βγει
Γιαγια: ενταξει κορίτσι μου, να εγώ σε πήρα για να σε ρωτήσω αν θέλεις να περάσεις από εδώ για να φας, σου μαγείρεψα κεφτεδάκια με πατάτες τηγανητές που ξέρω ότι τρελενεσαι!
Εγώ:αχ βρε γιαγια μου σε Ευχαριστω πολύ, και βεβαια θα έρθω, ετοιμάζομαι και ξεκινάω!
Γιαγια: τελεια σε περιμενω (λέει γλυκά και το κλείνει)Πάω στο μπάνιο, πλενομαι και ντύνομαι:
Βάζω άρωμα, παίρνω αρωμα, κλειδιά αυτοκινήτου και φεύγω.
Ναι έχω και αμάξι και μηχανή. Στην γιαγια μου πηγαίνω παντα με το αμάξι γιατί θα τρελαθει από ανησυχία αν με δει με την μηχανή.
Σε 10 λεπτά φτάνω σπιτι της. Ανοίγω με τα κλειδιά που μου έχει δώσει και νιώθω κάποιον να πέφτει πάνω μου.
Γιαγια: αχ κοριτσάκι μου ποσο μου έλειψες (λέει και με σφίγγει στην αγκαλια της)
Εγώ: σιγα ρε γιαγια μου μια βδομάδα έχεις να με δεις (λέει και την αγκαλιάζω και εγώ σφιχτά ενώ γελαω)
Γιαγια: το ξέρω, για πες μου πως είσαι;; Αδυνάτησες δεν το πιστευω!
Εγώ: δεν αδυνάτησα γιαγια μου, τρώω μια χαρα! Παραπανω από το κανονικό θα έλεγε κανεις
Γιαγια: αχ ενταξει, Ελα να κάτσεις και να σου βάλω να φας (λέει και με βάζει να κάτσω σε μια καρέκλα στην κουζινουλα της)
Εγώ: γιαγια μου ξερεις ότι πλεον ειμαι 20 χρονων και ότι μπορώ να σε βοηθάω
Γιαγια: ιιιιι μην το ξανά πεις αυτό, έρχεσαι μια φορά την βδομάδα εδώ. Θέλω να σε περιποιούμαι!
Εγώ: χαχαχαχχαχα ενταξει γιαγια μουΑφού βάζει φαγητο και για τις δυο μας, κάθεται και ξεκινάμε να τρωμε
Εγώ: γιαγια μου σαν τα δικά σου τα κεφτεδακια δεν θα βρω ποτε και πουθενά! (Λέω γιατί ξέρω ότι χαίρεται. Και πραγματικά το εννοώ! Ειναι πεντανόστιμα!)
Γιαγια: Ευχαριστω κορίτσι μου (λέει και συνεχίζουμε να τρωμε)
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...