Ο αγώνας ξεκίνησε και μπορώ να πω ότι αντίπαλος μου είναι αρκετά καλή. Όχι όμως όσο εγώ.
Ενώ τρέχουμε παράλληλα, πλησιάζω επικίνδυνα το δικό της αμάξι.
Πάνος: πρόσεχε θα τρακάρουμε.
Εγώ: γλυκιε μου δεν έχεις ιδέα (λέω και αρπάζω το χέρι του, το βάζω πάνω στο μπούτι μου και:)
εγώ: ασχολήσου καλύτερα με το μπούτι μου που το έχεις περισσότερο (λέω και ξανά επικεντρώνουμε στον αγώνα).Ο λόγος που πλησίασα τόσο το αμάξι της είναι ώστε να τρομάξει και να στρίψει το τιμόνι της και να φύγει από την πίστα. Και όντως αυτό συμβαίνει.
Το χέρι του Πάνου πλέον βρίσκεται πάνω στην περιοχή μου και με τρίβει οσο εγώ συνεχίζω την πορεία μου για την γραμμή τερματισμού. Σε 1 λεπτό φτάνω. Κατεβαίνουμε από το αμάξι και αφού παίρνω τα λεφτά από τον αγώνα που κέρδισα τα δίνω στον Αλέξ.
Άλεξ:Κλασσικό κόλπο της καμελίας. Μπράβο (λέει και μ' αγκαλιάζει)
Ίριδα: καμέλια μπράβο τελειος αγώνας (λέει χαμογελώντας και ο Μάριος σύμφωνοι).
Εγώ: ευχαριστώ πολύ παιδιά.Ο άγγελος ούτε μου δίνει σημασία.
Ιριδα: λοιπόν, θέλετε να πάμε στο σπίτι;
Εγώ: εγώ σόρρυ αλλά έχω κανονίσει (λέω και της κλείνω το μάτι και της κάνω νόημα να δει ότι εννοω τον Πανο)
Ίριδα: γι' αυτό το παιδί είσαι ελεύθερη.
Άγγελος: ναι ούτε εγώ θα έρθω (λέει και φεύγει).Οι άλλοι συμφωνούν να πάνε στο σπίτι και αφού τους καληνυχτίζω γυρίζω στον Πανο.
Μπαίνουμε στο αμάξι του εφόσον εγω είχα έρθει με το αμάξι του άγγελου.
Πάνος: τελικά όντως είσαι σκληρή καριόλα στους αγώνες (λέει και το κλείνω το μάτι)
εγώ: λοιπόν θα πάμε σπίτι μου.
Πάνος: μπα εγώ λέω να πάμε στο δικό μου (λέει και τότε εγώ συμφωνώ)Ακολουθούν Ακαταλληνες Σκηνές🔞🔞🔞:
Φτάνουμε σπίτι του, ξεκλειδώνει και τότε τον σπρώχνω στον τοίχο. Αρχίζω να τον φιλάω. Αυτός διακόπτει την επαφή με τα χείλια μας και επιτίθεται στον λαιμό.
Εγώ: μμμμ συνέχισε (λέω και βογκάω).
Πάνος: πήδα (λέει και υπακούω, με πιάνει από τον κώλο και με σηκώνει, αρχίζει να προχωράει μάλλον προς το δωμάτιο του ενώ εγώ ασχολούμαι με το αυτί του).Με πετάει στο κρεβάτι και ανεβαίνει πάνω μου. Του βγάζω κατευθείαν την μπλούζα και θαυμάζω την σωματάρα του. Τον γυρίζω και ανεβαίνω εγώ από πάνω του. Του βγάζω και το παντελόνι και το εσώρουχο του και τον έχω εντελώς γυμνό μπροστά μου. Μου βγάζει την μπλούζα και το παντελόνι μου. Μένω με το βρακί μου και κάθομαι πάνω στην πούτσα του. Αρχίζω να τρίβομαι πάνω του. Αυτός τοποθετεί τα χέρια του στον κώλο μου και με πιέζει περισσότερο πάνω του. Σκύβω και αρχίζω να τον γλείφω από το λαιμό του έως χαμηλά στην κοιλιά του. Τότε πιάνω την πούτσα του και την φτύνω, μετά την τοποθετώ μέσα στο στόμα μου και ξεκινάω να ρουφάω όσο πιο έντονα μπορώ. Το μέγεθος του είναι αρκετά μεγάλο και με ζορίζει λίγο. Όμως τον ακούω να βογκάει και να με βρίζει και το ευχαριστιέμαι.
Πάνος: σήκω χύνω (μου λέει ώστε να τραβηχτώ, όμως δεν το κάνω).Καταλαβαίνω ότι σκοπεύω να τα καταπιω και βρίζει ακόμη περισσότερο, βάζει το χέρι του στο κεφάλι μου και το σπρώχνει απότομα ακόμη πιο βαθιά, εγώ νιώθω τα χύσια του να κατεβαίνω στο λαιμό μου.
Τον κοιτάω πρόστυχα και σηκώνεμαι.
Με βάζει από κάτω του και αρχίζει να μου ανοίγει το μουνί μου με δύο δάχτυλα. Βογκάω. Δεν αντέχω άλλο και του το λέω.Εγώ: πάνο (λέω ξεπνοα)
Πάνος: Τι μωρή πουτάνα; (Μου λέει και ανάβω ακόμη περισσότερο).
Εγώ: μπες μέσα μου ρε μαλάκα, τι να μου κάνουν τα δάχτυλα.
Πάνος: δεν καταλαβαίνω τι εννοείς (λέει και πιάνει την πούτσα του και την παίζει ενώ βρίσκεται από πάνω μου και τα δύο δάχτυλα του είναι ακόμα μέσα μου)Εγώ: πηδάμε ρε μαλάκα (λέω και σηκώνεται. Βάζει προφυλακτικό και παίρνει θέση ανάμεσα στα πόδια μου).
Πάνος: μμμ οτι πεις (λέει και μπαίνει αργά μέσα μου. Γαμώ δεν θέλω έτσι).Τώρα γυρίζω και ανεβαίνω από πάνω του. Καρφώνω την πούτσα του μέσα στο μουνί μου και αρχίζω να πηδάω πάνω της και να βογκάω.
Πάνος: πόσο πουτάνα είσαι ρε μαλάκα (λέει και βογκάει πολύ) σε 2 λεπτά νιώθω ότι θα τον χύσω εγώ: αχ σε χύνω (λέω και αρχίζω να φωνάζω) Πάνος: χύσε μωρή πουτάνα, Μωρή καριόλα, χύνω και εγώ. ΑχΑφού τελειώνουμε, κάθομαι από δίπλα του ώστε να βρω την ανάσα μου. Καλό σεξάκι έκανα δεν έχω παράπονο.
Πάνος: πως γίνεται να είσαι τόσο καυλιάρα και τόσο τέλεια σε όλα; (Λέει και γελάω)
εγώ: σιγά, λοιπόν θα φύγω (λέω και πάω να σηκωθώ)
Πάνος: γιατί δεν κάθεσαι να κοιμηθείς εδώ; Και φύγε αύριο (προτείνει αλλά ούτε καν).
Εγώ: sorry αλλά δεν κοιμάμαι ποτέ με άλλον, παρόλαυτα μπορούμε να τα ξαναπούμε οι δυο μας (Του λέω και αρχίζω να ντύνομαι)
Πάνος: θα το ήθελα πολύ (λέει και σηκώνεται κι αυτός)Σε 5 λεπτά και αφού έχω πάει και λίγο στο μπάνιο να πλυθώ, με πηγαίνει προς την πορτα.
Πάνος: λοιπόν περίμενε, θα σε πάω εγώ σπίτι (λέει και πάει να φύγει για να πάρει τα κλειδιά του όμως τον σταματαω)
εγώ: όχι όχι δε χρειάζεται, θα περπατήσω λίγο, εξάλλου μένω κοντά (λέω και ισχύει).
Πάνος: σίγουρα;
Εγώ: ναι ναι, καλό βράδυ.
Πάνος: καλό βράδυ (ακούω να λέει και φεύγω).Βγαινω από την πολυκατοικία και αρχίζω να περπατάω, μέχρι που βλέπω σε ένα σπίτι πιο κάτω τον άγγελο
Και αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα, ελπίζω να σας άρεσε, αν σας άρεσε μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι♥️
YOU ARE READING
Τι σκατά κάνουμε;
Teen FictionΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...