Ξυπνάω και νιώθω ότι θέλω να ξανά κοιμηθω. Δεν χόρτασα καθόλου ύπνο. Χθες ξαπλωσα αλλά σκεφτόμουν συνέχεια τον άγγελο. Το σεξ μαζί του ήταν το καλυτερο σεξ που έχω κάνει χωρίς υπερβολές. Επίσης ειναι πανεμορφος.Έχω πρόβλημα. Ας με χτυπήσει κάποιος.
Τέλος πάντων, σηκώνομαι, πλενομαι και βλέπω ότι η ωρα ειναι μια το μεσημερι. Κατεβαίνω κατω και βλέπω την ίριδα στον καναπέ.
Εγώ: Καλημερα
Ίριδα: Καλημερα, πως κοιμήθηκες;
Εγώ: όχι πολύ καλά να σου πω την αληθεια, οι άλλοι που ειναι;
Ίριδα: ο μαριος έχει βγει για καφέ με τον αλεξ και ο Άγγελος από ότι κατάλαβα θα πήγαινε σε μια κοπέλα (λέει και μπορώ να πω ότι ενοχλούμε. Γιατί πήγα με τον άγγελο; Δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκεφτομαι. Ειμαι στην ίδια φαση που ειναι και τα αγόρια που μπλέκουν μαζί μου. Έγινα απλά άλλη μια στην λίστα του και τώρα πάει στην επόμενη. Μα γιατί κάνω ετσι; Αφού και εγώ το ίδιο κάνω. Μια χαρα.)
Ίριδα: εεεεεεε με ακούς ρε Μαλακα;; Κοιμάσαι με τα μάτια ανοιχτά;; (Λέει ενώ κουνάει το χέρι της μπροστά από το πρόσωπο μου)
Εγώ: Ελα σορρυ αφαιρέθηκα. Εμ τι λες να πάμε και εμείς για κανένα καφέ και μετά για φαγητο; (Ρωταω, θέλω να βγω σήμερα να σταματήσει να σκέφτεται ο εγκέφαλος μου ηλιθια πράγματα)
Ίριδα: ναι αμε, πάμε να ετοιμαστούμε και φύγαμε (λέει και σηκωνόμαστε)Φοράω αυτά:
Αλλά χωρίς αυτή την τσάντα. Βάφομαι ελαφριά και φοράω λίγο από το άρωμα μου. Παίρνω λεφτά κινητό κλειδιά και κατεβαίνω.
Μπαίνουμε κατευθείαν στο αμάξι της ίριδας και ξεκινάμε.
Ίριδα: να σου πω, θες να πάμε πρώτα για φαγητο; Ξεκίνησα να πεινάω
Εγώ: ναι συμφωνώ, και εγώ πεινάωΣε 10' λεπτά βρισκόμασταν σε μια ταβέρνα. Υπάρχουν πολλά παιδιά της ηλικίας μας. Βρίσκουμε ένα τραπεζι και καθομαστε.
Σε λίγο έχουμε παραγγείλει 100 πράγματα και αρκετό κρασί και ξεκινάμε να μιλάμε. Τουλαχιστον ξέρω ότι όποτε ειμαι με την ίριδα δεν θα υπάρξει καμία αμήχανη σιωπή!! Αφού μιλάει συνέχεια.
ESTÁS LEYENDO
Τι σκατά κάνουμε;
Novela JuvenilΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...