Φτάνω στο σπιτι του Πάνου. Του κολλητού μου για όσους δεν θυμούνται, που είχαμε βγει μαζί του με την καμέλια την μέρα που καταλήξαμε να κάνουμε σεξ.
Πάνος: επ, τι λέει φίλε; (Λέει και μπαίνει μεσα στο αμάξι μου, ο Πάνος ειναι ο μόνος που γνωρίζει για την ζωή μου, και η μόνη μου οικογένεια)
Εγώ: καλά ρε, εσυ;
Πάνος: μια χαρα, σήμερα δεν έχουμε παρέα;
Εγώ: τι εννοείς; (Ρωταω και απορώ)
Πάνος: Ε να δεν έφερες την καμέλια από την ομάδα σου, «την φίλη σου» (λέει ειρωνικά)
Εγώ: πρώτον την προηγούμενη φορά απλά έτυχε, και δεύτερον την ειρωνία δεν την κατάλαβα
Πάνος: τι δεν κατάλαβες ρε Μαλακα, την προηγούμενη φορά προσπαθούσατε να με πείσετε και οι δυο ότι είστε απλά φίλοι και μετά σας ειδα να φιλιέστε και φύγατε κιόλας και με παρατήσατε στο μαγαζί, και ειμαι σιγουρος ότι κάνατε σεξ.
Εγώ: Ε ναι ίσως να κάναμε. Αλλά τέλος πάντων απλά έτυχε, δεν είχε ξανά γίνει. (Λέω και κάπως δικαιολογούμε)
Πάνος: ναι ρε, εξάλλου ξέρω τον κανόνα σου ότι πας με μια κάθε φορά. Η καμέλια κουκλα παντως. Ειλικρινα δεν ξέρω αν έχω δει πιο όμορφη, σεξυ και έξυπνη κοπέλα στην ζωή μου. Και το κυριότερο ειναι ότι δεν φαίνεται για χαζογκομενα. Απορώ πως ζείτε στο ίδιο σπιτι και δεν την πηδάς όλη μέρα.
Εγώ: μαζέψου ελεος. Καλή ειναι οκέι. Αλλά έχει και αγόρι.
Πάνος: α δεν το ήξερα. Έκανες σεξ μαζί της όμως
Εγώ: όταν κάναμε σεξ δεν είχε αγόρι, έχουν περάσει και 2,5 μήνες από τότε
Πάνος: μμ ναι σωστα.
Εγώ: εσυ πως περασες Λονδίνο; (Τον ρωταω καθώς είχαμε να βγούμε τόσο πολύ καιρό, δηλαδη δυο μήνες, καθώς επισκέφτηκε τους γονείς του, που ζουνε στο Λονδίνο.
Πάνος: μια χαρα (λέει και φτάνουμε στο κλαμπ που ερχόμαστε συνέχεια)Έχουν περάσει δυο ώρες, έχουμε πιει αρκετά και χορεύω με ένα ξεκωλο.
Αυτή: ποσο κουκλος είσαι (μου λέει στο αυτί και με φιλάει εκει) τι θα έλεγες να πάμε στο μπάνιο (με ρωτάει και αμέσως χαμογελάω. Ποσο εύκολη Θεέ μου. Όχι ότι με χαλάει)Την πιάνω και την βάζω μεσα σε μια τουαλετα στις αντρικές. Ξεκινάω να την φιλάω και κατευθείαν μπαίνω βίαια μεσα της. Βαριέμαι να κάνω μεσα σε μια τουαλετα προκαταρκτικά και μαλακιες.
Μετά από αρκετές ωθήσεις και ενώ αυτή τσιρίζει και μου λέει ποσο καλος ειμαι. Πλησιάζω στο τέλος και σκεφτομαι την καμέλια. Σκεφτομαι πως θα αντιδρούσε αν έμπαινα τόσο βίαια μεσα της και τελειώνω. Ανοίγω τα μάτια μου και διώχνω την γκομενα από πάνω μου. Βγαίνω, πλενομαι και πάω να βρω τον πανο.
Μέχρι να τον βρω σκεφτομαι τι σκατα πήγε λάθος. Ο ηλιθιος ο Πάνος φταίει που με έπρηξε πριν για αυτην. Αλλιώς δεν θα την σκεφτόμουν.
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...