Part 54♥️

343 6 3
                                    

10 χρόνια μετά.....

Πέρασε ο καιρός.... Είμαι πλέον 30. Είμαι επιτυχημένη επιχειρηματίας με 4 κλαμπ.
Ναι τα πήγαμε πολύ καλα με το κλαμπ και επεκταθήκαμε. Τα αφεντικά είμαστε εγώ, ο Άγγελος και ο αλεξ.

Τώρα θα αναρωτιέστε που είναι η ίριδα και ο Μαριος. Αυτό είναι ένα κακό σημείο για την ιστορία μας. Πριν 3 χρόνια χώρισαν και από τότε άρχισαν μια περίεργη συμπεριφορά απέναντι μας. Μας πούλησαν το μερίδιο τους και στο μαγαζί αλλά και στο σπίτι και χάθηκαν ο κάθε ένας στην δίκη του ζωή. Πληγώθηκα αλλά τουλάχιστον ο αλεξ και ο Άγγελος που ήταν πραγματικά κοντά μου, δεν με άφησαν ποτέ. Τώρα είμαι στο γραφείο από το πρώτο μας κλαμπ.

Άγγελος: μωρό μου; Σε λίγο θα κλείσουν τα παιδιά το μαγαζί, πάμε σπίτι μας; (Με ρωτάει γλυκά)
Εγώ: πάμε (λέω και σηκώνομαι. Με πιάνει από την μέση και βγαίνουμε από το μαγαζί αφού χαιρεταμε τους υπαλλήλους)

Ναι καλα καταλάβατε! Εγώ και ο Άγγελος είμαστε μαζί. Μας πήρε 1 χρόνο από εκείνο το βράδυ που έκανα το καλύτερο σεξ της ζωής μου. Αλλά τελικά καταφέραμε να εκφράσουμε ο κάθε ένας τα δικά του συναισθήματα και να μπούμε σε μια αποκλειστική σχέση.

Στην αρχή ήταν δύσκολα. Κανεις μας δεν ήξερε πως πρέπει να είναι μια σχέση. Μας ήταν πολύ δύσκολη η επικοινωνία. Δεν ξέραμε πως να ανοιχτούμε. Όμως σιγά σιγά το καταφέραμε. Για άπατες δεν υπήρχαν καν στο μυαλό μας. Είμασταν τόσο χορτασμένοι στην ερωτική μας ζωή που θέλαμε απλά ο ένας τον άλλον και τίποτα παραπάνω.

Όταν ο Άγγελος μου ειπε σαγαπω. Ένιωσα επιτέλους ολοκληρωμένη και ευτυχισμένη. Και εκείνος είναι ευτυχισμένος. Και θα κάνω τα πάντα για να παραμείνει έτσι.

Δεν έχουμε παντρευτεί, ούτε έχουμε κάνει παιδι. Αλλά ίσως γίνει κάποια μέρα! Τον αγαπώ πολύ και θα ηθελα ένα μωρό μαζί του.

Ο αλεξ τώρα είναι παντρεμένος! Με μια υπέροχη κοπέλα! Αγαπιούνται πολύ. Ούτε εκείνοι έχουν μωράκι, όμως το προσπαθούν. Είναι ακόμη ο κολλητός μου. Όπως και ο κολλητός του αγγελου. Βρισκόμαστε σχεδόν κάθε μέρα. Τον αγαπώ πολύ.

Τώρα άλλο ένα αρνητικό που μου στοίχισε πολυ, ήταν ο θάνατος της γιαγιάς μου.
Πέθανε πριν 4 χρόνια. Με πολύ φυσικό τροπο. Με χαιρέτησε και μου ειπε ποσό με αγαπάει. Μου ειπε ποσό χαίρεται που είμαι με τον αγγελο και ότι βλέπει ότι αγαπιόμαστε πολύ. Επίσης είχε έρθει και στα δυο κλαμπ που είχαμε τότε, και μου ειπε ποσό περήφανη ήταν για μένα. Την τελευταία μέρα έπιασε και τον αγγελο. Του ειπε ότι τον αγάπησε σαν δικό της εγγονή. Και μετά του ζήτησε να με προσέχει.

Αυτός ο θάνατος στοίχισε πολύ και στον Άγγελο. Την αγαπούσε πολύ την γιαγιά μου. Την ένιωθε πραγματικά σαν την δίκη του γιαγιά. Από όταν τα φτιάξαμε, πηγαίναμε κάθε Σαββατοκύριακο και τρώγαμε μαζί της.

Και κάπως έτσι κλείνει η ιστορία μου! Ελπίζω να σας άρεσε η ζωή μου! Κλείνοντας αυτό που θέλω να μείνει είναι ότι αφού κατάφερα εγώ να ξεκινήσω να ζω ευτυχισμένη, τότε ολοι μπορούμε! Όλα θα γίνουν στην ωρα τους παιδιά. Σας το υπόσχομαι! Και τέλος σας εύχομαι όλους να βρείτε έναν τόσο σεξι συντροφο, όσο ο Άγγελος!

Άγγελος: άκουσα το όνομα μου; Ευχαριστω μωρό μου! Αλλά σταματά να μου τη πέφτεις! (Λέει παιχνιδιάρικα)
Εγώ: τι θες εδώ ρε βλάκα; Κάνω αποφώνηση!
Άγγελος: ήρθα να χαιρετήσω τα παιδιά αγάπη μου! Αλλά συγκινήθηκα με όλα αυτά που σε άκουσα να λες (λέει και με φιλάει)
Εγώ: καταλάβατε τώρα ποσό έχει αλλάξει; Συγκινήθηκε ο Άγγελος!! (Λέω ενθουσιασμένη)

Λοιπόν τέλος πάντων! Αντίο παιδιά! Εύχομαι να πάνε όλα στην ζωή σας όπως θέλετε. Θα υπάρχουν δυσκολίες αλλά μπορείτε να τις ξεπεράσετε! Αρκεί να το πιστέψετε εσείς οι ίδιοι! Να μην αφήσετε κανέναν να σας κοροϊδέψει! Αλλά ταυτόχρονα να είστε πάντα ευγενικοί! Κανεις δεν μπορεί να σας πει τίποτα αν είστε ευγενικοί!

Σας αγαπώ, αντίο♥️




Τέλος♥️

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now