Part 7♥️

267 9 0
                                    

Σε 10 λεπτά φτάνουμε. Μου δείχνει την φωτογραφία του τύπου. Παρκάρω το αμάξι έξω από το κλαμπ και μπαίνουμε μέσα. Κατευθείαν ο καπνός του τσιγάρου και μυρωδιά του αλκοόλ εισβάλουν στη μύτη μου και νιώθω μία ευχάριστη ζαλάδα. Νιώθω ωραία, έχω καιρό να έρθω στο κλαμπ.

Προχωράμε προς το μπαρ του μαγαζιού, παραγγέλνω ένα ουίσκι σκέτο και ο μπάρμαν μου χαμογελάει και φεύγει αγνοώντας τον Μάριο και τον άγγελο. Αλλά έτσι κι αλλιώς είπαν ότι δεν θα έπιναν ώστε να είναι νηφάλιοι.

Παίρνω το ποτό στο χέρι μου και σκανάρω τον χώρο. Ώσπου βλέπω έναν τύπο που μοιάζει με αυτόν από την φωτογραφία.
Εγώ: αυτός είναι; (Λέω και κάνω νόημα στους άλλους δύο ώστε να κοιτάξουν προς το μέρος του). Μαρία: ναι ναι αυτός είναι.
Εγώ: πάω. (Λέω και πίνω όλο το ποτό μου αμέσως και δίνω το ποτήρι στον άγγελο)

POV ΑΓΓΕΛΟΣ
Καλά σήμερα η καμέλια είναι σκέτη κάβλα. Με το που μπαίνουμε στο κλαμπ νιώθω πολλά βλέμματα να πέφτουν πάνω της. Δεν τους αδικώ. Και εγώ το ίδιο θα έκανα αν δεν ήξερα πόσο σπαστική είναι. Προχωράμε προς το μπαρ και η καμέλια  παραγγέλνει το ποτό της και ο μπάρμαν της χαμογελάει και φεύγει αγνοώντας εμένα και τον Μάριο. Oκ δεν θέλαμε να πιούμε εξάλλου. Αλλά καμέλια είπαμε να την πέσεις στον άλλον. Όχι σε αυτόν.
Η καμέλια μετά από λίγο παίρνει το ποτό της και αρχίζουμε να σκανάρουμε όλοι μαζί τον χώρο ωσπου ακούμε την καμέλια.
Καμέλια:αυτός είναι; (Λέει και γυρίζω να κοιτάξω)
Μάριος: ναι ναι αυτός είναι (λέει και ο Μάριος)
Καμελια:πάω (λέει και κατεβάζει με την μια το ποτό της και γυρίζει και μου το δινει να το κρατάω. Ποσο σεξι ειναι ρε Μαλακα)

Τέλος POV ΑΓΓΕΛΟΥ

POV ΚΑΜΕΛΙΑ
Ξεκινάω να προχωράω προς το μέρος του. Βγάζω ένα τσιγάρο.
Εγώ: ε συγνώμη (λέω και γύρισε να με κοιτάξει. Του χαμογελάω και εμφανίζεται και σε αυτόν ένα χαμόγελο).
Αυτός: γεια σου κούκλα, τι θέλεις;
Εγώ: να ήθελα να ρωτήσω μήπως έχεις κανένα αναπτήρα; Εγώ μάλλον έχασα το δικό μου...
Αυτός: βεβαια κούκλα. (Λέει και μου ανάβει το τσιγάρο)
Εγώ: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Αυτός: και δε μου λες, ήρθες μόνη σου εδώ;
Εγώ: όχι ήρθα με μία φίλη μου αλλά βλέπεις, εκείνη είναι απασχολημένη στις τουαλέτες (λέω και του κλείνω το μάτι).
Αυτός: κατάλαβα. Τότε τι θα έλεγες να χορέψει μαζί μου μέχρι να έρθει η φίλη σου (λέει και γελάω από μέσα μου με το πόσο εύκολο ήταν να τον προσεγγίσω, ο τύπος είναι μεγάλο λιγούρη)
εγώ: θα το ήθελα πολύ όμως δεν θα ενοχλήσει την παρέα σου το να φύγεις;
Αυτός: Μπα, δεν θα το προσέξουν καν (λέει και με πιάνει απ' το χέρι και πηγαίνουμε στην πίστα)

Είμαστε δίπλα από τον άγγελο και το Μάριο. Νιώθω πιο άνετα εδώ. Κολλάω πάνω του και αρχίζω να χορεύω. Μετά από 1-2 λεπτά ξεκινάω να χορεύω πιο προκλητικά και νιώθω ένα φούσκωμα εκεί κάτω. Έχω αηδιάσει. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί όντως να είχε βγει σε κλαμπ, και να τον έβλεπα και να έκανα τα ίδια. Όμως τώρα είναι διαφορετικό. Νιώθω φθηνή.
Για να διώξω αυτές τις σκέψεις μου γυρίζω και καρφώνω το βλέμμα μου στον άγγελο. Θα γουστάρω να χορεύω μαζί του τώρα. Τον βλέπω να γλύφει τα χείλια του χωρίς να σταματήσει να με κοιτάζει ούτε αυτός

Αυτος: είσαι καυλα (μου ψυθιριζει ο μαλακας στο αυτί)
Εγώ: μμμ χαίρομαι που το ακούω (λέω και του γλυφω το αυτί)

Τότε αυτός με πιάνει και αρχίζει να με φιλάει έντονα. Ο τύπος δεν το έχει. Κατεβάζει τα χέρια του στον κώλο μου και τον ζουλάει. Αχ τα νευράκια μου.

Αυτός: τι θα έλεγες να πάμε στο μπάνιο; (Λέει και ξεκινάει να μου φιλαει το λαιμό).
Εγώ: εμ έχω μία καλύτερη ιδέα. Θες να πάμε σπίτι μου; Θα είμαστε πιο άνετα και θα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα (λέω και του κλείνω το μάτι).
Αυτός: πάμε καύλα μου (και με τραβάει προς τα έξω. Αμέσως γυρίζω και κοιτάζω τον άγγελο και το Μάριο και τους κανω νόημα να ακολουθήσουν)

POV ΑΓΓΕΛΟΣ
Την βλέπω να χορεύει με τον τύπο πολύ προκλητικά ενώ με κοιτάει. Oκ αρχίζω να ανάβω. Τι να κάνω αγοράκι είμαι και εγώ. Θα ήθελα πολύ να τα κάνει πάνω μου αυτά. Ο τύπος φαίνεται να μην κρατιέται και αρχίζει να την φιλάει και να την χουφτώνει κανονικά.
Εντάξει νιώθω λίγο άβολα για αυτήν τώρα.
Μετά από λίγο κατευθύνονται προς την πόρτα και η καμέλια μας κάνει νόημα.
Τότε εγώ και ο Μάριος βγαίνουμε κατευθείαν απ' το μαγαζί και μπαίνουμε στο αμάξι της καμέλιας. Τους βλέπουμε να ξεκινάνε και αρχίζουμε να τους ακολουθούμε ενώ ξέρουμε ήδη τον προορισμό.

Μαριος: Γιατί δε κόβεις δρόμο από δω; Θα φτάσουμε πιο γρήγορα και θα μπούμε στο σπίτι πριν από αυτούς χωρίς να μας δει αυτός (λέει ο Μάριος και συμφωνώ. Πατάω γκάζι και κόβω δρόμο.)

Σε 5 λεπτά φτάσαμε. Μπαίνουμε σπίτι και βλέπουμε τους άλλους. Τους κάνουμε νόημα να σηκωθούν και να ανέβουμε όλοι πάνω προς τα σκαλιά ώστε να μη φαινόμαστε. Βγάζουμε όπλα και ακούμε το κλειδί




Καιιιι αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα. Ελπίζω να σας αρεσε. Αν σας αρεσε μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστερακι♥️

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now