Part 44♥️

203 6 0
                                    

Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά και νιώθω ολοκληρωμένη μέσα στην αγκαλιά του. Φφφ ελπίζω να μην μπορεί να αντιληφθεί την αναστάτωση μου.

Άγγελος: είμαι σίγουρος ότι θα βρεις το αγόρι που σου ταιριάζει (λέει και μου φιλάει τα μαλλιά)
Εγώ: ευχαριστω που με άκουσες
Άγγελος: τίποτα μικρή, όποτε θέλεις είμαι εδώ (λέει και βγαίνω από την αγκαλιά του, πράγμα που δεν θέλω καθόλου. Όμως τουλάχιστον τώρα μυρίζω και εγώ λίγο από το άρωμα του)
Εγώ: ναι αλλά νιώθω ότι είναι κάπως περίεργη η σχέση μας
Άγγελος: τι εννοεις; (Λέει και με κοιτάζει)
Εγώ: ε να κάποιες φορές επικοινωνούμε απεριόριστα και σε νιώθω πολύ κοντά μου και κάποιες άλλες απλά είμαστε μέσα στα νεύρα (λέω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι)
Άγγελος: δεν έχεις άδικο. Δεν ξέρω γιατι γίνεται αυτό. Ξέρω ότι φταίω κυρίως εγώ. Απλά δεν ξέρω γιατι αντιδράω έτσι κάποιες φορές.
Εγώ: ναι δεν πειράζει. Σημασία έχει ότι όταν θέλω να μιλήσω είσαι εδώ
Άγγελος: ναι μικρή (λέει και με το χερι του μαζεύει μια τούφα από τα μαλλιά μου και την περνάει πίσω από το αυτί μου. Μόνο με αυτή του την κίνηση, έχει ανατριχιάσει ολο μου το σώμα. Πρέπει να φύγω γρήγορα από κοντά του)
Εγώ: λοιπόν πάω για ύπνο, καληνυχτα (λέω και του αφήνω ένα φιλι δίπλα από το στόμα του και ακουμπάνε ελάχιστα τα χείλια μας. Τον βλέπω να κλείνει τα μάτια του όμως κατευθείαν τα ανοίγει και μου απαντάει)
Άγγελος: καλό σου βράδυ μικρή.

Και φεύγω κατευθείαν στο δωμάτιο μου.

Επόμενο βράδυ:

Είμαστε στους αγώνες αυτοκινήτων. Τρέχει ο αλεξ και όλοι είμαστε στις κερκίδες και παρακολουθούμε. Τα πηγαινει τέλεια. Σε 2 λεπτά παίρνει την νίκη και τρέχουμε και τον αγκαλιάζουμε. Επόμενος είναι ο Άγγελος. Μπαίνει στο αμάξι και παίρνει θέση στην γραμμή εκκίνησης

Αλεξ: τώρα ο Άγγελος είναι η σίγουρη νίκη μας. Τελειώνει και παίρνουμε τα λεφτά.
Ίριδα: ναι. Καλα ο Άγγελος το έχει. (Λέει και τότε τα φώτα ανάβουν και ο αγώνας ξεκινάει)

Τα πάει πολύ καλα, ήδη βρίσκεται μπροστά. Μέχρι που φτάνει στην πρώτη στροφή.

Εγώ: τι κάνει;;; (Ρωτάω τρομαγμένη αφού βλέπω ότι δεν μειώνει καθόλου ταχύτητα)
Μαριος: γαμω είναι σαν να μην λειτουργούν τα φρένα του. Γιατι αν λειτουργούν και δεν τα πατάει τότε θέλει να πεθάνει (λέει και τότε ακούμε σπινιαρισματα και το αμάξι αναποδογυρίζει στο αέρα μέχρι που πέφτει στον τοίχο)

Η καρδιά μου σταματάει. Πηδάω την περίφραξη και αρχίζω να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Όλοι με ακολουθούν.
Φτάνω στο αμάξι και βλέπω έναν αγγελο με αίματα παντού. Αμέσως αρχίζω να φωνάζω το όνομα του αλλά είναι αναίσθητος.

Τι σκατά κάνουμε;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin