Αφου ο αρχηγός μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, κλείνει το τηλέφωνο.
Ίριδα: πάτε καλα;; Γιατι συμφωνήσαμε σε αυτό; (Λέει και όλοι κοιταζόμαστε)
Αλεξ: αυτή είναι η δουλειά μας, να συμφωνούμε σε ότι μας ζητάει
Ίριδα: τι ακριβώς λες;; Θα μας πιάσουν αν πάμε εκεί! (Φωνάζει πλέον)
Μαριος: ε αγάπη μου ηρέμησε (της λεει και βάζει το χέρι του στην μέση της)Εγώ γυρίζω το βλέμμα μου στον αγγελο και στον αλεξ. Οι τρεις μας κοιταζόμαστε προβληματισμένοι.
Τώρα εσείς θα αναρωτιέστε γιατι. Ε λοιπόν ο μαλακας μας ζήτησε να κλέψουμε 500 χιλιάδες ευρώ από μια γνωστή τράπεζα που ανήκει σε έναν αντίπαλο του. Τράπεζα η οποία περιφρουρείτε από την ασφάλεια. Και είναι γεμάτη κάμερες.
Αλεξ: ακούστε. Πάμε να ντυθουμε, όλοι στα μαύρα. Πάρτε και μπαλακλαβες και θα κατέβουμε στο σαλόνι να δημιουργήσουμε ένα σχέδιο.
Όλοι υπακούμε. Σε 5 λεπτά είμαστε όλοι κάτω με μαύρες φαρδιές φόρμες ώστε να μην γίνονται εύκολα αντιληπτά τα σώματα μας, και με μπαλακλαβες και φουλ φεις στα χέρια.
Αλεξ: και τώρα ακούστε. Θα φύγουμε. Θα πάμε να δούμε αν υπάρχει κάποια είσοδος που περιφρουρείται και αν όχι τότε θα δείρουμε τον έναν και θα μπούμε από εκεί. Όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα. Αφού μείνει ελεύθερη η είσοδος, θα μείνω εγώ και ο μαριος έξω για την περίπτωση που καταλάβει κάποιος άλλος φύλακας κάτι. Εσείς οι τρεις, δηλαδή ο Άγγελος η καμέλια και η ίριδα θα μπείτε μέσα. Θα έχετε ένα λεπτό να απενεργοποιήσετε τους συναγερμούς που μας είπε ο μαλακας. Και μετά θα μπείτε εδώ, λέει και μας δείχνει στο χαρτη της τράπεζας που μας έστειλε ο αρχηγός ένα δωμάτιο. Εδώ θα βρίσκονται τα λεφτά. Δεν είναι ασφαλισμένα με κάποιο κωδικό. Θα τα μαζέψετε και θα τα πάρετε όσο πιο γρήγορα γίνεται. Και μετά άνεμος. Θα έρθουμε κατευθείαν εδώ. (Λέει και όλοι συμφωνούμε)
Πάμε με δυο αμάξια. Του αγγέλου και του αλεξ. Εγώ πάω με τον αλεξ και οι υπόλοιποι μαζί. Φτάνουμε κοντά στην τράπεζα και παρκάρουμε τα αυτοκίνητα. Κατεβαίνουμε και ξεκινάμε να ελέγχουμε τις πιθανές εισόδους που βρήκαμε στον χάρτη. Είναι 3. Και οι 3 έχουν έναν ασφαλίτη από έξω. Αποφασίζουμε να μπούμε από εκείνη που βρίσκεται στο πίσω μέρος της τράπεζας γιατι οι άλλες δυο είναι αρκετά κοντά η μια με την άλλη όποτε υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος.
Τα αγόρια μπαίνουνε μπροστά μας και ξεκινάμε να τρέχουμε προς τα εκεί. Ο ασφαλιτης κάθεται και καπνίζει. Εύκολος στόχος. Κατευθείαν τα αγόρια πέφτουνε πάνω του και σε δυο λεπτά αυτός βρίσκεται αναίσθητος στο πάτωμα. Τότε μπαίνουμε εγώ ο Άγγελος και η ίριδα μέσα. Οι συναγερμοί είναι 2. Πάμε αμέσως εγώ και η ίριδα και τους απενεργοποιουμαι. Προχωράμε και ψάχνουμε να δούμε που είναι το δωμάτιο με τα λεφτά. Μετά από λίγο το βρίσκουμε. Μόλις πάμε να μπούμε ακούμε κάτι από έξω. Κοιταζόμαστε τρομαγμένοι.
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...