Part 20♥️

249 8 0
                                    

Πετρος: γιατί ποια ειναι η διαφορα μας;
Εγώ: λοιπόν, αρχικά ο Άγγελος έχει πιο γυμνασμένο σώμα από σενα. Πολύ καλυτερο πρόσωπο. Τελεια μαλλιά. Ωραια μάτια και τρομερά τατουαζ. Α και ειναι γύρω στις 100 φορές πιο σεξυ από εσενα (λέω πράγματα που οντως εννοώ αν και ειναι κάπως άβολο. Βλέπω τον άγγελο να χαμογελάει)
Πέτρος: ναι ότι πεις. Παντως όταν θελήσεις εγώ εδώ ειμαι (λέει)
Εγώ: ναι οκέι, άντε καλό βράδυ τώρα. (Λέω και φευγει χωρίς να χαιρετήσει)

Φεύγουμε και εμείς και μπαίνουμε μεσα στο αμάξι. Μετράω από μεσα μου αντίστροφα μέχρι να αρχίσει να μας κατακλύζει η ίριδα από τις ερωτήσεις της. Παρόλα αυτά καθυστερεί και αναρωτιέμαι. Ξεκινάω το αμάξι.

Ίριδα: πάμε σπιτι. Και μην νομίζετε ότι γλιτώσατε εσείς οι δυο. (Λέει και γελαω)
Εγώ: είπα και εγώ. Πολύ αργησες (λέω και την βλέπω από τον καθρέπτη που χαμογελάει)


Φτάνουμε σπιτι. Μπαίνουμε μεσα και ξαπλωνει ο κάθε ένας στον καναπέ του εκτός από την ίριδα και τον μαριο. Επικρατεί σιωπή. Η ωρα ειναι 3 το πρωί.

Ίριδα: και για πείτε, τι φαση; Τα φτιάξατε εσείς που μαλώνετε κάθε μέρα και που απορούσατε για μένα και τον μαριο;; Επίσης τι φαση; Καμέλια ο Άγγελος σαλιάριζε με την σερβιτόρα. Αλλά τι λέω, και εσυ χόρευες με έναν άλλον (λέει με μια ανάσα και γελαω)

Μπορεί να μίλησε η ίριδα αλλά όλοι φαίνονται να απορούν.

Άγγελος: δεν τα έχουμε παιδιά ελεος. Ξέρετε ότι ειδικά εμείς οι δυο δεν κάνουμε σχέσεις. Απλά η καμέλια δεν σταματάει να μου την πέφτει (λέει και γελαω και του πετάω ένα μαξιλάρι στην μουρη και γελάει και αυτος)

Καμέλια: οντως δεν τα έχουμε και ούτε του την πέφτω προφανώς. Απλά την τελευταία φορά που είχαμε πάει στους αγώνες μποξ. Ήμουν έξω από το γήπεδο με τον άγγελο και καπνιζαμε όσο σας περιμέναμε να έρθετε. Και ήρθε και η πουτσα ο Πέτρος και άρχισε τις γνωστές του μαλακιες.
Εγώ εκείνη την στιγμή θεώρησα πολύ καλή ιδέα να του πω ότι τα έχουμε με τον Άγγελο γιατί ήμουν μόνη μαζί του και για να με αφήσει επιτέλους ήσυχη. Ε και σήμερα ξεχασα ότι του το είχαμε πει αυτό.

Μαριος: καλή φαση. Κανένα φιλακι δώσατε;; (Ρωτάει παιχνιδιάρικα)
Αλεξ:ναι σιγα μην έδωσαν, αυτοι οι δυο μόνο ξύλο που δεν παίζουν (λέει και κοιτάζομαι με τον άγγελο)
Ίριδα: ΚΟΙΤΑΧΤΗΚΑΝ, ΟΜΓ ΦΙΛΗΘΗΚΑΤΕ (λέει και σηκώνεται ορθια πάνω στον καναπέ)
Εγώ: κάτσε κατω βρε Μαλακα
Άγγελος: Ε ναι φιληθήκαμε λίγο (λέει και τον κοιτάζω)
Εγώ: ΑΓΓΕΛΕ! (Λέω και του φωνάζω)
Άγγελος: Ε τι; Ψέματα να πω; (Λέει και σηκώνει αδιάφορα τους ώμους του)
Εγώ: τώρα σε έπιασαν οι ειλικρινιες!!

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now