Part 28♥️

248 10 0
                                    


Αλεξ: πιστευω απλά ότι πρώτη φορά βρίσκεις κάποιον που καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να τον κανεις ότι θέλεις. Ο Άγγελος ξερεις ότι ειναι ακριβώς σαν εσενα. Δεν ειναι σαν τα υπολοιπα αγόρια που έχεις κάνει κάτι που ξερεις ότι έχεις τον πλήρη έλεγχο. Και αυτό πιστευω ότι μπερδεύει το μυαλό σου και δεν μπορείς να σταματήσεις να τον σκέφτεσαι.
Εγώ: μαλιστα. Ίσως να έχεις δικιο σε αυτό. Οντως νιώθω πιο ευάλωτη μαζί του. Όμως τώρα ποια ειναι η λύση; (Ρωταω προβληματισμένη αλλά την στιγμή που πάει να μιλήσει μας διακόπτει η παραγγελια)

Σηκώνομαι πληρώνω και αφού καθομαστε στο τράπεζι του σαλονιού, ανοίγουμε τις πίτσες και από ένα κουτάκι μπυρα και συνεχίζουμε την συζήτηση.

Αλεξ: ρε φίλε απλά συνέχισε να κανεις κάτι μαζί του. Μην στερείς από τον εαυτό σου κάτι πιο σοβαρό επειδή απλά δεν το έχεις ξανά κάνει. Νταξει δεν το έχεις ξανά κάνει αλλά έφτασες και 20 χρόνων. Ίσως έχεις πια ανάγκη από περισσότερα συναισθήματα και όχι απλά σεξ. Το ότι μέχρι τώρα έκανες απλά σεξ δεν σημαίνει ότι για παντα αυτή θα ειναι η ανάγκη σου. Μεγαλώνουμε.
Εγώ: δεν μπορώ να συνεχίσω να κάνω κάτι με τον άγγελο. Πρώτον δεν έχουμε καλές σχέσεις, μαλωνουμε όλη την ωρα. Άσε που το ότι εγώ ίσως έχω αρχίσει να σκεφτομαι διαφορετικά, δεν σημαίνει ότι κάνει και αυτος το ίδιο. Ίσως απλά προσπαθήσω να αλλάξω μυαλά με κάποιον άλλον ανθρωπο. Να δω πως ειναι και πως θα νιώθω.
Αλεξ: όπως νομίζεις. Ξεκινα ετσι αν ειναι.

Η συζήτηση αυτή τελειώνει και βάζουμε να δούμε μια ταινία. Λίγο πριν τελειωσει η ταινία μου έρχεται ένα μήνυμα στο messenger. Το ανοίγω και βλέπω ότι ειναι από τον Βασίλη, το παιδί που γνωρίσαμε χθες.

Βασιλης: καμελιαααα; Κοιμάσαι; (Ρωτάει)
Εγώ: οχιι βλέπω ταινία, τι κανεις; (Ρωταω εύθυμα)
Βασιλης: μια χαρα, να σου έστειλα για να σου πω ότι περασα πολύ ωραια χθες
Εγώ: ναι και εγώ, γελάσαμε πολύ. Βεβαια το κεφάλι μου ακόμη πονάει από το ποσο ήπιαμε😂
Βασιλης: αυτό ειναι αληθεια! Αλλά δεν πειράζει να πίνουμε και λίγο που και που.
Εγώ: ναι οντως
Βασιλης: Ε τι θα έλεγες να βγούμε οι δυο μας αύριο για κανένα ποτό; Αν θέλεις και δεν έχεις κανονίσει κάτι βεβαια! (Ρωτάει ευγενικά και φαίνεται το ποσο άβολα νιώθει. Το σκεφτομαι για λίγο. Ειναι καλό παιδί, ίσως ειναι η ευκαιρία μου για κάτι πιο σοβαρό, ή έστω για ένα καινούργιο φίλο. Αναλογα πως θα εξελιχθεί, γιατί προς το παρόν δεν ένιωσα κάτι ερωτικο μαζί του. Παντως τον θεωρώ αρκετά ομορφο. Όχι όσο τον άγγελο αλλά δεν υπάρχει καν λόγος να τους συγκρίνω, ο βασιλης φαίνεται πολύ καλό παιδί)
Εγώ: ναι βεβαια, γιατί όχι; Δεν έχω κανονίσει κάτι (απανταω ώστε να μην τον αφήνω άλλο σε αγωνία)
Βασιλης: τελεια! Άρα ξανά μιλάμε αύριο για να κανονίσουμε
Εγώ: ναιι, καλό βράδυ
Βασιλης: καλό βράδυ μικρή (λέει και χαμογελάω)

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now