Part 18♥️

248 9 0
                                    

Γιαγιά: και δε μου λες άγγελε. Αφού δεν είσαι το αγόρι της εγγονής μου, εσύ έχεις κανένα κορίτσι; (Ρωτάει πονηρά)
Εγώ: ρε γιαγια! Άσε τον ανθρωπο! (Λέω και πιάνω το κεφάλι μου)
Άγγελος: σιγα. Όχι κυρία μαργαρίτα. Δεν ειμαι με κάποια κοπέλα (λέει και γελάει)
Γιαγια: και μένετε συχνά μαζί;
Εγώ: όχι γιαγια έτυχε σήμερα (λέω αγανακτισμένα)
Γιαγια: και τότε γιατί έχεις δυο οδοντόβουρτσες μεσα στο μπάνιο; (Ρωτάει και ο Άγγελος συνεχίζει να γελάει)
Εγώ: ρε γιαγια πας καλά; Τι την έχεις δει; FBI?? Σήμερα του την έδωσα του ανθρώπου για να πλύνει τα δοντια του (λέω και πλέον γελαω και εγώ)
Γιαγια: μαλιστα. Τέλος πάντων σταματαω με τα ερωτικά σας.
Εγώ: πες μου εσυ τι κανεις;
Γιαγια: μια χαρα κορίτσι μου, μίλησα με την μαμά σου σήμερα (λέει αλλά την διακόπτω)
Εγώ: επόμενη συζήτηση. (Λέω απότομα και νιώθω το βλέμμα του αγγελου πάνω μου)
Γιαγια: ναι συγγνώμη. Να εγώ σπιτι όλη την βδομάδα. Και με την φίλη μου την μαρθα πήγα δυο φορές για καφέ
Εγώ: μπραβο ρε γιαγια, να πηγαίνεις



Οι συζητήσεις συνεχίζονται για αρκετή ωρα και η γιαγια ρωτάει διαφορα πράγματα και στον άγγελο, τα οποία αποφεύγει να απαντήσει.

Άγγελος: λοιπόν εγώ να πηγαίνω, έχει περάσει η ωρα (λέει και σηκώνεται)
Εγώ: ναι μισό να σε πάω στην πορτα (λέω και σηκώνομαι και εγώ)
Άγγελος: κυρία μαργαρίτα σας ευχαριστω πολύ για το φαγητο, ήταν πολύ νόστιμο. Και χαρηκα πολύ για την γνωριμία (λέει και της χαμογελάει)
Γιαγια: τιποτα αγόρι μου, και εγώ χαρηκα πολύ. Να έρθεις καμία μέρα με την καμέλια στο σπιτι μου να σε ξανά κεράσω. Κάνω καταπληκτικα κεφτεδακια τηγανητά (λέει και σηκώνετε και τον αγκαλιαζει. Ο Άγγελος ξαφνιάζεται όμως ανταποδίδει)
Άγγελος. Ναι θα το κανονίσουμε. Γεια σας (λέει και πηγαίνουμε οι δυο μας προς την πορτα)

Εγώ: χίλια συγγνώμη για τις αδιάκριτες ερωτήσεις, δεν σταματάει με τιποτα
Άγγελος: Ε ετσι ειναι οι γιαγιάδες. Τέλος πάντων, να πηγαίνω, τα λεμε (λέει και με κοιταζει)
Εγώ: ναι τα λεμε (λέω και χαμογελάω και εκείνος γυρίζει και φευγει)



Γυρίζω στην γιαγια, αφού την μαλώνω για την αδιακρισία της. Καθομαστε στο σαλόνι, βλέπουμε μια κωμωδία. Γελάμε πολύ. Περνάω ωραια μαζί της. Όμως μετά από δυο ώρες έρχεται η ωρα να την πάω σπιτι.

Την αφήνω στο σπιτι και πάω στο σπιτι της ομάδας. Μπαίνω μεσα και βλέπω όλα τα παιδιά εκει.

Εγώ: τι έγινε; Επρεπε να μαζευτούμε και το ξεχασα; (Ρωταω με απορία)
Ίριδα: όχι όχι απλά καθομαστε
Εγώ: οκέι
Ίριδα: τι κάνατε σήμερα; (Ρωτάει;)
Μαριος: πήγα για φαγητο μαζί σου (λέει ο μαριος και αναφέρεται στην ίριδα, τότε γυρίζω και την κοιτάζω πονηρά, πραγμα που γίνεται αντιληπτό και από τον αλεξ και από τον άγγελο)
Αλεξ: τι έχω χάσει ρε παιδιά; (Λέει και γελαω)
Εγώ: Ε να ο μαριος και η ίριδα ζουν τον έρωτα
Μαριος: κόψτε τις μαλακιες
Αλεξ: εσυ που το ξερεις; (Ρωτάει εμενα)
Εγώ: Ε μια μέρα είχα κοιμηθεί σπιτι. Και ήταν και ο Άγγελος εδώ. Και όταν κατεβήκαμε τους είδαμε να φιλιούνται
Αλεξ: τα φτιάξατε; Εσυ δεν ειχες σχέση; Ο ΜΑΡΙΟΣ ΗΤΑΝ;; (Ρωτάει την ίριδα και συνεχίζω να γελαω, πρώτη φορά τον βλέπω ετσι να μιλάει για κάτι εκτός από αγώνες, φόνους κλπ)
Ίριδα: όχι δεν ήταν αυτος. Χώρισα. Και ναι τα φτιάξαμε (λέει και γουρλωνω τα μάτια μου)
Εγώ+Αγγελος: ΤΙ;; (Λεμε ταυτόχρονα ξαφνιασμένοι και κοιταζόμαστε)
Μαριος: Ε ναι πως κάνετε ετσι
Εγώ: όχι ενταξει δεν ειναι κακό, ότι θέλετε κάνετε. Όμως είμαστε τόσα χρόνια όλοι μαζί και ποτε δεν υπήρχε κάτι ερωτικο μεταξύ σας
Ιριδα: Ε προέκυψε τώρα. Τέλος πάντων οι υπόλοιποι τι κάνατε σήμερα;
Αλεξ: εγώ σπιτι σεξ (λέει ο αλεξ)
Άγγελος: ναι και εγώ δεν κοιμηθηκα σπιτι (λέει και αρχίζω να αγχώνομαι. Ελπίζω να μην πει ότι ήταν μαζί μου. Θα σκεφτούν ότι ναναι)
Ίριδα: α σεξ και εσυ δηλαδη (τον ρωτάει και τον κοιτάζω. Γυρίζει στιγμιαία και με κοιταζει, και γυρίζει κατευθείαν το βλέμμα του στην ίριδα)
Άγγελος: όχι ούτε καν, σε μια φίλη ήμουν (λέει και ηρεμώ)
Ίριδα: α οκέι. Εσυ καμέλια;
Εγώ: εγώ μετά την πορεία πήγα σπιτι και κοιμηθηκα. Σήμερα ήρθε η γιαγια μου και φαγαμε μαζί (λέω αδιάφορα)
Ίριδα: μια χαρα.



Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now