Εγώ: Ελεος ηλιθιε δεν το εννοούσα ετσι(λέω και γελαω)
Εγώ: εμ απλά ήθελα να σου πω Ευχαριστώ για χθες. Δεν ήσουν υποχρεωμένος να το κάνεις. Και σε έβαλα σε μία συνθήκη χωρίς να σε ρωτήσω και δεν ήταν σωστό. Μπορεί να έχεις κοπέλα και να σου δημιουργούσα πρόβλημα. Ή τελοσπάντων γενικά να μην ήθελες αυτό το φιλί. Δεν ξέρω πως μου ήρθε. Απλά πραγματικά ήθελα να με αφήσει ήσυχη ο Πέτρος είναι ότι χειρότερο αλήθεια (λέω και τον κοιτάζω)
Άγγελος: Χαλάρωσε δεν έγινε και κάτι, ένα φιλί ήταν. Δε με χάλασε κιόλας( λέει και μου κλείνει το μάτι)
Εγώ: Είσαι ότι χειρότερο (λέω και του πετάω ένα μαξιλάρι και γελάμε)
Άγγελος: Επίσης από το λίγο που με ξέρεις πιστεύεις ειλικρινά ότι θα είχα εγώ κορίτσι;
Εγώ: Όχι αλλά δεν ξέρω ίσως γίνονται και θαύματα
Άγγελος: Εσύ τι μιλάς. Απ' όσο είχα επαφή μαζί σου, τα τελευταία χρόνια δεν έχω ακούσει να έχεις κάνει σχέσεις
Εγώ: Ναι αυτό είναι αλήθεια. Τελοσπάντων πέρασε η ώρα. Αυτό ήθελα εξάλλου να πω ευχαριστώ και από δω και πέρα αν θέλεις κάτι πάρε με τηλέφωνο (λέω και σηκώνομαι)
Άγγελος: OK, θες να σε πάω σπίτι σου; (Λέει και σηκώνεται κι αυτός)
Εγώ: Όχι ευχαριστώ, έχω έρθει με το αμάξι μου Άγγελος: OΚ καλό βράδυ (λέει και ανεβαίνει στην μηχανή του)
Εγώ: καληνύχταΠάω σπίτι, κάνω μπάνιο και πέφτω για ύπνο
Ξυπνάω στις μία το μεσημέρι, χαζεύω λίγο στο κινητό μου και μετά από λίγο σηκώνομαι και μαζεύω το σπίτι και κάνω και μια μακαρονάδα να φάω
Στις τρεις ακούω ειδοποίηση από το κινητό μου. Ανοίγω και βλέπω ότι είναι από την ομαδική της συμμορίας. Έστειλε ο Άλεξ να πάμε εκεί στις 12 το βράδυ. Κλείνω το κινητό και πέφτω για ύπνο, έχω ώρες μπροστά μου
Στις 11 το βράδυ σηκώνομαι να πάω να κάνω μπάνιο, σε μισή ώρα βγαίνω, στεγνώνω τα μαλλιά μου, ντύνομαι και φεύγω με τη μηχανή μου αυτή τη φορά.
Βάζω τα κλειδιά στην πόρτα και ανοίγω. Τους βλέπω όλους στο σαλόνι και γυρίζουν να με κοιτάξουν.
Εγώ: Τι έγινε; Τι με κοιτάτε έτσι; Αφού δεν άργησα! (Λέω και τσεκάρω στο κινητό μου οτι ώρα είναι 11:50 και όντως δεν άργησα ίσα-ίσα ήρθα και πιο νωρίς)
Μαριος: εμ είσαι πολύ όμορφη σήμερα (λέει και τον κοιτάζω περίεργα ενώ κάθομαι στον καναπέ απέναντι τους.)
Εγώ: εμ ευχαριστώ;
Ίριδα: τι λες ρε μάριε μόνο όμορφη; Κούκλα είναι η κοπέλα! Ε παιδιά;
Άλεξ:συμφωνώ, δεν πιστεύω πόσο όμορφη είσαι (λέει και ο Άλεξ και σκουντάει και τον άγγελο.)
Άγγελος: ε ναι ναι και εγώ συμφωνώ.
Εγώ: α καλά τι σκατά συμβαίνει; Λέω με νεύρα. Ίριδα: ε τώρα γιατί νευριάζεις; Δεν μπορούμε να δείξουμε το θαυμασμό μας προς εσένα;
Εγώ: Ίριδα! (Λέω και την κοιτάω απειλητικά)
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...